Jag vill bara säga en sak till Benjaa om alla förlåter mig för det, det behöver verkligen sägas!
Du Benjaa, beter dig som en omogen jättebebis som inte har lärt dig hyfs/är inne i en sen trotsålder, lägg av med det.
Lägger du inte av så kommer du troligen bli kickad härifrån fortare än kvickt.
ta vara på de här orden, alla är inte nazister som röstar på SD. Mig veterligen så röstar de värsta rassarna på Svenskarnas parti.
Det är många, väldigt många, som är trött på slöddret (oavsett hudfärg och etnicitet) och vill skicka ut dem.
Med slödder inräknat folk som inte kan sköta sig och begår kriminalitet, mm.
Skåningens-handelsbod skrev:Jag vill bara säga en sak till Benjaa om alla förlåter mig.
Du Benjaa, beter dig som en omogen jättebebis som inte har lärt dig hyfs/är inne i en sen trotsålder, lägg av med det.
ta vara på de här orden, alla är inte nazister som röstar på SD. Mig veterligen så röstar de värsta rassarna på Svenskarnas parti.
Det är många, väldigt många, som är trött på slöddret (oavsett hudfärg och etnicitet) och vill skicka ut dem.
Vad ska dom förlåta dig för? Du säger som du ser på det ? Du har inte gjort något fel. Det är tydligen jag som gör fel så fort jag skriver en bokstav på detta forumet :S
Skåningens-handelsbod skrev:Jag vill bara säga en sak till Benjaa om alla förlåter mig.
Vad ska dom förlåta dig för? Du säger som du ser på det ? Du har inte gjort något fel. Det är tydligen jag som gör fel så fort jag skriver en bokstav på detta forumet :S
Jag som nästan hade börjat hoppats på att man kunde utföra seriösa diskussioner med väl använda för/emot argument, tydligen inte, dags att läsa igenom allt skit ni spottat och och ev. utdela något straff här och var. Låter tråden vara öppen och hoppas ni kan fortsätta diskutera men håll er till topic och inga personangrepp.
Benjaa14 skrev:Okej. FÖRLÅT alla som tydligen blivit ''kränkta'' ''Utsatta'' av mig !
ursäkten godtages ej, ska anmäla dig för förtal.
Tack
Och förlåt för alla Felposts Har inte vart riktigt medveten om att jag har gjort felpost varje gång. Och dubbelpost? Jaa. Jag ser inte dubbel posts :S Men om ni säger det så! Srry
Benjaa14 skrev:Okej. FÖRLÅT alla som tydligen blivit ''kränkta'' ''Utsatta'' av mig !
Jag nämnde inga namn men bra att du ber om ursäkt i alla fall
Zer0x skrev:
ursäkten godtages ej, ska anmäla dig för förtal.
Lägg ner nu, snart åker hänglåset på tråden, inte för jag vet om det gör dig så himla mycket men men.
lika bra o låsa skiten, vad är det man ska diskutera? kommer ju bara bli tjafs mellan pkhippies och "rasister"
Ja och det är just det man kan diskutera om individerna som utför diskussionen är mogna nog att inte göra personliga påhopp osv. Alla får tycka som dom vill men om man inte kan argumentera för det behöver man inte yttra sig om det, inte i den här tråden i alla fall. Fortsatta diskussioner är välkomna men om det blir något mer personligt påhopp/OfT/annat så låser jag.
Benjaa14 skrev:men kan ngn förklara vad pk är ? XD
Zer0x talade om det för dig på sida 2 tror jag.
Senast redigerad av ktm_danielsson den 29 oktober 2011, 19:26, redigerad totalt 1 gånger.
Klockren kille som smörar så fort en moderator rycker in, smart där, kommer man nog långt med ska du se.
ONT:
Jag tycker att det är tråkigt när sånt här händer, nötterna borde bli gripna och sättas på första planet till somalia och leka gangstrar i slummen.
Det finns både bra och dåliga invandrare, heliga invandrare som sköter sig har jag absolut inget imot men dom dåliga invandrarna borde åka ut direkt.
Eyy tror du jag bryr mig om modsen eller ? WTF. Tänkte bett om ursäkt innan fast så började skåningen igen. Och jag bad inte ursäkt till dig !! HAhahaha har inte gjort och kommer aldrig göra
ktm_danielsson skrev:
Jag nämnde inga namn men bra att du ber om ursäkt i alla fall
Lägg ner nu, snart åker hänglåset på tråden, inte för jag vet om det gör dig så himla mycket men men.
lika bra o låsa skiten, vad är det man ska diskutera? kommer ju bara bli tjafs mellan pkhippies och "rasister"
Ja och det är just det man kan diskutera om individerna som utför diskussionen är mogna nog att inte göra personliga påhopp osv. Alla får tycka som dom vill men om man inte kan argumentera för det behöver man inte yttra sig om det, inte i den här tråden i alla fall. Fortsatta diskussioner är välkomna men om det blir något mer personligt påhopp/OfT/annat så låser jag.
Benjaa14 skrev:men kan ngn förklara vad pk är ? XD
Tråkigt att sådant här händer. Inget har hänt i våran stad än vad jag vet
U suck dick and eat butt..! butt eating duck... suck fucker! - Tom DeLonge
"Erik är ett nordiskt mansnamn av germaner germanskt/fornnordiskt ursprung, ursprungligen Airikr som betyder "härskare, kung" eller "stor, mäktig"."