moppe hatare!

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
Användarens profilbild
skogen_swe
Gasres

Inlägg av skogen_swe »

de va mycke de :shock: och de stämmer dom borde dra åt helvete helt enkelt :x
Användarens profilbild
eriksson2k
Farsans gamla zündapp
Kontakt:

Inlägg av eriksson2k »

Här finns det rätt mkt invandrare, Men 50% av dom äger typ en pizzeria så man har gott om "*fult ord* vänner" Som är duktigt roliga och shyssta :D sen finns det sånna idioter som bara käftar och har sig, slå sönder saker och så. Värsta som finns., men vissa *fult ord* är så jävla härliga, Tex min farsa känner alla på stadens största pizzeria, så skrev ena bagaren ett brev i kartongen - Vi jävlar *fult ord* gör bara pizzor åt er jävla svenskar, Lixom sånna *fult ord* polare är så jävla sköna :D
Användarens profilbild
Yamaha_rider
Kinaraket
Kontakt:

Inlägg av Yamaha_rider »

Haha aa vissa är bara för sköna och såna människor behövs! Men så kommer idioter o snor o ger dem dåligt rykte!:(
YAMAHA YZ Racing
Användarens profilbild
skogen_swe
Gasres

Inlägg av skogen_swe »

aa stämmer där helt klart :? men fi fän va kan man göra åt sånna :cry:
Användarens profilbild
chifen
F.D Moderator

Inlägg av chifen »

lite ot där grabbs :) men en del som jag läser här kan man ju förstå att de finns gubbar som lackar :P kör man som en idiot blir man behandlad som en, kör lugnt och sansat istället, ska ni ut och drifta på någon grusplan så gör det lite mer avsides och där det inte är folk. det är sånt hettsande med mopederna som gör att de drar alla som kör trimmat över en kam och det är inte så bra precis ;) så packa om ljuddämparen och kör som folk så kommer det bli ändring även på gubbarna ;)
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!

Inlägg av bensinskalle »

hehe men som man läst här på tråden finns de ju gott om störda människor som ger sig på moppedister utan anledning också... De ä en sak att reta fram en reaktion på människor, men när dom gör saker utan anledning borde dom få sryk..... vissa gamlingar vill ju bara spela hjälte och störta "busandet" :evil:
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
MoppeLina
Svårstartad skrothög

Inlägg av MoppeLina »

skogen_swe skrev:aa värkar ju helt klart de fy på honom inte göra så :evil: ja och som sagt nog hade väll jag också kört ner i diket :lol: de räddar en från dumma jävlar från trafiken i alla fall :wink: jo nå vi ser snart få börja sätta i gång nu här men törs jag gå på sigenaren fy dom är farliga helt galna, dom har skutit på deras granes hus och en av dom har knivat en i ryggen så han fick en punkterad lunga :x och grävt bort en väg som gick förbi dom som nån bodde i :( dom kastade fan stenar en gång när jag och min kompis cyklade sen en till kompis på sin Derbi drd pro körde sakta efter han som cyklade och snackade så kom fan 1 ut och börja tok kasta med stenar fick brottom och köra i väg då dom där sigenaren, jo faktist berätta om ni har varit med om nå sigenare romer eller vafan man ska kalla dom, sånna där som inte kan tala rent svenska och jävlas som fan :evil: i dag också jag skulle hem med bussen så kom de 5 sigenaren till busstationen och börja härja ta söndör sparka på dörrar där inne, jag satt med 2 kompisar och snackade lugnt om skotrar och crossar o så, när dom kom in så min kompis bara titta va fula mäniskor så andra kompisen det där är inga mäniskor. Så tittade jag bakåt så började en lite skit titta på mig av sigenaren den minsta så han bara skrattar du på finska så svarade jag så klart inte varför skulle jag de? så han svarade för ni är ju så dumma i skallen, så en av vännerna sa dra åt he*vete med er, och ni tror sig vara smarta går ju inte i skola :lol: . då kom en av dom större sigenaren va siger du till min lille bror siger du att han är dum? så kompisen igen ja han är så jävla tjock äklig och ful :lol: garvar vi 2 andra så där lätt 8) . då kom dom 3 andra ocskå dit börja dampa o ha sig skricker svär allt dom hade o komma med som jag ska komma och knulla din morsa, jag ska döda dig i natt, akta jag har en kniv höl dom på, jag bara jaja vem bryr sig gå nu de räcker nu bara gå. så då börjar några va dom bara gå de kan du göra så jag sa jo de ska jag också för här kommer bussen :lol: så då börjas de igen akta dig vi vet vem du är sen en till vi vet allt om dig, svarade en av kompisarna BÖG*R!!!!!! o klev in i bussen :lol:
Borde inte dom blattarna sitta inne om dom har hittat på så mycket skit?
Användarens profilbild
maximannen
Gasres

Inlägg av maximannen »

skicka PM till mig när du har filmat :D
Bild
mrxrider
Farsans gamla zündapp

Inlägg av mrxrider »

mig med :D
Användarens profilbild
RiejuRRX_PH
Elmoped

Inlägg av RiejuRRX_PH »

Haahahaha! Fan va coola historier! :D Moppehatare ska ha bank!! Tycker jag i alla fall :twisted:
addecool1992
Elmoped
Kontakt:

Inlägg av addecool1992 »

Haha garva som fan när jag läste det :P
Ja såklart du ska filma ;)
Användarens profilbild
skogen_swe
Gasres

Inlägg av skogen_swe »

de roliga för mig var att jag trodde då aldrig de skulle bli nån bra forum de här :lol: vart så syr den dagen så jag var tvyngen att ta upp sånt här :wink: kul att så många kunde komma med sina storryn kul o läsa lite va ni ha varit med om :P just nu så har de inte hänt här så mycket förutom på tista så kom de 2 biffiga killar med feta tatueringar i armarna osså nån kniv som kallas för butterfly kniv i handen så frågade dom min farsa när dom kom in att bor grönfors här så min farsa nä dom bor mer mott stan sa han o jag satt och käkade kvälls mål :lol: fi fän va jag bara :shock: sen stack dom utan ett ord :o

glömde nästan filma vete om jag törs göra de för alla vet typ vem jag är alltså i mitt hemma område :?
jasko
Elmoped

Inlägg av jasko »

DaanDaan skrev:ja, världen e ful med skumma typer. En gång när ja o mina polare var ute och körde, stanna vi på en grus väg. Och då kom en bil och en fyrhjuling.

Fyrhjulingen körde rakt in i mig i fronten. Och han stande inte. Sen när han gick av börja han prata om han var från bandidos, och vi skulle sluta göra skit. Men vi hade ju inte gjort nått. Men han forsate skrika på oss. Men min polare viste vem han var, och viste hans bakgrudn, o han var inte med i bandidos. Så då ringde vi en annan polare.

Och sen kom han och 8 andra pers i 3 skåp bilar. Dom hade med sig baseboll trä och batonger, en hade nog svärd också. Och då blev ju killen som hottade oss lite orolig. Han försökte med samma historia att han var med i bandidos. men nu viste vi vem han var. Så mina äldre polare sa nått om han hotta oss igen skulle han veva ner honnon. Och som varning slog de sönde hans fyrhjuling. Sen den dagen respekterar alla här i trakten oss :D

aa visst kom jackie chan å sparka ner han oså omg om alla hadde blandat i sig så så hadde det fan sett ut som jävla gangsta war på gatorna med svärd å batonger .. haha .
Användarens profilbild
LillaMannen
Svårstartad skrothög

Inlägg av LillaMannen »

eriksson2k skrev:hörde en gubbe skrika harom dagen när en trimmad rrx körde förbi : " jävla valp *fult ord*, satans snor unge till att köra trimmat. vilken jävla råtta skulle dödat han om ja fick tag i den jävla idioten" jag ba :O Han ba - ja det var inte åt dig. ja ba haha nej de är lungt :P
Hahahaha, det var inte när min polare körde min rrx va? eller var det jag som körde ? :shock:
Användarens profilbild
Keeroy
Ktm 125!

Inlägg av Keeroy »

hehe sköna storys 8)
det påminner mej om när jag och 2 andra kompisar skulle köra hem till en av mina kompisar. och så påvägen så kommer en gubb/unkown jävel i en jeep eller bil eller ngt med skit starka hel ljus, och typ blinkar på oss, och sen så kör han framför oss och typ bromsar sen och försöker stanna oss, men vi bara körde på och sen så försökte han stanna oss massor typ hela tiden och till slut så stannar han typ mitt i vägen, och det gick typ inte att köra förbi, men precis bakom där han stannat så bodde min kompis så vi skulle precis svänga in där xD men han stod kvar en stund på vägen, jag trodde han skulle komma till oss men han stack sen... faan va moppe hatare det finns asså.. jag kan tänka mej att alla sura idioter ogillar motorcyklar nästan lika mkt också... :?
Signatur:
Det här är ett stycke text som kan läggas till automatiskt i slutet på alla inlägg du postar. Signaturen kan inte vara längre än 255 tecken.
Användarens profilbild
Rabxorzz
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av Rabxorzz »

skogen_swe skrev:HAHA :lol: fint de men jag kan ju skicka ett pm till alla som siger skicka pm när filmen är frame :wink: så kan jag göra de sen :o kan bli kul de här faktsit :lol: få se kärring som dampar :lol: :lol: vet inte var gubben är nu men kärringen ska vi ha kul me :wink: :twisted:
Pm hit också :)
Bild
Användarens profilbild
viper
Svårstartad skrothög

aah

Inlägg av viper »

aaah, jag HATAR verkligen såna där moppehatare! Måste skriva av mig i rent raseri nu när jag precis kommit in från en träning.... 8)

Skulle till träningen här i Rosersberg, som vanligt... Tar moppen såklart och när jag kommer dit så ställer jag mig och varvar lite för kul skull med min beta. Då kommer en av mina "kompisars" farsa fram till mig och säger,
"du dendär saken är trimmad eller hur?"
Jag bara:
"Ja? Vadårå?" :?
"Jag ska ta och snacka med din mamma om detta du ska inte köra trimmat, DET ÄR OLAGLIGT!"
"Jaha, okej, men min mamma vet redan om att den är trimmad?!"SÄger jag irriterat :evil:
"Ojdå! Det gör bara saken värre!"
"Ett tips till dig är att inte lägga dig i, du sköter ditt och jag sköter mitt?" Säger jag irriterat. :evil:
"Förstår du inte mig? Jag kommer polisanmäla dig om du fortsätter köra på dendär maskinen som säkert går i 200 knyck!"
"Tack för komplimangen men den går bara i 75" säger jag lite ironiskt. :shock:
Sen säger jag,
"Vad ska polisen göra ifall du polisanmäler mig? Det är bara ditt ord mot mitt och jag är oskyldig tills motsatsen är bevisad serru!" :P
"Nej det är du inte!, DU är kriminell när du kör dendär och dom kommer ta den ifrån dig så du aldirg få köra den igen!"
:shock: "Men vilka bevis har du på att jag ens har kört denhär? Och även fast dom tar den så får jag tillbaka efter en månad!"
"Dendär moppen får inte gå snabbare än 45 km/h!"
"Nej, den får inte gå snabbare än 52 km/h" säger jag bara för att vara dryg.
"Tror du inte jag har läst om lagen eller?! Jag har läst på om Trimmade saker vet du! Och jag vet nog lite mer om dig än om detta! Jag vet inte vad du har satt på den! Ifall du har satt på ett effektrör eller större cylinder men sådär låter inte en orginal moped iallafall!"
"Det verkar inte så alls! Det enda jag har gjorde med danna är att jag har tagit bort strrypningar! LÄs på dig innan du öppnar käften!" skriker jag ganska högt och lite förbannat. :x
"Du, kommer bli polisanmäld och du kommer inte få köra en moppe på flera år du!
"Okej, jag orkar inte tjafsa mer, polisanmäl mig om du vill, de har nog lite värre saker för sig än en trimmad moppe i rosersberg." :x
Då vart han lite tyst och sen säger han:
"DU förstår tydligen inte varför jag gör dethär? Jag är rädd om dig? Om du kör ihjäl dig kommer inte jag kunna förlåta migsjälv, inte min son heller, och din mamma, vad kommer hon säga då om du gör det?" Säger han väldigt lungt.
"Jag uppskattrar att d bryr dig om mig men det är faktiskt mitt val och innan du börjar ge dig på andras familjer kan du börja med att se till hur du uppfostrar dina egna barn!"
säger jag då hans unge har 6 IG varningar och har åkt fast för snatteri, misslyckats med teori provet på EU körkortet 6 gånger i rad! :shock:
När man själv(inte för att skryta, bara så att ni förstår) ligger på runt 230 poäng och sköter mig perfekt. 8)

Sen gick jag in irriterat och alla stog o kollade på mig, vi tjafsade lite under och efter träningen också, inget speciellt.

Sen åkte jag hem och berättade allt för morsan, hon vart asförbannad på att folk lägger sig i och säger som jag sa till han " HAN SKA SKÖTA OM SIN EGEN UNGE! INTE ANDRAS!

En sak annars att tänka på är att jag inte kör som en ljävla idiot som jag vet att andra som kör trimmat gör, jag kör det för att jag har tröttnat på fu**ing 50km/h och man får ju en sorts respekt i skolan när man har en 8) Våran skola är ingen "värsting" skola direkt :lol: Jag kan förstå mig på folk som kör som idioter och skiter i allt och alla, men folk behvöer väll inte bli så lj**la energiska? Räcker väll med att de säger, kan du sticka här ifrån, du stör mig? eller kanske nått sånt,

Har de någon gång bett snällt mot er?

Obs, alla repliker är inte exakt autentiska men jag har försökt så gott jag kan!

Ursäkta för det långa inlägget, förstår om ni inte orkar läsa allt :lol:

PS. PMa mig med! :lol: vill se! HAHA :D DS.
Användarens profilbild
Gilera_Racer
Elmoped

Inlägg av Gilera_Racer »

skicka pm till mig med :D
mustalainenteletabis
Elmoped

Inlägg av mustalainenteletabis »

haha. nå för mej e de tvärt om jag jävlas me andra som de brukar vara i stan när jag åker md skogen_swe rent utt sakt jävlass jag 8) de brukar va folk so glor så jag bara visar finger haha men som man sejer dom yngsta brukar va dom kaxigaste som fins :D hah
Användarens profilbild
skogen_swe
Gasres

Inlägg av skogen_swe »

kan siga så här alla som väntar på pm från mig om filmandet :o jag är inte helt 100 på att jag gör detta, gör de endast om dom fuckorna börjar med oss då jävla så får ni se på film men inte annrs vill inte störra dom riktigt men om dom kommer störra mig eller nån av kompisrna då filmas de :wink: och jag skickar pm som siger att jag ska skicka till :P :arrow:

ja du mertsii (mustalainenteltabis) att jag har ju nästan lust och kasta av dig moppen när du åker me :lol: :wink: jag kan ju knappt köra när man hör dig svärra bakom mig fan börjar ju allti vingla :lol: sen klagar du på mig att jag inte kan köra odentligt inte kåstingt när du skricker bakom mig :lol:
Senast redigerad av skogen_swe den 5 april 2008, 22:51, redigerad totalt 1 gånger.
mustalainenteletabis
Elmoped

okej :) hahha klart man måste ha lite hummor å alltid ska man få jävlas me dom äldre 8)
Användarens profilbild
Andreas9951
Elmoped

Inlägg av Andreas9951 »

Haha så klockrena alla historier!! Skitkul att läsa alla verkligen :D
Skicka gärna ett PM till mig också, skulle va skitkul att se
mustalainenteletabis
Elmoped

jag vill ochså ha :D
Användarens profilbild
skogen_swe
Gasres

Inlägg av skogen_swe »

själv klart, musta........ du kommer ju själv vara med på film ju så du vet :lol: sen vafan skicka pm till dig musta...... när du kommer vara med när man gör filmen alltså om man gör en sån film :P
mt5a_stunt
Kinaraket

Inlägg av mt5a_stunt »

skicka pm till mig :P
mustalainenteletabis
Elmoped

okej okej nå va bra sej :wink:
Användarens profilbild
skogen_swe
Gasres

Inlägg av skogen_swe »

yes!! :D
mustalainenteletabis
Elmoped

mm
Användarens profilbild
skogen_swe
Gasres

Inlägg av skogen_swe »

jag ger dig en varning snart mustalainenteletabis om du ska hålla på skita ner min forum :x
Användarens profilbild
chifen
F.D Moderator

Inlägg av chifen »

gå tillbaka till topic nu, det här är inte en chat ;)
Koniz
Varnad

Inlägg av Koniz »

Har bara blivit jagad med bil 6 gånger på dessa två månader jag haft mopederna.Också en och en annan som står och skriker på en när man sladdade i vintras eller när man brände lite gummi.Har också hunnit med att blivit tagen av securitas 2 gånger! Haha,jag tippar på att det är dem som är kinkiga,för jag kör väl inte så vårdslöst? :roll:

Edit: PM till mig med ;)
Användarens profilbild
viper
Svårstartad skrothög

Inlägg av viper »

Koniz skrev:Har bara blivit jagad med bil 6 gånger på dessa två månader jag haft mopederna.Också en och en annan som står och skriker på en när man sladdade i vintras eller när man brände lite gummi.Har också hunnit med att blivit tagen av securitas 2 gånger! Haha,jag tippar på att det är dem som är kinkiga,för jag kör väl inte så vårdslöst? :roll:

Securitas har väll ingen makt att ta dig? :O dom har ju inget direkt med polisen att göra? :wink:
hence
Elmoped

Inlägg av hence »

haha, swe_skogen, såg det där med grannbråket i Insider. inte så konstigt att det är ziggar.. :wink:

Skicka jättegärna ett pm till mig oxå! :)
Användarens profilbild
david92
Svårstartad skrothög

Inlägg av david92 »

skulle va kul om du skicka ett till mig med :D
Old-school Hall-of-fame TS-Rider
Koniz
Varnad

Inlägg av Koniz »

viper skrev:
Koniz skrev:Har bara blivit jagad med bil 6 gånger på dessa två månader jag haft mopederna.Också en och en annan som står och skriker på en när man sladdade i vintras eller när man brände lite gummi.Har också hunnit med att blivit tagen av securitas 2 gånger! Haha,jag tippar på att det är dem som är kinkiga,för jag kör väl inte så vårdslöst? :roll:

Securitas har väll ingen makt att ta dig? :O dom har ju inget direkt med polisen att göra? :wink:
Haha,jag vet ! Men han tog min polares regnr och sa att om han skulle se oss där en gång till så skulle han ringa snuten.. :wink: Vi fick bara en ordentlig utskällning :roll:
Skriv svar