TobbaN skrev:
Haha, budning gick inte så bra kan man säga xD
Hehe, var väll några som väldigt gärna ville ha röret och inte tänkte sig för innan dem buda.
Btw, i auktionen står det att röret passar Derbi men när man trycker på "Läs mer här" så är det länk till samma rör fast där står det att det är till Rieju / Beta, fel länk eller ?
Tänkte samma sak, såg att det inte var bult-fästen på bilden.
Men att det passade Derbi m.m?
Konstigt
Mjo, så nu är frågan.. Är röret till Rieju eller Derbi ?
Tycker det var nice när dom hade kläder och sånt också, sen känns det som om det bara är abgasrör och cylindrar som säljs, alltså bara motor saker, visst förra gången var det ett kåpset, men jag behöver en ny bakdämpare till roxen
Väldigt dåligt med scooter och universal saker just nu.
Man får va som man e när man inte blev som man skulle.
jag tkr de kunde autionera ut typ personlig utrustning tex. hjälm, vantar, "crosströjor" m.m. Tkr också det skulle varit mer universala saker, eller att man fick rösta fram vilken produkt som skulle auktioneras ut ^^
MKRider skrev:jag tkr de kunde autionera ut typ personlig utrustning tex. hjälm, vantar, "crosströjor" m.m. Tkr också det skulle varit mer universala saker, eller att man fick rösta fram vilken produkt som skulle auktioneras ut ^^
Ska skicka detta vidare
LUGNARAAAJ
Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information
Det är det jag försöker säga jag fattar inte varför folk tror att jag är fattig bara för att jag skriver: 6:e gången det auktioneras saker till crossmoppar ? hahaha
Dracen skrev:
KoNG skrev:Han är lite vilsen bara
Men du är ju vilsen om du inte märker vad som händer!
MKRider skrev:jag tkr de kunde autionera ut typ personlig utrustning tex. hjälm, vantar, "crosströjor" m.m. Tkr också det skulle varit mer universala saker, eller att man fick rösta fram vilken produkt som skulle auktioneras ut ^^
Glennish skrev:Det är det jag försöker säga jag fattar inte varför folk tror att jag är fattig bara för att jag skriver: 6:e gången det auktioneras saker till crossmoppar ? hahaha
men din fattiga jäkel,
Nej men seriöst, svårt det här med auktioner eftersom alla inte har samma moppe model osv, men lite mer universal vore kul, förut auktionerade ni ut en hjälmkamera också, det var kul
men lol vad ska jag köpa för trim?,munstycke,vikter, ???
är ju nybörgare "
Vikter: Lägg på en 80-100 kg där bak på moppen (man kan sno en skivstång från gymmet om man inte vill köpa) och när du kommer till en brant nedförsbacke lägger du i friläge o sen rullar du lätt i 100!
Min budget ligger på 800 och eftersom jag inte orkar sitta och bevaka auktionen denna vackra dag så bjuder jag det direkt, men ok eftersom alla mensf...or ska gnälla som tre åringar så tar jag bort mitt bud och lägger det igen runt 10....
Tycker det är synd att alla ska gnälla så mycket så fort man budar, visst jag höjde från 350 till 800 för att jag inte ville sitta inne på en av dom få dagarna jag var ledig och det var fint väder för att bjuda 1kr var tredje minut.
Uttelito skrev:Tycker det är synd att alla ska gnälla så mycket så fort man budar, visst jag höjde från 350 till 800 för att jag inte ville sitta inne på en av dom få dagarna jag var ledig och det var fint väder för att bjuda 1kr var tredje minut.
Men varför buda hela din budget på en gång då du vet att du inte har en chans at få den då, varför inte njuta av det fina vädret då istället och komma tillbaka kl 23.59 och buda 800kr då istället. mycket större chans att du får den så. för om du bjuder nånting direkt auktionen startas är det ju klart att någån bjuder över dig
Uttelito skrev:Tycker det är synd att alla ska gnälla så mycket så fort man budar, visst jag höjde från 350 till 800 för att jag inte ville sitta inne på en av dom få dagarna jag var ledig och det var fint väder för att bjuda 1kr var tredje minut.
Men varför buda hela din budget på en gång då du vet att du inte har en chans at få den då, varför inte njuta av det fina vädret då istället och komma tillbaka kl 23.59 och buda 800kr då istället. mycket större chans att du får den så. för om du bjuder nånting direkt auktionen startas är det ju klart att någån bjuder över dig
För att saker händer, telefonen ringer, man sticker, kommer hem vid två på natten och då är det kört, lägger mitt bud och om någon vill buda över så gör dom det, men jag orkar inte sitta och bjuda 1kr åt gången, det får p12orna stå för.