Vad hatar du? -tråden

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
Användarens profilbild
Speedfighter nr 1
Avstängd
Kontakt:

Inlägg av Speedfighter nr 1 »

jarken skrev:
Speedfighter nr 1 skrev:
jarken skrev:Personer som höjer en auktion med 80% av tidigare bud när det återstår ca 12timmar av auktionen...

Inte för att jag gör så, men det är en riktigt smart taktik då det troligt viss kommer skrämma bort några och på så sätt får du varan billigare :wink:
Skrämma bort? Det finns alltid folk som vill ha varan. Och om du höjer, låt oss säga ifrån 350 till 600... så kommer folk bara att bjuda högre ändå för att dom vill ha varan... I detta fallet ett avgasrör för ca 1600kr i butik. Sen de SÄMSTA du kan göra på en auktion är att höja högt flera timmar före den avslutas. Auktionen skall bombas med bud de sista minterna för att få lägsta möjliga pris. Men men verkar finnas folk som tror deras bud kommer hålla i flera timmar...

Tyst med dig, kan lova att har du ett utgångs pris på 10 kr och varan är värd ny 1500. Så om du bjuder 1000kr direkt så kommer ingen att vilja bjuda över dig för det är ett sånt stort steg, och det kommer helt enkelt kännas fel för dina auktions konkurrenter. Har provat det på vanliga auktioner och det funkar bra!! :D

Och inte för att vara sån men jag kan inte räkna till så många auktioner som jag har varit på. :wink:

Så du kanske borde tänka om eller prova en annan teknik. För du måste ju ha en bra uppfattning utav föremålet du köper för annars kanske du bara bjuder överdrivet mycket pengar på något som inte är värt i närheten så mycket :)
Användarens profilbild
kjelle
Kinaraket

Inlägg av kjelle »

PoWeRKinG skrev:
ml65 skrev:
Bjern skrev:BMW förare driftar så här

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=pXMbAtR5Bz0[/youtube]

och sen AUDI förare

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=9XjugYKYPc0[/youtube]

:lol:
jag hatar folk som inte kan gemföra ,

jag är lika smart som dig nu då

audi

http://www.youtube.com/watch?v=8sdamAYnZls

bmw

http://www.youtube.com/watch?v=uM65ex-sOvY

samma sak ? nä .. finns folk som kan drifta med båda .

förövrigt så HATAR jag köer. Det är en av de få saker jag hatar .

men herregud jag skojjade med honnom -.-" mitt i lingonveckan?

Och har man en ordentlig bil så behöver man inte drifta för att va cool, man blir kung av att bara glida! :)

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Ad8g9IfWxKI[/youtube]
Användarens profilbild
DiNozzan
King of the street
Kontakt:

Inlägg av DiNozzan »

trevox skrev:Jaaag hatar 97or som vill kolla på moppen och cpn på skolan som säger eyy jag får köra din moppe lixom skit ner dig.
Sen hatar jag folk som ska pilla på moppen i skolan för de är svartsjuka sossar .
falska människor står högt med!
Sen folk som alltid lånar pengar utan att ge tbx...
Folk som är almänt korkade asså så så det är jobbigt.
Folk som inte duschar och luktar piss.
Tjejer som är på en fast man inte villxD
Folk som inte kan klä sig,alla har sin egen stil men lixom trasor? (NEJTACK)
Folk som gör onödiga saker såsom att kasta isönder någon stackars kärrings fönster lixom vem tjänar på det?
Scouter oxå almänt jobbiga-.-
Varm öl :O FML
POliser som är på dåligt humör annars gillar jag dem trevliga:)
När man är hos tjejen o hennes i-net suger *fult ord* så man kan itne surfa-.-
Folk som provkör min moppe som säger de kan växla sen skiter dem i kopplingen när de växlar-.-
När tjejer har mens... FML
Reklam
Kaxiga snorungar
Folk som snackar bakom ryggen på folk
snåla personer-.-
Myror....
POTTFRILLA fan vad fult
när mindre ungar kaxxar-.-
orakade tjejer-.-
Folk som inte kan skilja på DITT o MITT!

Ja det finns fan mer men vad vad mycket man igentligen hatar :D Fast jag hade kunant göra en lista som var 20ggr längre med saker jag älskar:)
jag är 97a, men jag kör min egna moppe :D ;)
Användarens profilbild
CalleNajs
Mr: Awesome

Inlägg av CalleNajs »

patrik!
ValoPallo skrev:Med våld och vaselin passar allt
Användarens profilbild
some guy
Farsans gamla zündapp

Inlägg av some guy »

DiNozzan skrev:
trevox skrev:Jaaag hatar 97or som vill kolla på moppen och cpn på skolan som säger eyy jag får köra din moppe lixom skit ner dig.
Sen hatar jag folk som ska pilla på moppen i skolan för de är svartsjuka sossar .
falska människor står högt med!
Sen folk som alltid lånar pengar utan att ge tbx...
Folk som är almänt korkade asså så så det är jobbigt.
Folk som inte duschar och luktar piss.
Tjejer som är på en fast man inte villxD
Folk som inte kan klä sig,alla har sin egen stil men lixom trasor? (NEJTACK)
Folk som gör onödiga saker såsom att kasta isönder någon stackars kärrings fönster lixom vem tjänar på det?
Scouter oxå almänt jobbiga-.-
Varm öl :O FML
POliser som är på dåligt humör annars gillar jag dem trevliga:)
När man är hos tjejen o hennes i-net suger *fult ord* så man kan itne surfa-.-
Folk som provkör min moppe som säger de kan växla sen skiter dem i kopplingen när de växlar-.-
När tjejer har mens... FML
Reklam
Kaxiga snorungar
Folk som snackar bakom ryggen på folk
snåla personer-.-
Myror....
POTTFRILLA fan vad fult
när mindre ungar kaxxar-.-
orakade tjejer-.-
Folk som inte kan skilja på DITT o MITT!

Ja det finns fan mer men vad vad mycket man igentligen hatar :D Fast jag hade kunant göra en lista som var 20ggr längre med saker jag älskar:)
jag är 97a, men jag kör min egna moppe :D ;)

DÖ! :D skojar bara
Victorh skrev:glykol + vatten intebra kan vara det som är problemet!
Användarens profilbild
KevinSpeedfightWannabe
Elmoped
Kontakt:

Inlägg av KevinSpeedfightWannabe »

pissmyror.. ;s usch, värsta som finns
Användarens profilbild
Wilsonrunner
Elmoped

Inlägg av Wilsonrunner »

PoWeRKinG skrev:
ThePowerDerbi skrev:
Wilsonrunner skrev:Jag hatar Bmw så otroligt mycket!
Varför hatar du BMW? :D
för att han hatar att bli omkörd när han kör audi :lol: :lol: :lol:
Exakt tycker det är skit när bmw körare inte kan hålla farten i barnområden och kör om, lite brist på respekt men men om man kör bmw så gör man.
Användarens profilbild
Pontus_PGO
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Pontus_PGO »

ja hatar p12 som vill provköra moppen och varm dricka och snö och när inte saker går bra :)
PGO PMX NAKED :D
riejumikäl
Farsans gamla zündapp

Inlägg av riejumikäl »

somlow skrev:
riejumikäl skrev:Hatar att vissa personer på internet beter sig på ett sätt de aldrig skulle göra i verkligheten...
HAHA typ så här kan det faktiskt gå till när man är över kaxig på internet ;)

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=WtoaeMppl5s[/youtube]
HAHA sweet ;) Han åkte på ordentligt med däng :D
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ

Inlägg av PK »

Wilsonrunner skrev:
PoWeRKinG skrev:
ThePowerDerbi skrev: Varför hatar du BMW? :D
för att han hatar att bli omkörd när han kör audi :lol: :lol: :lol:
Exakt tycker det är skit när bmw körare inte kan hålla farten i barnområden och kör om, lite brist på respekt men men om man kör bmw så gör man.
-.-" som sagt.. jag skojjade med dig för att du hade audisom visningsbild ;)

som sagt:
PoWeRKinG skrev:
ml65 skrev:
Bjern skrev:BMW förare driftar så här

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=pXMbAtR5Bz0[/youtube]

och sen AUDI förare

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=9XjugYKYPc0[/youtube]

:lol:
jag hatar folk som inte kan gemföra ,

jag är lika smart som dig nu då

audi

http://www.youtube.com/watch?v=8sdamAYnZls

bmw

http://www.youtube.com/watch?v=uM65ex-sOvY

samma sak ? nä .. finns folk som kan drifta med båda .

men herregud jag skojjade med honnom -.-" mitt i lingonveckan?
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!

Inlägg av bensinskalle »

Speedfighter nr 1 skrev:
jarken skrev:
Speedfighter nr 1 skrev:
Inte för att jag gör så, men det är en riktigt smart taktik då det troligt viss kommer skrämma bort några och på så sätt får du varan billigare :wink:
Skrämma bort? Det finns alltid folk som vill ha varan. Och om du höjer, låt oss säga ifrån 350 till 600... så kommer folk bara att bjuda högre ändå för att dom vill ha varan... I detta fallet ett avgasrör för ca 1600kr i butik. Sen de SÄMSTA du kan göra på en auktion är att höja högt flera timmar före den avslutas. Auktionen skall bombas med bud de sista minterna för att få lägsta möjliga pris. Men men verkar finnas folk som tror deras bud kommer hålla i flera timmar...

Tyst med dig, kan lova att har du ett utgångs pris på 10 kr och varan är värd ny 1500. Så om du bjuder 1000kr direkt så kommer ingen att vilja bjuda över dig för det är ett sånt stort steg, och det kommer helt enkelt kännas fel för dina auktions konkurrenter. Har provat det på vanliga auktioner och det funkar bra!! :D

Och inte för att vara sån men jag kan inte räkna till så många auktioner som jag har varit på. :wink:

Så du kanske borde tänka om eller prova en annan teknik. För du måste ju ha en bra uppfattning utav föremålet du köper för annars kanske du bara bjuder överdrivet mycket pengar på något som inte är värt i närheten så mycket :)
Precis...

Och vet man vad man vill ge finns det ingen mening med att sitta och vänta på att alla småfisar ska sitta och bjuda 2kr varje minut, och sedan vänta till lottningen 1 minut i kl 10 när alla sitter och smackar lite random bud.

Alla kronor under varans värde är ett plus, man behöver inte tjäna 5000 kr på varje auktion för att man ska ha "lyckats"
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Användarens profilbild
willemedDERBIN
King of the street

Inlägg av willemedDERBIN »

haampish skrev:brudar som e fett på men sen totalt jävla hatar en:P hoppas ni förstår:P o sålöart när ölen tar slur :? sorry för min stavning mem öln hae pecis tagit sltu ;O:P
brudar som inte vet vad man vill ;)

och en massa mek skit som ovan :roll:

när man har STORA planer och inte några pengar i fickan -.-"

en MASSA skit som ni nog kan lista ut ;)
Derbi Senda: Derbi racing development -03!!!

det är roligt att läsa när ni kommer med era ider ....samt roligare att se den rätta lösningen framför sig ^^
Användarens profilbild
aeroxleoZX
Farsans gamla zündapp

Inlägg av aeroxleoZX »

små äckliga 96-97 som tror att dom är så jävla coola och röker../ p12er
spårt setup!
Användarens profilbild
P3kkl
Äckel pekkel

Inlägg av P3kkl »

Jag hatar lurendrejeri på blocket. T.e.x när jag skulle köpa en cross så var ramen sprucken -.-
Bild
---------------------------------------------------------------------------------
Mitt Drac projekt http://twostrokerider.se/forum/viewtopi ... 414#353414
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen

Inlägg av nippertippan »

P3kkl skrev:Jag hatar lurendrejeri på blocket. T.e.x när jag skulle köpa en cross så var ramen sprucken -.-
Sådana pundhuvuden finns det gott om. Går tretton på dussinet av dem.
Det är bara undantagsvis det blir raka fina affärer som bara flyter på.

Köparna är ännu oftare ännu värre pundhuvuden och däckssparkare och andra avarter till missfoster går det 24 på dussinet av.
Säljer en hel del via Blocket och tro mig, det är en plåga att få mail av Abdul i Bergsjön eller nåt som på bruten svenska babblar om bästa pris kompis, eller skambudar, och folk som kommer och tittar och bara sparkar däck och fantiserar. De har troligen inte ens pengar till en kopp kaffe när det kommer till kritan.
Forumets nippertippa! Puss på er!
derbiofc
Farsans gamla zündapp
Kontakt:

Inlägg av derbiofc »

Skåningens-handelsbod skrev:hatar oseriösa handlare som inte har vett att säga rent ut defekter som omedelbart berör om man skall köpa eller inte.

I det fallet med den Lifanen så kröp det fram massor med skit precis innan man skulle hämta den.

och en rad frågor fick inga tillfredställande svar, mm.

det bästa var när jag skulle köpa tändstift för ett tag sen och när han kommer tillbaka med stiftet ser jag att det inte är ett R-stift (radioavstört) och när jag påpekar det (för det var ju det jag ville ha) säger han: Nää det är ingen skillnad, R står för racing vettö.
Suck....
Eklund^

Derbi Drd Racing!
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem

Inlägg av DEA!! »

jag hatar när pensionärer måste vara ute kl. när man ska handla, alla som slutar jobbet och ska handla kommer dit efter kl. 16.00.
Då ska alla pensionärer ge sig ut för att prata med folk, när dom egentligen har hela dagarna på sig. Så då får man stå och vänta i kassan för att dom inte hittar rätt kort att betala med..... :evil:

Och våldtäcksmän, dom förstör liv.....
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
aerox1995
Svårstartad skrothög
Kontakt:

Inlägg av aerox1995 »

Hatar Baotian och myggor!
jarken
Farsans gamla zündapp

Inlägg av jarken »

Speedfighter nr 1 skrev:
jarken skrev:
Speedfighter nr 1 skrev:

Tyst med mig? Vilken nivå dina argument just gick till.

Visst att höja ifrån 10 till 1000kr är ett stort steg. Och sjukt onödigt om det är flera timmar tills auktionen är slut.

Första scenariot:

Auktionen ligger på 200kr med ca 12timmar kvar..och stiger med några kr för varje bud. Sen när det är några minuter/sekunder kvar, så kanske budet ligger på under 1000kr, och du får varan till 950kr. Bättre än 1000? Right?

Andra Scenariot:

Auktionen ligger på 200kr som sagt, och det är 12timmar kvar.. Och någon höjer priset till 1000 direkt.. Då är ett stort steg gjort. Men folk vill fortfarande ha varan till ett lägre pris än butikspriset, så då kommer det höjas ännu högre. Och det slutar med att varan avslutas med budet 1300...Var det bättre?

Detta handlar om Internet Auktion, inte någon gårds auktion i Värmland.

Alla vill ju ha varan till lägsta möjliga pris? Fattar då inte ideen att göra ett stort steg direkt... Men mot slutet är det bra, DÅ kanske man "skrämmer" några köpare som du beskriver det. :wink:

Alla har sina vägar till bra affärer, säger inte att någon är bättre eller sämre än den andra. Puss!
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ

Inlägg av PK »

jarken skrev:
Speedfighter nr 1 skrev:
jarken skrev: Skrämma bort? Det finns alltid folk som vill ha varan. Och om du höjer, låt oss säga ifrån 350 till 600... så kommer folk bara att bjuda högre ändå för att dom vill ha varan... I detta fallet ett avgasrör för ca 1600kr i butik. Sen de SÄMSTA du kan göra på en auktion är att höja högt flera timmar före den avslutas. Auktionen skall bombas med bud de sista minterna för att få lägsta möjliga pris. Men men verkar finnas folk som tror deras bud kommer hålla i flera timmar...

Visst att höja ifrån 10 till 1000kr är ett stort steg. Och sjukt onödigt om det är flera timmar tills auktionen är slut.

Första scenariot:

Auktionen ligger på 200kr med ca 12timmar kvar..och stiger med några kr för varje bud. Sen när det är några minuter/sekunder kvar, så kanske budet ligger på under 1000kr, och du får varan till 950kr. Bättre än 1000? Right?

Andra Scenariot:

Auktionen ligger på 200kr som sagt, och det är 12timmar kvar.. Och någon höjer priset till 1000 direkt.. Då är ett stort steg gjort. Men folk vill fortfarande ha varan till ett lägre pris än butikspriset, så då kommer det höjas ännu högre. Och det slutar med att varan avslutas med budet 1300...Var det bättre?

Alla vill ju ha varan till lägsta möjliga pris? Fattar då inte ideen att göra ett stort steg direkt... Men mot slutet är det bra, DÅ kanske man "skrämmer" några köpare som du beskriver det. :wink:

Alla har sina vägar till bra affärer, säger inte att någon är bättre eller sämre än den andra. Puss!
tredje senariot: alla har snålat och bjudit lite så det ligger på 50kr. varan kostar 1500kr. när det är 1 sec kvar så bjuder någon över dig och du får köpa för 1500 likförbannat!

grejen med en auktion är att den som äv villig att betala mest får varan. om något som kostar 1500 säljs för tex 1100 så är det fortfarande en bra deal.
jarken
Farsans gamla zündapp

Inlägg av jarken »

PoWeRKinG skrev:
jarken skrev:
Speedfighter nr 1 skrev:

Första scenariot:

Andra Scenariot:

tredje senariot: alla har snålat och bjudit lite så det ligger på 50kr. varan kostar 1500kr. när det är 1 sec kvar så bjuder någon över dig och du får köpa för 1500 likförbannat!

grejen med en auktion är att den som äv villig att betala mest får varan. om något som kostar 1500 säljs för tex 1100 så är det fortfarande en bra deal.
Min åsikt. I rest my case :roll:
Zer0x
Avstängd

Inlägg av Zer0x »

Jag hatar att sova.
Användarens profilbild
ajonson
Farsans gamla zündapp

Inlägg av ajonson »

posthunters.
Användarens profilbild
xMattanx
Svårstartad skrothög

Inlägg av xMattanx »

KevinSpeedfightWannabe skrev:pissmyror.. ;s usch, värsta som finns
Håller me pissmyror e asäckliga och så hatar ja när internet cpar.
Derbi Senda sm xtreme -05

Gianelli 2t Enduro
Barikit 50 Racing
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av ktm_danielsson »

PoWeRKinG skrev:
Wilsonrunner skrev:
PoWeRKinG skrev: för att han hatar att bli omkörd när han kör audi :lol: :lol: :lol:
-.-" som sagt.. jag skojjade med dig för att du hade audisom visningsbild ;)
Du skojade, men ändå orkade du tjafsa om att du hade rätt i en mer än 1 hel sida på ett mopedforum, stark insats! Vem bryr sig vad andra gillar bäst, jag gillar t.ex audi bättre och ska ni skriva en sida om att bmw är bättre bara för ni tycker det nu igen eller?

Hatar att stå upp, helt still, väldigt länge :)
Bild

Jag är odödlig
Användarens profilbild
DiNozzan
King of the street
Kontakt:

Inlägg av DiNozzan »

Jag hatar att det ska vara ett sånt dåligt jävla skit väder hela sommaren!
Användarens profilbild
ThePowerDerbi
Derbi Crew

Inlägg av ThePowerDerbi »

DiNozzan skrev:Jag hatar att det ska vara ett sånt dåligt jävla skit väder hela sommaren!
+1 regnar ju förfan hela tiden!
Bild

Svarar gärna på frågor via pm :) Pm:a också för mer info angående Derbi Crew :D
Zer0x
Avstängd

Inlägg av Zer0x »

ThePowerDerbi skrev:
DiNozzan skrev:Jag hatar att det ska vara ett sånt dåligt jävla skit väder hela sommaren!
Det har ju vart strålande solsken i 4 veckor, vafan gnäller ni för?
Användarens profilbild
GileraIce04
Farsans gamla zündapp

Inlägg av GileraIce04 »

Hatar en viss sort som tror att de äger allt o alla.. :!:
Användarens profilbild
ajonson
Farsans gamla zündapp

Inlägg av ajonson »

Zer0x skrev:
ThePowerDerbi skrev:
Det har ju vart strålande solsken i 4 veckor, vafan gnäller ni för?
japp du, regnade bara idag i nån viss skitstad ;)
Användarens profilbild
Vivaadam
Varnad
Kontakt:

Inlägg av Vivaadam »

tjejer som skriker
Användarens profilbild
SickRazer
Gasres
Kontakt:

Inlägg av SickRazer »

Det jag hatar mest, det värsta jag vet... Är "stora och coola" killar som ger sig på andra mindre och svagare personer utan anledning. Är det en liten skitunge som kaxxar och är dum som fan så är det en annan sak. Men när jag ser en eller flera "coola" killar som ger sig på någon svagare person för att denne är mindre och inte lika "cool" som de så blir jag så jävla förbannad att jag har lust att slå in ansiktena på var och en. Och sen när de ska möta en större och starkare person än de själva så kryper de iväg som små äckliga pissmyror av feghet. Kan inte låta bli att försöka skydda en sådan ynklig person i en sådan situation och har även hänt några få gånger att jag hamnat i slagsmål med de "coola" killarna för det. Men efteråt så känns det ändå riktigt bra när man vet att man lyckades skydda den ensamma rädda människan och att man fått in några rejäla slag på idioterna som tror att de är coola medans de i själva verket bara är störda idioter som leker gangsters och tror att de får respekt av andra genom att ge sig på mindre och svagare personer än de själva.

Jag hatar såna personer så jävla mycket att allt annat jag hatar känns som det bästa som finns i jämförelse...
Användarens profilbild
daveneos
Farsans gamla zündapp
Kontakt:

Inlägg av daveneos »

Allt jag hatar!:

Bilar av märket Skoda
när moppen inte funkar
rost
folk som vill prova moppen fast inte vet hur man kör
rasister
När det är minusgrader fast ingen snö
Märkeskläder som går sönder fort :p
bensinstopp
när man har druckit energi dricka och egentligen vill sova
överdrivet högljudda personer på tunnelbanan, bion restauranger osv.
våldtäkter!
knark
terrorister
kall mat
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ

Inlägg av PK »

SickRazer skrev:Det jag hatar mest, det värsta jag vet... Är "stora och coola" killar som ger sig på andra mindre och svagare personer utan anledning. Är det en liten skitunge som kaxxar och är dum som fan så är det en annan sak. Men när jag ser en eller flera "coola" killar som ger sig på någon svagare person för att denne är mindre och inte lika "cool" som de så blir jag så jävla förbannad att jag har lust att slå in ansiktena på var och en. Och sen när de ska möta en större och starkare person än de själva så kryper de iväg som små äckliga pissmyror av feghet. Kan inte låta bli att försöka skydda en sådan ynklig person i en sådan situation och har även hänt några få gånger att jag hamnat i slagsmål med de "coola" killarna för det. Men efteråt så känns det ändå riktigt bra när man vet att man lyckades skydda den ensamma rädda människan och att man fått in några rejäla slag på idioterna som tror att de är coola medans de i själva verket bara är störda idioter som leker gangsters och tror att de får respekt av andra genom att ge sig på mindre och svagare personer än de själva.

Jag hatar såna personer så jävla mycket att allt annat jag hatar känns som det bästa som finns i jämförelse...

fan att se någon som är mindre än dig som står och mobbar en ännu mindre kille är ju klockrent ;) gå fram och skrämma dom lite ;)

som när en som var typ 12 som stog med några som kanske va 10 eller ngt.. såg dom och han som va 12 sa:

asså du är så feg du vågar inte ens ta ventilhattarna från moppen här (min moppe)

jo det gör jag men jag vill inte!

nä då vågar inte din kukfegis! (ja, 12 åringar gillar att använda fula ord som dom precis kommit på)

sen blev han typ sur och puttade 10-åringen.

kolla jag vågar skruva dän dom!

då gick jag fram: EH! KOM HIT SÅ FÅR JAG PRATA MED DIG! (pratade högt med mörk röst för det är det 12 åringar är rädda för)

JÄVLAR vad han kunde springa fort xD
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ

Inlägg av PK »

daveneos skrev:Allt jag hatar!:

Bilar av märket Skoda
när moppen inte funkar
rost
folk som vill prova moppen fast inte vet hur man kör
rasister
När det är minusgrader fast ingen snö
Märkeskläder som går sönder fort :p
bensinstopp
när man har druckit energi dricka och egentligen vill sova
överdrivet högljudda personer på tunnelbanan, bion restauranger osv.
våldtäkter!
knark
terrorister
kall mat
jävla hopp mellan terrorister och kall mat där ;)
Skriv svar