Det är nog bara vissa i den svenska medelklassen som gillar dem.
klassikerna är underbara däremot. men om man kommer i en V70 och tror man e kool så måste jag skratta.
haha... om du skulle åka runt i en volvo v70 R med över 200 hk orginal så skulle du inte klaga på dom kan tänka mej att far din åker runt i en bmw eller en merca
klassikerna är underbara däremot. men om man kommer i en V70 och tror man e kool så måste jag skratta.
haha... om du skulle åka runt i en volvo v70 R med över 200 hk orginal så skulle du inte klaga på dom kan tänka mej att far din åker runt i en bmw eller en merca
R motorn över 200hk org ? hmm, mkt mer över 200hk orginal. T5 motorn har 250hk ORG och T5R motorn har 280 eller 300-310 hk ORG :D
R motorn över 200hk org ? hmm, mkt mer över 200hk orginal. T5 motorn har 250hk ORG och T5R motorn har 280 eller 300-310 hk ORG :D
Pagani 750 hk, sry men hatar volvo. Riktig gubb-bil
riejumannen skrev:
Pagani 750 hk, sry men hatar volvo. Riktig gubb-bil
Ja en pagani ja? Ett jetplan har fler hästar än en pagani ^^
Jämför på samma nivå Volvo äger, de är ju bara så, det är svenskt fullblod
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
hata volvo, älska saab! skiter i om volvo har mer kraft i motorn än saab. saab är mycket finare iaf.. nu kommer la alla skratta men.. farsan har haft många bilar i sitt liv och alla bilar förutom en har varit saab XD man kan säga att han följt utvecklingen saab gjort sen hade han ju en cheva impala 69a också
Derbi_senda93 skrev:hata volvo, älska saab! skiter i om volvo har mer kraft i motorn än saab. saab är mycket finare iaf.. nu kommer la alla skratta men.. farsan har haft många bilar i sitt liv och alla bilar förutom en har varit saab XD man kan säga att han följt utvecklingen saab gjort sen hade han ju en cheva impala 69a också
hahahahaaha de var absolut de roligaste jag hör på jävligt länge någon som gillar saab hahahahahahaha
hahahahhahahahhahahahahahahahahahahahahahahahaha nu somnar jag gott till ett skratt
Tjena de e jag TSRs egna Ch-racer
The One And The Only
jaaaaaa de tänker jag göra hela natten och troligen lite imorron hahahahhahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahhahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahaha
Tjena de e jag TSRs egna Ch-racer
The One And The Only