kallepalle skrev:jag håller med delvis. men ifall att det bara skulle vara mopedsnack så skulle ju det mesta roliga försvinna? eller har jag fel? de kan ju vara roligt att veta vad folk tycker om annat också? själv tror jag stämningen skulle bli mycket sämre om alla som ni säger "onödiga" trådar försvinner. och därmed skulle vi förlora medlemmar. ngn som håller med?
Klart att jag håller med lite.
Men trådar med lite ironi e ju bara trevligt att läsa och ev, delta i.
Men att skapa en massa onödiga trådar för att få upp sin "status" e helt fel enl mig. Statusen får man genom att göra en seriös tråd eller svarar på en seriös tråd.
Personligen skiter jag i vad "Nickname" har för musiksmak, mp3 spelare, sjukdom eller sexuell läggning. Men blir lite tråkigt att läsa igenom dessa trådar när du gåtr igenom dagens inlägg, vill ju läsa och svara på så många som möjligt. Inte för jag e nått PRO inom mopeder men lite har jag säkert bistått med hopas jag.
Stämmningen blir absolut INTE sämre av att onödiga trådar inte skapas, snarare tärtom skulle jag påstå. Och att det skulle försvinna medlemmar pga att "tråk trådar" försvinner kan jag inte hålla med om. Finns många som lämnat forumet pga att det just blitt så mycket skittrådar.
Gå tillbaka ett år eller två.... Vilket forum detta var, alla hjälpte alla och stämmningen va på topp. Visst fanns det tråktrådar då med, men det har ökat lavinartat!!!!!
Ta och inför ett medlemsskap på prov eller att gör du mer än ett visst antal tråktrådar blir du bannad...
Detta är ju ett moppeforum vet alla, låte det förbli det också.
Detta är vad jag tycker och därför skapade jag denna "tråktråd"
Klotterplank finns på andra forum..