Tjejer, Killar, Förhållanden och Kärleks - Tråden

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
Användarens profilbild
volvo_adde
Gasres

Inlägg av volvo_adde »

hmm jadu, du får lista ut något sätt asså eller helt enkelt glömma henne :(
men de bästa vore ju att försöka få henne tillbaka du har iaf en chans de hade ju däremot inte jag...... :cry:
Aja nu ska ja sova iaf Godnatt på dig hoppas de blir bra^^
Volvo Volvo gammal jävla Volvo
Användarens profilbild
Thorsken
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Thorsken »

okej vi ses.. men ja ska svara på din komentar som ja tycvkte var för gröttig för kvällen ses :)
(00:45:54) Tiepkoffeh: min *fult ord* är 2x större en din thorsken
(00:46:27) Tiepkoffeh: MÄTA?!?!?
(00:46:45) Tiepkoffeh: Vi kan cama
(00:47:21) Tiepkoffeh: Vi öppnar videochat och mäter
(00:47:30) Tiepkoffeh: Vad heter du på skype?
Användarens profilbild
volvo_adde
Gasres

Inlägg av volvo_adde »

hehe okej gör de du^^ :)
Användarens profilbild
perre92
GHOSTRIDER

Inlägg av perre92 »

NU jävlar har perre92 hetaste bruden på g ;D haha
tomt
Användarens profilbild
Thorsken
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Thorsken »

volvo_adde skrev:
Thorsken skrev:fattar vad du menar..exakt.. oj nu kom tidiningen :D nej men back till topic.. jo men ja liksom HATAR att se henne med en annan men som tur från stockholm.. men just att veta detta är surt.. men ja har kollatt upp jäveln på nätet och han är en jävla player skirver ska knulla dig tilll varenda tjej på bdb typ :/

bjuder på stavfel börjar bli trött :twisted: :oops:
mjo fyfan kan tänka mig de att se en jävla player ta en troligtvis underbar tjej ifårn en :(
Det är nåstan som med min hon blev ihop med ett ex igen som va otrogen mot henne sen innan hon sa till och med när ja va ihop med henne att hon fortfarande gilla honom är fan inge kul att höra på men förstår inte hur hon kan byta ut mig som alltid är ärlig å aldrig skulle kunna såra henne eller vara otrogen mot henne mot en kille som vart otrogen som inte verkar allt för snäll.... :cry:
Lovade att svara :) jo ja fattar precis.. de är ett tjejmysterium hur de kan tänka så blondinigt... spelar ingen roll hur bra man är... de tar korkade beslut endå.. detta lär hon ju få ångra när hon inser vem killen är :lol: men ja känner skuld att ja inte pratar med henne.. men går ju inte för då kommer VÅRAN reation sabbas totalt garanterat.. sen så är ja rädd att blir hon singel att ja försöker mig på henne igen :/
Användarens profilbild
volvo_adde
Gasres

Inlägg av volvo_adde »

Thorsken skrev:
volvo_adde skrev:
Thorsken skrev:fattar vad du menar..exakt.. oj nu kom tidiningen :D nej men back till topic.. jo men ja liksom HATAR att se henne med en annan men som tur från stockholm.. men just att veta detta är surt.. men ja har kollatt upp jäveln på nätet och han är en jävla player skirver ska knulla dig tilll varenda tjej på bdb typ :/

bjuder på stavfel börjar bli trött :twisted: :oops:
mjo fyfan kan tänka mig de att se en jävla player ta en troligtvis underbar tjej ifårn en :(
Det är nåstan som med min hon blev ihop med ett ex igen som va otrogen mot henne sen innan hon sa till och med när ja va ihop med henne att hon fortfarande gilla honom är fan inge kul att höra på men förstår inte hur hon kan byta ut mig som alltid är ärlig å aldrig skulle kunna såra henne eller vara otrogen mot henne mot en kille som vart otrogen som inte verkar allt för snäll.... :cry:
Lovade att svara :) jo ja fattar precis.. de är ett tjejmysterium hur de kan tänka så blondinigt... spelar ingen roll hur bra man är... de tar korkade beslut endå.. detta lär hon ju få ångra när hon inser vem killen är :lol: men ja känner skuld att ja inte pratar med henne.. men går ju inte för då kommer VÅRAN reation sabbas totalt garanterat.. sen så är ja rädd att blir hon singel att ja försöker mig på henne igen :/
jo jag tycker de man kan inte förstå sig på deras beslut trodde verkligen ja kände henne från grund och botten men jag misstog mig hon va absolut inte den jag trodde... hmm jadu men ta de lite lugnt med att snacka me henne då vänta någon vecka eller så å börja snacka me henne luhnt i början å så tror de fixar sig då^^
Användarens profilbild
Thorsken
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Thorsken »

jag kommer nog intte tat så lungt :roll: nej men ja kommer direkt börja fråga hur de är och hur hon mår ect och boosta hennes självförtroende lite antar jag... antar jag är bra på de :) men du är det itne bättre vi går över tilll chatten? slipper man få svaren å långt ifrånvarandra? =)
Användarens profilbild
volvo_adde
Gasres

Inlägg av volvo_adde »

Thorsken skrev:jag kommer nog intte tat så lungt :roll: nej men ja kommer direkt börja fråga hur de är och hur hon mår ect och boosta hennes självförtroende lite antar jag... antar jag är bra på de :) men du är det itne bättre vi går över tilll chatten? slipper man få svaren å långt ifrånvarandra? =)
haha mjo de kanske är en fördel men denna tråd är ju till för sånt här snack så de borde ju va okej :)
Användarens profilbild
Thorsken
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Thorsken »

jaja om du insiterar.. men ja ska prata lite med henne när hon kommer ut på msn dock inte om de där med killen
Användarens profilbild
wuedde
TSR SkåningeN
Kontakt:

Inlägg av wuedde »

Det sjukaste har hänt!:O
Jag träffade en sjuuuuukt söt tjej idag på min nya skola..asså ni anar inte hur söt hon var! Hon var lixom en sån typisk "Edvin tjej" (ja, det är då jag som är Edvin).
Men det stora feta jävla problemet är att hon har pojkvän sen TIO månader tillbaka :cry: , så jag vet inte riktigt hur jag ska "ragga" på henne!:P
Någon som har något bra tips på hur man får upptagna tjejer?

Edit: Hon går i en av mina bästa tjejkompisars klass, något tips på hur jag ska kunna "använda" det på bästa sett? :lol:
TobbaN skrev: "Visa din ilska genom internet, ANVÄND CAPS LOCK!!" :D
Användarens profilbild
Tuta
King of the street

Inlägg av Tuta »

wuedde skrev:Det sjukaste har hänt!:O
Jag träffade en sjuuuuukt söt tjej idag på min nya skola..asså ni anar inte hur söt hon var! Hon var lixom en sån typisk "Edvin tjej" (ja, det är då jag som är Edvin).
Men det stora feta jävla problemet är att hon har pojkvän sen TIO månader tillbaka :cry: , så jag vet inte riktigt hur jag ska "ragga" på henne!:P

Edit: Hon går i en av mina bästa tjejkompisars klass, något tips på hur jag ska kunna "använda" det på bästa sett? :lol:
pojkvännen kan råka ut för en "olycka" sen kan du stötta henne i sorgen osv :twisted:
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det ;)
Victorh: eller skall man fråga? :)
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten ;)

Bild
Det är jag som är Tuta ;)
Användarens profilbild
wuedde
TSR SkåningeN
Kontakt:

Inlägg av wuedde »

Tuta skrev:

pojkvännen kan råka ut för en "olycka" sen kan du stötta henne i sorgen osv :twisted:
Inte en dålig idé, men jag vet inte vem hennes pojkvän är!
Så ett annat förslag som skulle kunna funka! för att jag måååste fan ha henne :oops:
Användarens profilbild
perre92
GHOSTRIDER

Inlägg av perre92 »

jag har gått i spana in en tjej jag med, tro på fan att hon var förlovad -.-
tomt
Honkan
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Honkan »

Tuta skrev:

Finns inte så mycket du kan göra. :P Men klart, i gonna help you mannen. ;)

För att använda din bästa vänn eller var det var på bästa sätt, så kan du be henne att fråga tjejen lite diskret bara något som har hänt med dig, sen plötsligt fråga, vad tycker du om Edvin? Eller ännu djupare och säga, du jag tror Edvin gillar dig lite grann.
- Classic så att säga. ;)

Är svårt då hon har ett förhållande.

"Gör så hon skrattar som fan"
Brukar vara ett jävla bra tips, brukar funka fint som snus! :)
Vi har Rab, vad fan har ni?!
Användarens profilbild
wuedde
TSR SkåningeN
Kontakt:

Inlägg av wuedde »

Honkan skrev:
Tuta skrev:

Finns inte så mycket du kan göra. :P Men klart, i gonna help you mannen. ;)

För att använda din bästa vänn eller var det var på bästa sätt, så kan du be henne att fråga tjejen lite diskret bara något som har hänt med dig, sen plötsligt fråga, vad tycker du om Edvin? Eller ännu djupare och säga, du jag tror Edvin gillar dig lite grann.
- Classic så att säga. ;)

Är svårt då hon har ett förhållande.

"Gör så hon skrattar som fan"
Brukar vara ett jävla bra tips, brukar funka fint som snus! :)

Tack! ska försöka göra som du säger;)
Och jag brukar vara jävligt grym på att få tjejer att skratta!:D
Honkan
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Honkan »

Då har du en fördel bre! :D
Användarens profilbild
blackmasai
Farsans gamla zündapp

Inlägg av blackmasai »

fan jag har en tjej på g men hennes föräldrar är fittigt jobbiga hon får inte komma hit brändö/åland hon bor i fasta åland jag bor typ 100km bort så hon får inte komma hit för dom tror att det är suparfest och att hon kommer supa nog för att vi gör det men ändå vafan ska jag göra hon får inte änns komma till mig när jag bor 3 km bort :P helvete vad irriterande
Bild

Ruset av kraften under dig ska vara bättre än droger ;)

Quote jag har inga problem med alkoholen. jag har problem utan den.
Användarens profilbild
meanzick
Axel och Vickes personliga slav
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

blackmasai skrev:fan jag har en tjej på g men hennes föräldrar är fittigt jobbiga hon får inte komma hit brändö/åland hon bor i fasta åland jag bor typ 100km bort så hon får inte komma hit för dom tror att det är suparfest och att hon kommer supa nog för att vi gör det men ändå vafan ska jag göra hon får inte änns komma till mig när jag bor 3 km bort :P helvete vad irriterande
åk till henne då så hennes föräldrar får förtroende för dig först ;)
sen kanske dom ändrar sig.
Tillhör mille!
Honkan
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Honkan »

blackmasai skrev:fan jag har en tjej på g men hennes föräldrar är fittigt jobbiga hon får inte komma hit brändö/åland hon bor i fasta åland jag bor typ 100km bort så hon får inte komma hit för dom tror att det är suparfest och att hon kommer supa nog för att vi gör det men ändå vafan ska jag göra hon får inte änns komma till mig när jag bor 3 km bort :P helvete vad irriterande
Snacka med någon äldre person och betala han lite grann för att vara din pappa, sen pratar den äldre till hennes föräldrar och säger " Nej jag har koll på dom, dom kommer inte att supa, va inte orolig" så är allt löst ;)

Bättre plan finns inte :D
Användarens profilbild
blackmasai
Farsans gamla zündapp

Inlägg av blackmasai »

:lol: nice men hon sa idag (var med henne i helgen) att hennes föräldrar kanske sku låta henne komma nån gång :D
Bild

Ruset av kraften under dig ska vara bättre än droger ;)

Quote jag har inga problem med alkoholen. jag har problem utan den.
Användarens profilbild
wuedde
TSR SkåningeN
Kontakt:

Inlägg av wuedde »

Ett steg åt rätt riktning idag!:D
HON frågade mig om min msn;)

I övrigt så har jag börjat snacka med henne lite mer, och jag brukar få henne att skratta! men hon är fortfarande tsm med sin jävla pojkvän:P
Användarens profilbild
-TeddaN-
King of the street

Inlägg av -TeddaN- »

wuedde skrev:Ett steg åt rätt riktning idag!:D

I övrigt så har jag börjat snacka med henne lite mer, och jag brukar få henne att skratta! men hon är fortfarande tsm med sin jävla pojkvän:P
Vi skjuter han då:)?
Nur das beste is gut genug!
Bmw, finns inget bättre !
Användarens profilbild
Muffä
Dikes-körarN

Inlägg av Muffä »

1månad med min älskling nu ;) grattis eller?<33
Användarens profilbild
Rabxorzz
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av Rabxorzz »

Estilete_Stuntarn skrev:1månad med min älskling nu ;) grattis eller?<33
Grattis föfan :D

Ni blev ju ihop pga tipsen i denna tråden ju ;) :P
Bild
Användarens profilbild
-TeddaN-
King of the street

Inlägg av -TeddaN- »

Grattis gubben. jag och min tjet vart tillsammans i en månad förra helgen:D<3
Användarens profilbild
Muffä
Dikes-körarN

Inlägg av Muffä »

Rabxorzz skrev:
Grattis föfan :D

Ni blev ju ihop pga tipsen i denna tråden ju ;) :P
yeaaaa!!!;)
RRX-Teddy skrev:
Grattis gubben. jag och min tjet vart tillsammans i en månad förra helgen:D<3
Grattis till er då;)
Användarens profilbild
MKRider
Farsans gamla zündapp

Inlägg av MKRider »

lite taskit läge med pv, men fan va gött med henne msn och det, börja smsa som fan och "bli som en bästa vän" funkade för mig, nu jag en skit fin brud, allt fixade sig idag :D
Bild
Användarens profilbild
wuedde
TSR SkåningeN
Kontakt:

Inlägg av wuedde »

MKRider skrev:

lite taskit läge med pv, men fan va gött med henne msn och det, börja smsa som fan och "bli som en bästa vän" funkade för mig, nu jag en skit fin brud, allt fixade sig idag :D
Ja:D
Hon skrev nyss på msn "men du? vi får prata mer imorron efter skolan eller något annat coolt;), för nu ska nörden sova:("
Jag ser det som att hon är liiite intreserad:D
Psykfall
Varnad

Inlägg av Psykfall »

Jag och min pojkvänn Sigvard var ute och körde våra mopeder igår. Då kollade Sigvard på en annan kille.... VA FAN då började jag känna mig liiite skitsur. Jag föreslog att vi skulle se vems moppe som gick fortast när vi maxade ur våra 25 mopeder i ca 23-24 ärliga kmh slet jag upp vår jättedildo med 2 HK bensinmotor direkt från midjeväskan och slängde in den i Sigvards framhjul. Fan va förvånad han såg ut......

:D
Honkan
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Honkan »

Grattis bror<3

Jävlar, det är bra wuedde! :D
Pojkvännen får vi planera lite om...
Rab har väll en motorsåg? Det perfekta mordet ;)
Nejdå, men det är bra, du gör framsteg, hehe :)
Användarens profilbild
Muffä
Dikes-körarN

Inlägg av Muffä »

Honkan skrev:
Grattis bror<3

Jävlar, det är bra wuedde! :D
Pojkvännen får vi planera lite om...
Rab har väll en motorsåg? Det perfekta mordet ;)
Nejdå, men det är bra, du gör framsteg, hehe :)
TAck honkan:)

Jag kan stå och spinna me dt;n på hans huvud om du vill wuedde? :P
Användarens profilbild
wuedde
TSR SkåningeN
Kontakt:

Inlägg av wuedde »

jaja, men problemet är att jag kan fortfarande inte riktigt sätta fingret på vem han är:P jag vet bara vad han heter;)
Användarens profilbild
meanzick
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

hur länge är era längsta förhållande då ? :)
Tillhör mille!
Användarens profilbild
-TeddaN-
King of the street

Inlägg av -TeddaN- »

meanzick skrev:hur länge är era längsta förhållande då ? :)
7 månader:) sj?
Användarens profilbild
meanzick
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

RRX-Teddy skrev:
meanzick skrev:hur länge är era längsta förhållande då ? :)
7 månader:) sj?
2 månader var mitt senaste "seriösa" :)
men har ett nu, det ska allt bli längre och just nu är de väll 1 månad och tre veckor typ (: inte så långa men ändå :)
Tillhör mille!
Skriv svar