undrar jag också bor ju där så det hadde varit niceyahama94 skrev:blir de något i göteborgs trakten?
jag kommer lätt då jag känner mkt folk i göteborgPontusandersson95 skrev:undrar jag också bor ju där så det hadde varit niceyahama94 skrev:blir de något i göteborgs trakten?
när blir det isåfall? ta det i vår när många är hemma i sverige. då är min aerox förhoppningsvis klarSkåningens-handelsbod skrev:jag har ev. ett meet på G i Vara.PoWeRKinG skrev:En HELT random fråga nu.
vet någon om det är mkt meets, race och almänt mkt moppepojkar i skaraborg? hört att det händer lite skövde iaf
Vill ha ett crew kring mig bara.
Jadå, man får plats med hur mycket som helst på parkeringen, finns det inte plats så skapar vi plats åt er, bara att komma fram och prata med oss arrangörer.ktm_danielsson skrev:Det finns parkering till skåpbilar modell större va ? Alternativt stora släp?abk skrev:
Okej gött! För inget av våra "bihang" kan vi kalla dom, är speciellt små. Får se om jag dyker upp med stunt eller scooterabk skrev:Jadå, man får plats med hur mycket som helst på parkeringen, finns det inte plats så skapar vi plats åt er, bara att komma fram och prata med oss arrangörer.ktm_danielsson skrev:Det finns parkering till skåpbilar modell större va ? Alternativt stora släp?abk skrev:
Det kan nog vara möjligt, man måste ju dra sitt strå till stacken och förbättra meetet, OM jag åker dit kan vi nog plocka med dig skaru seSockan skrev:KTM_Danielsson, kör ni förbi södertälje med omnejjd på väg dit?![]()
Och skulle vara sugna på att plocka upp en ensam speedfight 2 med tillhörande ägare??
Isåfall kommer jag lätt på meetet - kanske tävlar i 49cc klassen..![]()
BTW, blir det utställning?Det är alltid lika kul!
Sjukt kul att intresse visas från andra delar av landet. Det är alltid välplanerat och seriöst, har varit det sen den nuvarande arrangörsstaben tog över under min, Michéls och hobbyapans ledning, efter det tillkom Gurkiz i staben.ktm_danielsson skrev:Okej gött! För inget av våra "bihang" kan vi kalla dom, är speciellt små. Får se om jag dyker upp med stunt eller scooterabk skrev:Jadå, man får plats med hur mycket som helst på parkeringen, finns det inte plats så skapar vi plats åt er, bara att komma fram och prata med oss arrangörer.ktm_danielsson skrev: Det finns parkering till skåpbilar modell större va ? Alternativt stora släp?Tar med så många som får plats i bilen om jag rullar dit
Annars låter det väldigt välplanerat och seriöst, vilket uppskattas sjukt mycket! Ska verkligen försöka ta mig dit
![]()
Ah det är klartSockan skrev:Du åker förbi mariefred enligt eniro, och det blir perfekt! det är nära där jag bor!!![]()
Du kan ju dra PM om du ska åka
Jojo, frihamnen sommaren 2011 har varit ett mål med det bygget jag har nu, dock ska det säljas iväg nu antagligen, får se om jag hinner dra ihop en hyper scooterabk skrev:
Sjukt kul att intresse visas från andra delar av landet. Det är alltid välplanerat och seriöst, har varit det sen den nuvarande arrangörsstaben tog över under min, Michéls och hobbyapans ledning, efter det tillkom Gurkiz i staben.
Vi blir bättre och bättre för varje gång vi har ett meet, nu är allt så bra att det går som på räls, förra träffen var sjukt bra, sett från organiseringen.
Finns på PM om du undrar något, du är välkommen att skriva när du vill.
MVH
Skulle varit grymt nice ja! Har aldrig varit på ett moppemeet bara för att det har alltid hållits typ minst 30 mil från Göteborg... Bor ju i Kungsbacka... Så är det ett moppemeet någonstans i närheten så är jag lätt med!Pontusandersson95 skrev:undrar jag också bor ju där så det hadde varit niceyahama94 skrev:blir de något i göteborgs trakten?
jag bor också i kungsbackaSickRazer skrev:Skulle varit grymt nice ja! Har aldrig varit på ett moppemeet bara för att det har alltid hållits typ minst 30 mil från Göteborg... Bor ju i Kungsbacka... Så är det ett moppemeet någonstans i närheten så är jag lätt med!Pontusandersson95 skrev:undrar jag också bor ju där så det hadde varit niceyahama94 skrev:blir de något i göteborgs trakten?
inte på vintern.....ktm_danielsson skrev:Grabbar, det är väll förhelvete meets i Göteborg hela tiden?Pontusandersson95 skrev:SickRazer skrev:
nice! Vilken skola går du på?Pontusandersson95 skrev:jag bor också i kungsbackaSickRazer skrev:Skulle varit grymt nice ja! Har aldrig varit på ett moppemeet bara för att det har alltid hållits typ minst 30 mil från Göteborg... Bor ju i Kungsbacka... Så är det ett moppemeet någonstans i närheten så är jag lätt med!Pontusandersson95 skrev: undrar jag också bor ju där så det hadde varit nice
KapareskolanSickRazer skrev:nice! Vilken skola går du på?Pontusandersson95 skrev:jag bor också i kungsbackaSickRazer skrev: Skulle varit grymt nice ja! Har aldrig varit på ett moppemeet bara för att det har alltid hållits typ minst 30 mil från Göteborg... Bor ju i Kungsbacka... Så är det ett moppemeet någonstans i närheten så är jag lätt med!
OK, känner du Rasmus Axlund eller Johan Jönsson som går på Presseskolan?Pontusandersson95 skrev:KapareskolanSickRazer skrev:nice! Vilken skola går du på?Pontusandersson95 skrev: jag bor också i kungsbacka
vi är några som kommer åka från södertälje, med moppar!Sockan skrev:KTM_Danielsson, kör ni förbi södertälje med omnejjd på väg dit?![]()
Och skulle vara sugna på att plocka upp en ensam speedfight 2 med tillhörande ägare??
Isåfall kommer jag lätt på meetet - kanske tävlar i 49cc klassen..![]()
BTW, blir det utställning?Det är alltid lika kul!