eller att man får välja vad man tycker att röret är värt och skickar ett pm till jonas vad man tycker och den som ger mest får det? så tycker jag att "auktionerna borde va
Senast redigerad av Nagill den 31 maj 2009, 19:00, redigerad totalt 1 gånger.
stunt_pojken^^ skrev:man får väll buda även om man inte ska ha röret själv
vill man ha det o någon som ska sälja det oxzå villha det så får man väll buda mer bara
japp
Edit : men höj bara med 1 krona hela tiden , blir bättre för alla
Tycker ni kan ändra så att man endast kan höja med max 20kronor, detta hindrar idioter som endån inte tänkt köpa aktionen, utan endast bjuder för att summan ska gå uppåt och sabotera för andra, någon som håller med?
hur lång tid kan det ta för röret att skickas? jag har fortfarande inte fått det och jonas svarar inte på mitt pm om när dom skicka det:S
jag kan garantera dig att jonas skulle ha svarat om han inte haft förhinder. skicka iväg ett mail tills hans msn istället så får du nog lättare svar. jonas@twostrokerider.se tror jag det är.
Pensionerad från mopeder, numer är det skoter som gäller
emanuel93 skrev:hur lång tid kan det ta för röret att skickas? jag har fortfarande inte fått det och jonas svarar inte på mitt pm om när dom skicka det:S
Gör som kallepalle säger, skicka iväg ett mail istället för PM.
Annars kan det vara så att TS kanske inte har inne röret i lager och då kan det dröja ett tag.
emanuel93 skrev:hur lång tid kan det ta för röret att skickas? jag har fortfarande inte fått det och jonas svarar inte på mitt pm om när dom skicka det:S
Gör som kallepalle säger, skicka iväg ett mail istället för PM.
Annars kan det vara så att TS kanske inte har inne röret i lager och då kan det dröja ett tag.
alltså jävla nötter det är juh nästan redan halva priset och va har det gått ?? 2 timmar hoppas inte folk fortsätter att buda i denna farten för då blir det dyrt
inte för att jag behöver det och tänker inte buda heller
haha märker att det är många som budar bara för att jävlas
men för att svara på eran fråga om varför man budar högt.
Låt oss säga att du har 400kr att buda för, ska du då sitta i 12 timmar och buda 1kr åt gången eller lägga 400 på en gång och hoppas på det bästa?
Jag skulle iallafall budat åtminstone hälften av min budget på en gång för att slippa sitta och buda 1kr var tredje minut.
Man får va som man e när man inte blev som man skulle.
Uttelito skrev:haha märker att det är många som budar bara för att jävlas
Låt oss säga att du har 400kr att buda för, ska du då sitta i 12 timmar och buda 1kr åt gången eller lägga 400 på en gång och hoppas på det bästa?
Jag skulle iallafall budat åtminstone hälften av min budget på en gång för att slippa sitta och buda 1kr var tredje minut.
jag skulle inte börja buda förens typ en halvtimme före auktionen är slut då skulle man ju få varan mycke billigare
Uttelito skrev:haha märker att det är många som budar bara för att jävlas
tänk då om du budar 400kr och inget annan hade buda och du hade kunnat fått saken för 100 kr väldigt onödigt att betala 300 kr mer då eller hur??