du kommer inte få det avgasröret ändå så de ger inget att leta munstycke nuxps_martin skrev:tjaa. har en Xps sm -04
avgasrör: tecnigas e-nox
drevning: 13/52
har tagit bort "strypningen" på luftburken
vilket munstycke ska jag ha med detta ? Har hört att 84 ska vara rätt bra, stämmer det ?
va har du för munstycke i nu?Extreme16 skrev:PR2 cylinder
MK tändning
21mm dellorto förgasare...
Jag undrar vad för förgasare ska jag ha? och vilket munstycke.. eller funkar de bra med 21mm? Den går rent på låga varv.. tills ungefär 8500 sen "blöddrar" den är det pga förgasaren är för liten då?
63 är orginalmunstycket på Derbi. mer vet jag inteleeo skrev:shena.
jag har en Derbi Senda extreme 06 sm. jag har drevat den till 13\53 och satt på ett leovince v6 +sportluftfilter på den men då ska jag väl byta munstycke vilken storlek är original på Derbi Senda extreme? hur många storlekar ska jag byta upp mej? tacksam för svar\leo
Nja, 64 eller t.o.m lite större är orginal på Derbi.sorex_Senda skrev:63 är orginalmunstycket på Derbi. mer vet jag inteleeo skrev:shena.
jag har en Derbi Senda extreme 06 sm. jag har drevat den till 13\53 och satt på ett leovince v6 +sportluftfilter på den men då ska jag väl byta munstycke vilken storlek är original på Derbi Senda extreme? hur många storlekar ska jag byta upp mej? tacksam för svar\leo
oj då har 92 nubensinskalle skrev:va har du för munstycke i nu?Extreme16 skrev:PR2 cylinder
MK tändning
21mm dellorto förgasare...
Jag undrar vad för förgasare ska jag ha? och vilket munstycke.. eller funkar de bra med 21mm? Den går rent på låga varv.. tills ungefär 8500 sen "blöddrar" den är det pga förgasaren är för liten då?
Har du 21 mm så ska den inte blöddra på toppen p.g.a. för liten gasare..
den ska gå med 21 utan problem, men 24-26 mm skulle inte skada
Till en 21 mm förgasare skulle ja gissa på kanske storlek 120 till att börja med...
Utgår ifrån att du har en D50BO så testa mellan 100-115/120 nånstans.jimmyskoglund skrev:hej!
vilket mustycke ska jag ha till min 19mm dellorto black edition
när jag har airsal t6 70cc
stage6 dubbel racing sportluftfilter
metrakit sp.
och det sitter 72 org i förgasaren.
tack för svar?
Hej igenjimmyskoglund skrev:Derbi Senda x-treme 2005
det är lite snabbis med frågan..
metrakit sp
airsal t6 70cc
polini sportluftfilter
dellorto black edition 19mm
frågan är vilken munstycke ska jag har för att den ska gå bra?
tack för snabba svar!
vf inte dela med dig av den här?Robiin937 skrev:Hej igenjimmyskoglund skrev:Derbi Senda x-treme 2005
metrakit sp
airsal t6 70cc
polini sportluftfilter
tack för snabba svar!Måste snacka med dig på msn, har nog en lösning här
Kommer in på msn vid 5 tiden
// robin
Extreme16 skrev:deduRobiin937 skrev:Hej igenjimmyskoglund skrev:Derbi Senda x-treme 2005
metrakit sp
airsal t6 70cc
polini sportluftfilter
tack för snabba svar!Måste snacka med dig på msn, har nog en lösning här
Kommer in på msn vid 5 tiden
// robin
vf inte dela med dig av den här?
ja satte i 105 och då gick de perfaRiejuForce skrev:kallepalle skrev:110-120 jimmyskog~
knappast. sätt i 100~
Sen då, ska jag gå upp eller neråt?bensinskalle skrev:ca 85 brukar ja köra med till Senda till o börja med iafPoRRa16 skrev:Hej,
Undrar vilket munstycke jag ska ha till min Derbi XTreme -08.
Ska handla in ett tk effektrör, ostrypt cdi och 14/48 drevning, vad för storlek ska man ha till det?