Porta toppen, finns massor att plocka däremanuel93 skrev:skulle vilja trimma o styla min suzuki rm-z 250 -08 tips?
där har ni det
det är från cross till cross ocksågamen_ skrev:moppar ?jogat skrev:gamen_ skrev:vfr skaru trimma?
har haft en sån o dom går fan bra org..
en polare som åker stora sm kom 3a i nån tävling där han åkte me org rör o bara kloka inställningar.
ibland är det olika moppar från moppar
de e ju en cross han snackar om xd
bensinskalle skrev:Porta toppen, finns massor att plocka däremanuel93 skrev:skulle vilja trimma o styla min suzuki rm-z 250 -08 tips?
där har ni det
Kirra värstingkamm
Borra in större ventiler
Borra in dubbla tändstift
Plana toppen en aning
Acrapovic helsystem skulle nog sitta fint
Värre tändning men de kanske inte ä nödvändigt![]()
Kommer inte ihåg om de ä insprut eller fugge på dendär, men värre chip på insprut eller värre förgasare
sen finns de säkert lite mer finlir...
den nya rm-z 450 har insprutningYamaha125 skrev:bensinskalle skrev:Porta toppen, finns massor att plocka däremanuel93 skrev:skulle vilja trimma o styla min suzuki rm-z 250 -08 tips?
där har ni det
Kirra värstingkamm
Borra in större ventiler
Plana toppen en aning
Kommer inte ihåg om de ä insprut eller fugge på dendär, men värre chip på insprut eller värre förgasare
jga skulle gärna se en cross med in sprutdet är fugge det är jag säker på
| suzuki rm-z 450 08 har insprutYamaha125 skrev:bensinskalle skrev:Porta toppen, finns massor att plocka däremanuel93 skrev:skulle vilja trimma o styla min suzuki rm-z 250 -08 tips?
där har ni det
Kirra värstingkamm
Borra in större ventiler
Plana toppen en aning
aa ja veterik_94 skrev:den nya rm-z 450 har insprutningYamaha125 skrev:bensinskalle skrev: Porta toppen, finns massor att plocka där
Kirra värstingkamm
Borra in större ventiler
Plana toppen en aning
ok, då har du fugge me andra ordSuzukiMan skrev:aa ja veterik_94 skrev:den nya rm-z 450 har insprutningYamaha125 skrev:
rm-z 250 -10 kmr få de oxå
bensinskalle skrev:ok, då har du fugge me andra ordSuzukiMan skrev:aa ja veterik_94 skrev: den nya rm-z 450 har insprutningrm-z 250 -10 kmr få de oxå
Fixa nån värre då, brukar finnas lite att förbättra där med