Banken92 skrev:
Kul o höra att ni gillade de! Som sagt kommer mer sen när velino och jag kommer på mer ^^
Kom gärna med förslag
hej kan ni inte visa hur man sätter på neon på tex moped ir bild, kan ni inte visa hur manändrar synvinkel på en sak för att hamna i samma vinkel som "saken man ska modda". /tack på förhand
när jag markerat ett ställe där jag ska lacka om så står det "could not complete the variations command because the selected area is empty"
vad ska ja göra?
volvo_adde skrev:när jag markerat ett ställe där jag ska lacka om så står det "could not complete the variations command because the selected area is empty"
vad ska ja göra?
då så måste du byta lager till det lager där bilden du vill ändra finns på.
volvo_adde skrev:när jag markerat ett ställe där jag ska lacka om så står det "could not complete the variations command because the selected area is empty"
vad ska ja göra?
vad ska ja göra?
hur gör man det då?
kolla längst ner till höger på själva photoshop fönstret och där ser du en massa "mindre" bilder välj en annan av dom.
hur flyttar jag över objekt från en bild till min bild? det står att jag ska trycka på en grön bock för att acceptera flyttningen.Men jag hittar ingen grön bock???=S snälla hjälp mig
ja bocken är flyttad om du använder photoshop cs3 så den sitter högst upp till höger på photoshop-rutan (tror jag)(jag har det inte installerat längre)
Någon som vet hur man gör om man t.ex har en bild innan så lägger man in en bil på den bilden och då skulle ja vilja få reda på hur man typ tonar den den så man ser bilden bakom igenom bilen om ni förstår?
volvo_adde skrev:Någon som vet hur man gör om man t.ex har en bild innan så lägger man in en bil på den bilden och då skulle ja vilja få reda på hur man typ tonar den den så man ser bilden bakom igenom bilen om ni förstår?
volvo_adde skrev:Någon som vet hur man gör om man t.ex har en bild innan så lägger man in en bil på den bilden och då skulle ja vilja få reda på hur man typ tonar den den så man ser bilden bakom igenom bilen om ni förstår?
Sänk opaciteten
okej tack så mkt har bara en undran var finns det har engelska versionen
Sänk opaciteten
ingen som vet vad de heter på engelska och vart man hittar det?
Sänk opaciteten
ingen som vet vad de heter på engelska och vart man hittar det?
Opacity heter det tror jag
Tacka WoW för att jag lärt mig det xD