man ska knappt sota ur originalsystemet för de sitter katt i de, o massa dämpull. Häller man i avfettning så blir de gegga av allt, o häller man i bensin så eldar man upp all dämpull och allt annat
Tycker ja iaf
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
bensinskalle skrev:man ska knappt sota ur originalsystemet för de sitter katt i de, o massa dämpull. Häller man i avfettning så blir de gegga av allt, o häller man i bensin så eldar man upp all dämpull och allt annat
bensinskalle skrev:man ska knappt sota ur originalsystemet för de sitter katt i de, o massa dämpull. Häller man i avfettning så blir de gegga av allt, o häller man i bensin så eldar man upp all dämpull och allt annat
Tycker ja iaf
okej inte så inne på Derbi men man kan väll ta bort ljuddämparen kan man iaf på dom cross/sm moppar jag sett och finns det katt på dom ??? nu verkar jag lite noob
orginalrör sotar också men långt ifrån lika mkt. och dt pojkej, katt är en förkortning av katalysator. och ja man kan ta loss ljuddämparn. men de sitter dämpull i kröken också
kallepalle skrev:orginalrör sotar också men långt ifrån lika mkt. och dt pojkej, katt är en förkortning av katalysator. och ja man kan ta loss ljuddämparn. men de sitter dämpull i kröken också
den dämpullen har jag isåfall bränt bort för länge sen
kört rätt mycket med bensin-metoden, och jag tycker den fungerar utmärkt !
kallepalle skrev:orginalrör sotar också men långt ifrån lika mkt. och dt pojkej, katt är en förkortning av katalysator. och ja man kan ta loss ljuddämparn. men de sitter dämpull i kröken också
jag vet att katt e förkortning för katalysator men jag visste inte att det fanns på dom