2/5 sett dig 2 gånger innan typThePowerDerbi skrev:Första gången jag ser dig 1/5tjeniss skrev:Victor1996 jag säger nog 3/5 för jag har sett dig i en del trådar och jag känner igen din profilbild
Sett dig endel här på forumet 2,5/5DiNozzan skrev:DEA!! Sätt dig lite här på forumet och verkar kunna sin skitDEA!! skrev:Axxxel jaa... pratat lite med dig i chatten, du verkar kunna en hel del.
Även vän med dig på FB... 3/52/5
2,5/5 Såg dig rätt ofta i början, nu ser jag dig aldrig.ThePowerDerbi skrev:Sett dig endel här på forumet 2,5/5DiNozzan skrev:DEA!! Sätt dig lite här på forumet och verkar kunna sin skitDEA!! skrev:Axxxel jaa... pratat lite med dig i chatten, du verkar kunna en hel del.
Även vän med dig på FB... 3/52/5
3/5 kollat dina projekt en delRiejuman skrev:3/5 ser dig ofta här på forumetvet dock ej vad du kör för moppe
4/5, sitter mycket i chatten och har en Senda, btw, de e en drd jag harAxxxeL skrev:4/5 på baaaaaaaaaaaaoouutian .Du har en Senda, rätt söt och är kylskåpskillen
3/5BAAAOOOUUTIAN! skrev:4/5, sitter mycket i chatten och har en Senda, btw, de e en drd jag harAxxxeL skrev:4/5 på baaaaaaaaaaaaoouutian .Du har en Senda, rätt söt och är kylskåpskillen
Byter visningsbild ganska ofta kanske därförmoppenissen96 skrev:Sett ditt roxprojekt , lycka till2,5/5
5/5 grattis på födelsedagen, jävla bernjävelDiNozzan skrev:En riktigt fin "stunt" v-bild som alltid påminner om min fina viva tid har man väl sett några gånger3/5
5/5 vet allt du kör, brukar skypea med dig o du är en jävligt trevlig kille.Mattyyy skrev:4/5 snackar ofta med dig i chatten och ibland skype också. Trots att vi har snackat så ofta så kommer jag inte ihåg vad du körjoar skrev:4/5 har ett fint dubbelprojekt med dinozzan (: sen så är det svårt att missa kylskåpet (;
Vad har jag sagt om att skriva t.ex 3/5 som i det här fallet...Skyliner34 skrev:3/5BAAAOOOUUTIAN! skrev:4/5, sitter mycket i chatten och har en Senda, btw, de e en drd jag harAxxxeL skrev:4/5 på baaaaaaaaaaaaoouutian .Du har en Senda, rätt söt och är kylskåpskillen
5/5, ofta inne på chatten, har dig på Facebook, skype osv, skön snubbe!AxxxeL skrev:5/5 vet allt du kör, brukar skypea med dig o du är en jävligt trevlig kille.Mattyyy skrev:4/5 snackar ofta med dig i chatten och ibland skype också. Trots att vi har snackat så ofta så kommer jag inte ihåg vad du körjoar skrev:4/5 har ett fint dubbelprojekt med dinozzan (: sen så är det svårt att missa kylskåpet (;
5/5, ofta inne på chatten, har dig på Facebook, skype osv, skön snubbe![/quote]AxxxeL skrev:5/5 vet allt du kör, brukar skypea med dig o du är en jävligt trevlig kille.Mattyyy skrev:4/5 snackar ofta med dig i chatten och ibland skype också. Trots att vi har snackat så ofta så kommer jag inte ihåg vad du körjoar skrev:4/5 har ett fint dubbelprojekt med dinozzan (: sen så är det svårt att missa kylskåpet (;
Roxxen96 skrev:Vadå heldraget? Där får man köra om.