agge skrev:asså, finns sidor försånt hära.. ni behöver inte ta sånt snakk på en moppe sida?
mt5a_stunt skrev:ja så sant så sant lås inte dena tråd kan ja få svar på min fråga snart nåra bra raggnings tips om hur man får en tjej
Lite svårt att säga, för det kan vara både och.. vad säger du när du går fram till henne då och hur beter hon sej?moppe galen skrev:Hej nu ska jag prata om mina tjej problem. Det är en tjej i min klass som jag verkligen tycker om. Jag är inte feg så jag försöker ta första kontakten men varje gång jag försöker så går hon där ifrån typ vad gör jag för felGillar hon mig inte eller är hon bara blyg?? Behöver svar
Måste vara riktigt jävla drygt, ja lider med digMartinsson skrev:Asså jag vet inte vad jag ska göra :S
Min tjej har ute gångsförbud och hon bor ca 3 mil från mig, att åka dit skulle inte va nått problem om de inte va så att hennes föräldrar är cepe och har satt som ett "extra förbud" att hon inte får träffa mej heller.
Jag pallar inte vara utan henne :S
Min bruds morsa är likadanMartinsson skrev:Asså jag vet inte vad jag ska göra :S
Min tjej har ute gångsförbud och hon bor ca 3 mil från mig, att åka dit skulle inte va nått problem om de inte va så att hennes föräldrar är cepe och har satt som ett "extra förbud" att hon inte får träffa mej heller.
Jag pallar inte vara utan henne :S
Min morsa är också överbeskyddande, men det finns väl många fördelar också med det ? Hon litar endå på mej och låter mej göra det mestaLillaMannen skrev:Min bruds morsa är likadanMartinsson skrev:Asså jag vet inte vad jag ska göra :S
Jag pallar inte vara utan henne :SÖverbeskyddande så hon knappt får åka hit
Förbannat jobbigt.
Visst det kan finnas mycket fördelar, men att hon knappt får åka hit är lite för mycket tycker jagMoppeLina skrev:Min morsa är också överbeskyddande, men det finns väl många fördelar också med det ? Hon litar endå på mej och låter mej göra det mestaLillaMannen skrev:Min bruds morsa är likadanMartinsson skrev:Asså jag vet inte vad jag ska göra :S
Jag pallar inte vara utan henne :SÖverbeskyddande så hon knappt får åka hit
Förbannat jobbigt.