Såg längst ner: Att du kanske ska köpa mk thrower rör*, och tycker att du ska dreva ner bak lite grann:), jag själv har 53/12 och mk thrower rör: så tycker du borde dreva ner lite grann:) annars kommer du behöva varva så mycket..
Jo... Men jag får egentligen inte trimma och nu när jag köpte andra saker av snubben så frågade jag far om jag fick ta röret också och då sa han Hmm, duger inte pinnkröken hah. Så jag köpte det där=D
Liiiiiiljekoooonvaljer! Gröna vita rosor i snön! Liljekonvaljer som göms i snön, kommer tillbaka som liiiiiiiljekonvaljer!
om cateyen var fin så kan jag gratulera dig för ett bra pris! fick en typ ny för 50kr... hr en kille som fixar allt billigt, vet inte hur men han säger att de inte är stulet och jag tror på honom, står 14 mt5 or med papper på hans gård så kan ju stämma
BAAAOOOUUTIAN! skrev:om cateyen var fin så kan jag gratulera dig för ett bra pris! fick en typ ny för 50kr... hr en kille som fixar allt billigt, vet inte hur men han säger att de inte är stulet och jag tror på honom, står 14 mt5 or med papper på hans gård så kan ju stämma
Haha, 150 spänn är lugna puckar kan sälja den för minst 500kr för att det är Derbi orginal, bara kåpan går på 1200kr:)
Liiiiiiljekoooonvaljer! Gröna vita rosor i snön! Liljekonvaljer som göms i snön, kommer tillbaka som liiiiiiiljekonvaljer!
Bergsten skrev:Såg att du sökte ny mätare... Har en koso digital som bara är ikopplad (skulle se om den funkade).
Något du är intresserad utav?
Ne, kan köpa av en polare om jag vill så det är lugnt. Är osäker om jag ska byta pga miltalet på min moped. Byter jag till en Koso så blir det väl ett annat miltal?
Släng upp lite mer bilder på fälgarna t.ex! Men hoppas verkligen att du skaffar kylarvingar från dom nyare Derbi eller moddar dit DrD kåpor skulle nog bli riktigt jävla fett. Vi lär väl mötas i sommar iaf på vägarna
Mattyyy skrev:Släng upp lite mer bilder på fälgarna t.ex! Men hoppas verkligen att du skaffar kylarvingar från dom nyare Derbi eller moddar dit DrD kåpor skulle nog bli riktigt jävla fett. Vi lär väl mötas i sommar iaf på vägarna
Hehe, det lär vi! Jag håller på att leta efter ett par Extreme kåpor men utan resultat
fint men vill inte vara glädjeförstörare men kröken.. så har du faktiskt polerat den? hur gjorde du isf för det är ju inte det bästa resultatet direkt... vill du ha tips så skicka pm bara
ConnyH skrev:fint men vill inte vara glädjeförstörare men kröken.. så har du faktiskt polerat den? hur gjorde du isf för det är ju inte det bästa resultatet direkt... vill du ha tips så skicka pm bara
Hehe det var mest skoj polering, skulle ändå värma på kröken dagen efter för att kröka till den så den passade rakt in i cylindern, för killen som hade den innan hade vurpa med den så den var krökt