ktm_danielsson skrev:+1Pontusandersson95 skrev:lite repor på den visar bara att man vågar ha kul![]()
blev snyggt med nya styret!! borde bara vara lite bredare så skulle det vara perfekt
jan-ee skrev:Har pegs fixade, men hittar inga bra ställen. Hittade två perfekta ställen, men fästet var för klent så det böjde sigktm_danielsson skrev:jaa lättjan-ee skrev: Absolut, men har redan prövat lite bakhjul, både stående och sittande. Och är iaf skönare än originalhar du fått tag på nå pegs så du kan stå på olika ställen?
Några tips?
@danne, ah fyfan
ktm_danielsson skrev:skruva fast en vid dämparen till o börja med. o sen vid passagerarens fotplattor. eller nånstans på sidorna i ramen därinärhetenjan-ee skrev:Har pegs fixade, men hittar inga bra ställen. Hittade två perfekta ställen, men fästet var för klent så det böjde sigktm_danielsson skrev: jaa lätthar du fått tag på nå pegs så du kan stå på olika ställen?
Några tips?
Passageraren har fötterna på innerkåpan, har inga direkt "pinnar" och hittade ett bra ställe ungefär där som var skönt (provade och stå) men då böjdes fästet, man kanske kan förstärka det? Drar på en vid dämparen imorgon men det är lite långt ner för min smak.jan-ee skrev: skruva fast en vid dämparen till o börja med. o sen vid passagerarens fotplattor. eller nånstans på sidorna i ramen därinärheten
du ser ju i filmen hur jag drar ringar på den peggen. ganska skönt att stå med ena foten där o andra hänger bara utanför moppen.ktm_danielsson skrev:Passageraren har fötterna på innerkåpan, har inga direkt "pinnar" och hittade ett bra ställe ungefär där som var skönt (provade och stå) men då böjdes fästet, man kanske kan förstärka det? Drar på en vid dämparen imorgon men det är lite långt ner för min smak.jan-ee skrev: skruva fast en vid dämparen till o börja med. o sen vid passagerarens fotplattor. eller nånstans på sidorna i ramen därinärheten
Vill helst inte svetsa fast pegsen ifall jag någon gång vill få av dom. Ska ta en närmare titt på det imorgon, kan skicka dig lite bilder på PM ifall jag finner något bra. Ah men jag är inte så super bra änjan-ee skrev:du ser ju i filmen hur jag drar ringar på den peggen. ganska skönt att stå med ena foten där o andra hänger bara utanför moppen.ktm_danielsson skrev:Passageraren har fötterna på innerkåpan, har inga direkt "pinnar" och hittade ett bra ställe ungefär där som var skönt (provade och stå) men då böjdes fästet, man kanske kan förstärka det? Drar på en vid dämparen imorgon men det är lite långt ner för min smak.jan-ee skrev: skruva fast en vid dämparen till o börja med. o sen vid passagerarens fotplattor. eller nånstans på sidorna i ramen därinärheten
men kan du inte sveta fast dem andra pegsen i ramens rör?
Absolut kanske kan fixa en i helgendifaren skrev:lägg upp en video där man får se hur bra du är på att stuntavore trevligt att se
Är du helt jävla skön i huvet eller? Aldrig att jag ska böga ner min moped med någon så ypperligt ful färg som rosa.PipaZ skrev:Rosa?ktm_danielsson skrev:Ahråsomlow skrev:fan matte det börjar se bra ut nu !Ska nog beställa hem lite färg efter helgen
Roxxen96 skrev:Vadå heldraget? Där får man köra om.
Tackar, kul att höra!Bjule skrev:Ser grymt ut! Kommer följas!
Aop riktigt fett, och skönt som satanBergsten skrev:Blev snyggt med styrstammen och styret, gillar'tFortsätt så
slinger...
Har en film jag ska klippa lite i så får ni se, tyvärr på kassa utrymmen. Just nu kan jag, stående, köra i princip hur långt som helst bara det finns utrymmedifaren skrev:
ja men de är ju de som är meningen att se föreoch efter resultat
Haha men tro inte jag kör seriöst eller så i filmen, antagligen skulle en polare ta med sig kamera så skulle vi filma lite efter skolan då får ni lite bättre film.wille95 skrev:grymt![]()
haha i slutet
+1jan-ee skrev:säger som en framgångsrik stuntare sa åt mig... håll fötterna vart dem ska vara, inte slarva med dem för det blir inte fint. alltså ha inte fötterna släpandes efter markeno träna på o köra ensam före du tar med nån