Har ingen egen erfarenhet av baoutian.
Men det är 2 st av dom jag åker med som kör baoutian... Båda kör baoutian classic.
Iaf, den ena han har vält kört utan rör, hoppat, vält igen, hoppat mer, kört över stock o sten, ner för en 3stegs trappa o den håller ihop, den kanske gnisslar lite mer o alla kåpor är typ spruckna. Annars har han inte haft några problem! UTOM att en gång så låste sig saken till styrlåset, så de gick inte få upp. Tog bort styrlåset helt o han har inte haft några problem
Sen en annan kompis som köpte baoutian ist för sin speedfight som va polisstrypt o gick skit.
Han körde den 3 mil i en släpkärra med tak, en typ flyttkärra varianten mindre i regn. Den funkar o går när han hämtar den.
När han kommer hem så funkar inte elstarten, ingen gnista, kicken funkar inte, allt är sönder typ. Blir o byta elsystem, vet inte varför han gjorde de iaf!
3 dagar senare lägger elstarten av igen, felsöker o de är startmotorn som är pajj. Där är vi idag, just nu kör han runt o kickar när han ska starta den!
Så har blandade känslor finns både bra o dåliga baoutian.
Oftast runt 30%bra 70% dåliga!
Medans lite dyrare oftast håller. Min Derbi tex körde jag uppför en backe i ca 50, o min polare prejar mig så ja inte kan köra om kör ut på en cykel väg, ska in på vägen igen när jag kört om, men där är något asfalterat dike ca 1.5 m djupt. Ner med framhjulet först, flyger överstyret dämpen bottas fjädrar upp, moppen flyger gör en frontflip 180 landar typ på däcken , välter o ligger där. Efter några sekunder så reser jag mig upp lyfter upp moppen, kickar igång den, startar på första kicken, åker upp o kollar skadorna, Inga skador förutom lite repor! och att låset till tanklocket lossa. Gör om de med era baoutians o kolla hur de går!