shit, jag hatar sånt här
samtidigt lät jag annie smsa med en annan tjej från min mobil i några dagar på rad så nu smsar hon helt tiden. hon skrev bland annat idag "kom och knulla mig" eller ngt sånt problemet är att hon är jätteful ^^
kul, skulle in till ena bruden och sova med henne och några till men självklart är mina föräldrar för tjocka för att köra mig dit 1,5 mil så orkar inte gå.
Jaja, nu är mina problem lösta på ett tag
Men problemet är att bruden åker ju bort i en månad nästa tisdag, ska våldsgästa henne på natten och besöksdagarna (=
Vågar nog inte dricka på lördag heller för då har jag en förmåga att få sånna här problem
volvo_adde skrev:bara å vänta å se så får man svar om de är slut eller inte.......
Tråkigt
Nu åker min flickvän på konfaläger i en nästan en månad, ska besöka henne minst 2 ggr iaf Dom får inte ha med mobil men hon tar med sin ändå, hoppas hon får behålla den (:
volvo_adde skrev:bara å vänta å se så får man svar om de är slut eller inte.......
Tråkigt
Nu åker min flickvän på konfaläger i en nästan en månad, ska besöka henne minst 2 ggr iaf Dom får inte ha med mobil men hon tar med sin ändå, hoppas hon får behålla den (:
Fan vad nördigt att dom inte får ha mobil:O jag har inte klarat av det:P
TobbaN skrev:
"Visa din ilska genom internet, ANVÄND CAPS LOCK!!"
Tråkigt
haha sant inte hon heller, eller jag.
Du får helt enkelt nöjja dig med mille i en månad;)
TobbaN skrev:
för inte gå helt för mycket OT så kan jag ju berätta att jag hade på G med en brud, men så har hon typ ingnorerat mig hela veckan. så frågade jag henne igår vad hon ville och om hon vill ha något förhållande eller något överhuvud taget (innan var jag lixom "killen i hennes liv" blablabla:P) så svara hon "Jag vet inte, behöver mer tid att tänka"..asså vafan e där för jävla svar!?:P vafan ska man göra nudå?;)
TobbaN skrev:
wuedde skrev:för inte gå helt för mycket OT så kan jag ju berätta att jag hade på G med en brud, men så har hon typ ingnorerat mig hela veckan. så frågade jag henne igår vad hon ville och om hon vill ha något förhållande eller något överhuvud taget (innan var jag lixom "killen i hennes liv" blablabla:P) så svara hon "Jag vet inte, behöver mer tid att tänka"..asså vafan e där för jävla svar!?:P vafan ska man göra nudå?;)
antinge äre alvar och att hon menar som hon säger eller bah att hon vill dryga ut allt i sanden men bah vänta och se fast du kan ju fråga hur länge de kommer ta för de kan ju inte ta så jävla långt tid att tänka xD
volvo_adde skrev:vetifan hur man ska säga nu vet varken om de är nått eller om de är slut nu
Om det är henne det hänger på, försök att lösa det säger jag
Det är så värt de!
Derbianbil: Säg åt henne att du inte kan vänta, du har fler brudar på kö
Nämen snacka med henne, säg att du verkligen gillar henne och se vad hon säger. Sen är det bara att hoppas på det bästa (=