fälgarna i den där blå metall lackenMattyyy skrev:Kom igen nu kommentera och tipsa också på saker som jag borde lacka!
Så fort som möjligt köper nog styrstamen efter jul dock eller så kanske jag får den i julklapp men jag har iaf börjat rensa styret nu osv och lusten/inspirationen med att skruva har börjat komma tillbaka så nu kommer snart nån updatemontolaya skrev:Nice projekt kommer följas eller jag följer redan detmen när ska du dra på nya styret då?
Jag beställde det ifrån BTOsports.com (Företag i USA) och jag kan kanske fixa bild ikväll när det sitter på eller imorrn för det kommer en update på både Vivan och den här snart för jag har lite delar som ligger på posten bla styrstam , handtag , vikter och lite annat smått så styret ska på ikväll troligenTheUnuzuaL skrev:var köpte du ditt pro taper styre?
kan du inte lägga upp en bild då du har det på?
okej, tack!Mattyyy skrev:Jag beställde det ifrån BTOsports.com (Företag i USA) och jag kan kanske fixa bild ikväll när det sitter på eller imorrn för det kommer en update på både Vivan och den här snart för jag har lite delar som ligger på posten bla styrstam , handtag , vikter och lite annat smått så styret ska på ikväll troligenTheUnuzuaL skrev:var köpte du ditt pro taper styre?
Det blir intresantMattyyy skrev:Jag beställde det ifrån BTOsports.com (Företag i USA) och jag kan kanske fixa bild ikväll när det sitter på eller imorrn för det kommer en update på både Vivan och den här snart för jag har lite delar som ligger på posten bla styrstam , handtag , vikter och lite annat smått så styret ska på ikväll troligenTheUnuzuaL skrev:var köpte du ditt pro taper styre?
Låter bra det men updaten blir i Viva projektet för det var mest delar till den och så har jag inte monterat nått ängandih500 skrev:Det blir intresantMattyyy skrev:Jag beställde det ifrån BTOsports.com (Företag i USA) och jag kan kanske fixa bild ikväll när det sitter på eller imorrn för det kommer en update på både Vivan och den här snart för jag har lite delar som ligger på posten bla styrstam , handtag , vikter och lite annat smått så styret ska på ikväll troligenTheUnuzuaL skrev:var köpte du ditt pro taper styre?