Det var så att han skulle starta moppen, då hörde han ett rassel och en liten smäll. Han tänkte inte så mycket på det men när han körde iväg så drog den som fan jämfört vad den hade gjort förut. Toppen var också mycket bättre.
Den varken böööade eller hackade fram även om vi inte hade bytt munstycke! Så jag undrar om man måste byta munstycke även om den går hur bra som helst med orginal?
klart han måste byra. kommer annars att värmenypa/ skära för den blir för varm! bensinen kyler cylindern och får den för lite bensin så blir den för varm
Felpostarens värsta mardröm!
undrar du över något? släng iväg ett PM så svarar jag på de mästa!
det var samma på en kompis drac han hade 82 i munstycke och så drog vi pluggen och toppfarten ökade ifrån 50-68 med ett jävulskt axx och en skitkolv o cylinder och uppborrad luftburk behöver man byta då?? även om den går hur rent som hellst
Joo men han åkte och bytte till orginal rör innan vi han göra så mycket. Han får absolut inte trimma för sina föräldrar. Han ville inte sätta på det sen igen. Sedan åkte han och lagade pluggen
Dt_pojken^^ skrev:det var samma på en kompis drac han hade 82 i munstycke och så drog vi pluggen och toppfarten ökade ifrån 50-68 med ett jävulskt axx och en skitkolv o cylinder och uppborrad luftburk behöver man byta då?? även om den går hur rent som hellst
Felpost detta ska vara i munstyckestråden
din kompis drac måste du också byta på för att det är lika med min...hackar inget,går inte orent eller nått MEN testa choka så får du se att det fattas lite bensin
Stiftet är inte alltid att lita på. Bättre att gå på självkänsla om man har lite skillz
För att svara på trådskaparens svar: Ja. Det är lika bra att ni byter. För eller senare när han är ute och maxxar och helt sorligt släpper gasn så lär den nypa eller skära.