+1 !ktm_danielsson skrev:Pringles hot and spicy! Lätt godaste!

Haha pringles hot and spicey är som tja, filmjölk i jämförelse med habanerochipsen som jag harTheMidnightRider skrev:Det blir eld i munnen utan dricka hah
Sjukt goda!Tuta skrev:Har ni testat dom ugnsbakade chipsen? Jag tycker dom är skitgoda! smakar mycket mer potatis. Synd att det är så små påsar bara![]()
Så jävla äckligtajonson skrev:så sant! bara dom är riktigt saltade.FThunberg skrev:Vanliga saltade potatischips, går alltid hem!
Vart får man tag i dessa då? Tycker hot and spicy är bara goda, inte starka direkt.. Gillar när det är lite starktchifen skrev:Haha pringles hot and spicey är som tja, filmjölk i jämförelse med habanerochipsen som jag harTheMidnightRider skrev:Det blir eld i munnen utan dricka hahDet är något som jag rekommenderar att prova. Tar ett chips i taget och väntar rätt länge emellan också. Ändå börjar svetten krypa fram trots att jag har något att dricka. Thats manly!
Håller me ;DTheMidnightRider skrev:Palla vara nyttig på helgen
Köpte mina på http://www.extremefood.se/ktm_danielsson skrev: Vart får man tag i dessa då? Tycker hot and spicy är bara goda, inte starka direkt.. Gillar när det är lite starkt
Kan lova dig att dom är goda ändåTheMidnightRider skrev:Haha :d sånna chips är inte goda , men chips och monster så är fredagen räddad
tunnuisar käkar sån sås? man blir inte en man förens man har ätit Mad Dog 357 Gost Pepper typ den starkaste såsen man kan äta rätt av 750 000 scoville! om man tar en fet matsked får man kvälningar och ligger och dreglar i en timma.. fast det värsta är dagen efter när man ska bajsachifen skrev:Kan lova dig att dom är goda ändåTheMidnightRider skrev:Haha :d sånna chips är inte goda , men chips och monster så är fredagen räddadSmaken är fin trots hettan. Men det blir som sagt ett i taget
Spicy mexican tycker jag inte är starka alls. Rätt goda är dom, men inte riktigt starka
Stark är den chilisåsen som jag har hemma... Om du tar en normal tandpetare, sticker ner den och sedan slickar av den så kan det framkalla svettningar, utan överdriftSom jämförelse kan jag ju ta tabasco som ligger på 2500-5000 scoville (en skala som mäter styrka), chilisåsen jag har hemma ligger på 550 000! Den är inte nådig. Man hinner inte känna så mycket smak öht innan det bränner i munnen men det är faktiskt en rätt fin smak bakom. Dock är den onödigt stark faktiskt, köpte den mest för sakens skull bara. Alltid kul med lite action
Brukar ta litegrann med toppen på en tesked varje dag, så man härdar lite!
Jag vet inte hur det är med dig, men vi i Örebro håller oss bortanför stränderna på vinterhalvåretyamaha2pwn skrev:ungsbakade klart godast ^^ problemet med chips är ju att det inte så strand vänligt... men lösningen är att skriva made by olw & carlsberg på kaggen^^
sista grej offtopic bara, tyvärr är ju rent capisin olagligt att importera och sälja på dom flesta ställenachifen skrev:Nice, tack för länkarnaEtt litet fakta fel bara. Polisens pepparspray ligger i trakterna om 5 000 000 scoville så inte 3 gånger starkare men starkare är det
Försök få tag på en Blair's 16 Million Reserve. Namnet bör ju antyda något, just att det är 16 miljoner scoville
Starkare än så är omöjligt då det är rent Capsaicin. Oätligt och onödigt men ändå lite coolt
Du är ju lite sjuk som stoppar i dig en hel matsked haha. Bränner ju som satan det. Tycker en tesked bränner som fan. Men nu är det lite mycket off topic här och jag bidrar... Så vill du snacka chili så PMa gärnaTillbaka till chips!