...

...
Undrar vad min pärla kan vara värd så lägger ut här

Det är en Rieju Drac års-m 2005 (EU). Har gått ca 850 mil, varav dom innan jag fick den (750) så hade den gått original/urpluggad! Kört med fräsch olja osv allt sånt som hojjen mår bra av, tagit hand om den som att det vore en själv

Har en hel hög med delar på sidan som medföljer vid köp. Trimmade, stylade och renoverade den nu i vintras för ca 12k och har delar nog över också!
Nuvarande setup är:
Scr corse chrome trimrör
Airsal 70cc sport
MHR VL15 membran
Polini Sportluft
Dellorto 19mm (äkta)
Matportat original insug till membran
Mhr kopplingsfjädrar
13 / 52 drevning
Har fått mycket bra (endast) kritik för både prestandan och utseendet, en del har även trott att det varit lätt mc/125;a cross. Lirar ruggigt bra för den setupen, inte torskat mot en ända jag tävlat emot, hojjen med mest kräm i som jag kört ifrån var en Derbi Senda x-treme med 21mm, mk 70cc handmade, turbo kit dos salidos, anpassat insug, sportluft, pro race koppling, ostrypt membran och 13/52 (osäker) drev nått och då var den inte heller 100% inställd. Så ja, den rör på sig riktigt piggt.
Har alla original delar, även pluggarna. Medföljer även en hel delar motor delar till den såsom...
-Pro race underliggande
- Turbo Kit lacada (krom)
- Gianelli ljuddämpare
- random sportluft, aldrig användt.
- metra kit thrower
- 11 framdrev
Alla rören är riktigt fräscha, proracet är polerat. tk:t är bara lite brännt i mynningen, gianelli ljuddämparen är polerad, sl-filtret är aldrig användt och
mk-t ska snart lackeras i svart värmefärg.
Styling, ja... Lägger upp någon bild, det som är att notera är väl att den har Derbi fälgar på! Lite mer kanske men aa, kika bild. Obs på bilden hade jag ingen bromsskiva bak, sitter det på nu med nyluftad broms och även nya belägg. Gaffeln är polerad nu också.
Innan ni tittar på bilden så tänk på att den är ruggigt dyngig där...
Det som medföljer som inte sitter på utseende, chassi mässigt är: ...
- Ktm platta
- org framskärm
- rrx framlykta
- org framlykta
- plexi (blå) undertail
- 3 neon från str8 med konverters med switch
- en bromsskiva från roxon (lackad i blått där inte beläggen nöter. liknae wave
- blinkers, bögläpp baklyse osv...
- Hebo styre (endast monterat), nypris 449kr
- kopplings handtag nytt
- lite kullager osv sådant skit..
- Derbi fälg, trasiga fästen t bromsskiva, nytt däck på fälgen
- egengjord panel med rpm mätare (15.000) och km/h mätare (360/kmh) med bensinfunktion (så man ser hur mycket bensin man har...), trip, total sträcka, båda mätarna är av märket koso och är bara ikopplade för att se om de funkade!
Följer även med en pall till den som är köpt på biltema.
Orkar inte skriva mer, har mer saker men kommer inte på mer och det blir ju inte nå roligare för den som försöker att värdera mopeden heller...
Har papper på den, regskylt osv sådant också. Vad tror ni den är värd?

Om nu ens någon orkar värdera...