de e fan två pluggar i röret sa min kompis som har ettXps_Suger_men_jag_har_en skrev:Asså är det plugg i röret ? Nån som vet YASUNI r1 Underliggande !
jaa asså det kanske va ett begangnat som han köpt och då kan pappan te han som hade röret innan suttigt i ngt lr nått vette fan men ha et gött moppe fuckersbensinskalle skrev:är de en plugg, så ska den sitta i mynningen på röret... ser ut som en bricka.. De ska inte sitta längre in, för då är de ju meningslöst som trimmrör om de inte går att få bort strypningenXps_Suger_men_jag_har_en skrev:Amen mitt underliggande har något som ser ut som en plugg precis i kröken. När jag körde in en sak som jag behövde i metall i kröken tog det stopp. Tror ni att det är plugg?
Jag kollade när jag satte på sportluft filter, och bytte kunstycke, de va 75 imrxpro skrev:jag har trimmat 2 rrx och i den ena satt det 75 och i den andra 82Rabxorzz skrev:Jag undrar vad de är för munstycke orginal till Rieju RRX 07 ?![]()
Är du smart så kollar du bara tar ju typ 6 min max
På www.twostroke.se kan du köpa ett munstyckesättjonas^ skrev:tja undrar vart man kan köpa munstyckesattser?(: Derbi 07Henry skrev:Härligt grabbar!
Vad får vi fram av detta?
Jo, alla motorer är olika och man måste helt enkelt köpa en munstycke sats för att få fram det bästa resultatet.