jag har inte helle ytankat sen jag fixade spotify förra veckan det är ganska nice med detDerbiSM skrev:Spotify är ju bra om du bara ska lyssna. Sen så kommer det ju bli olagligt och så snart att tanka ner musik, så jag rekommenderar att du försöker få en invites på spotify och sen lyssnar på musik där i fortsättningen
Det är säker hur många som helst som har slutat tanka ner musik nu när spotify finns, så det är väldigt bra och enkelt tycker jag, sen att det är lagligt är bara ett plusDt_pojken^^ skrev:jag har inte helle ytankat sen jag fixade spotify förra veckan det är ganska nice med detDerbiSM skrev:Spotify är ju bra om du bara ska lyssna. Sen så kommer det ju bli olagligt och så snart att tanka ner musik, så jag rekommenderar att du försöker få en invites på spotify och sen lyssnar på musik där i fortsättningen
Hm, de borde det inte finnas väll ? (:Dt_pojken^^ skrev:jadu finns det inte ngt på spotify som gör att man lkan ladda ner?meanzick skrev:Tror våran käre rabxorzz fixade de åt mejMen det är de att jag har med mej mina hörlurar vart jag än går nästan (:
En dag i skolan utan dom går helt enkelt inte.
Så jag vill ha lite låtar på mobilen också.
inte om man har fått invite det fick jagDerbiSM skrev:Det är säker hur många som helst som har slutat tanka ner musik nu när spotify finns, så det är väldigt bra och enkelt tycker jag, sen att det är lagligt är bara ett plusDt_pojken^^ skrev:jag har inte helle ytankat sen jag fixade spotify förra veckan det är ganska nice med detDerbiSM skrev:Spotify är ju bra om du bara ska lyssna. Sen så kommer det ju bli olagligt och så snart att tanka ner musik, så jag rekommenderar att du försöker få en invites på spotify och sen lyssnar på musik där i fortsättningenMen sen så blir de ju dyrt med längden också..
vad va de som de kosta? 100:- i månaden har jag för mig, stämmer det?
![]()
mvh
jag vet ej men det var ngn på mnf som sa det att det finns ngn download knappmeanzick skrev:Hm, de borde det inte finnas väll ? (:Dt_pojken^^ skrev:jadu finns det inte ngt på spotify som gör att man lkan ladda ner?meanzick skrev:Tror våran käre rabxorzz fixade de åt mejMen det är de att jag har med mej mina hörlurar vart jag än går nästan (:
En dag i skolan utan dom går helt enkelt inte.
Så jag vill ha lite låtar på mobilen också.
Ne precis, det är ju bra iafDt_pojken^^ skrev:inte om man har fått invite det fick jagDerbiSM skrev:Det är säker hur många som helst som har slutat tanka ner musik nu när spotify finns, så det är väldigt bra och enkelt tycker jag, sen att det är lagligt är bara ett plusDt_pojken^^ skrev: jag har inte helle ytankat sen jag fixade spotify förra veckan det är ganska nice med detMen sen så blir de ju dyrt med längden också..
![]()
mvh+ en invite är den för alltid typ eller måste man fixa ny varje månad????
Det kommer inte bli olagligt, det ÄR olagligt -.- iaf om du inte menar den musiken man betalar för att ladda ner...DerbiSM skrev:Spotify är ju bra om du bara ska lyssna. Sen så kommer det ju bli olagligt och så snart att tanka ner musik, så jag rekommenderar att du försöker få en invites på spotify och sen lyssnar på musik där i fortsättningen
Hej.Notn4 skrev:kan väll inte vara så svårt att rippa från spotify? har själv ingen invite dit så kan ej testa men har en PC för alla tidning här hemma från typ 2005 och redan då kunde man rippa MP3 från internet radio , det är väll streamad music där ocksåskulle kunna söka om ja hittar tidningen fö de va massor me namn på program som kunde rippa direct streams, några kunde faktiskt spara låtarna direct i mp3 och ge dom rätta namnen o allt =) som alltid google är er vänn, sök på how to rip streamed music eller liknande så kommer det säkert några tips & trix
btw hur fungerar spotify? laddar man ner en client som man lysnar ifrån eller är det via nätbrowsern? TSR är första stället jag hört om spotify så vet inte ett skit om det än =)
vadå? har du premium? skaffa basic och invites finns på www.lakka.seDerbiSM skrev:Det är säker hur många som helst som har slutat tanka ner musik nu när spotify finns, så det är väldigt bra och enkelt tycker jag, sen att det är lagligt är bara ett plusDt_pojken^^ skrev:jag har inte helle ytankat sen jag fixade spotify förra veckan det är ganska nice med detDerbiSM skrev:Spotify är ju bra om du bara ska lyssna. Sen så kommer det ju bli olagligt och så snart att tanka ner musik, så jag rekommenderar att du försöker få en invites på spotify och sen lyssnar på musik där i fortsättningenMen sen så blir de ju dyrt med längden också..
![]()
mvh
Förut för enskilda låtar fanns det inte tillstymmelse till virus när jag körde med limewire, men nu är varenda låt virus tydligen..Derbi_senda93 skrev:jag använder limewire nästan varje dag till att ladda ner musik med, har inte fått ett enda virus under hela tiden jag använt det
Det är inte ett enda virus i MP3-filer....meanzick skrev:Vilket är bästa programmet för att tanka musik med ?
Limewire är bara massa virus å skit ju. så, vad använder ni ?
http://lakka.se/index.php?p=spot där är spotify invites, läggs upp nya då och då....DerbiSM skrev:Spotify är ju bra om du bara ska lyssna. Sen så kommer det ju bli olagligt och så snart att tanka ner musik, så jag rekommenderar att du försöker få en invites på spotify och sen lyssnar på musik där i fortsättningen
konstigt att jag fick de dåroxxx__rider skrev:Det är inte ett enda virus i MP3-filer....meanzick skrev:Vilket är bästa programmet för att tanka musik med ?
Limewire är bara massa virus å skit ju. så, vad använder ni ?