samybooy skrev:Med tanke på vax och sånt så dax-vaxet går ju knappt få bort.. är de någon som vet nått schampo som tar bort de?:) det funkade med biltemas hand kräm xD min kompis testade :)Biltemas hand tvätt sliter nog på håret en del plus att han hade en massa små ''grus korn'' i huvet 1 vecka efter
Om man gnuggar redit så lossnar de jag får loss mitt iaf
samybooy skrev:Med tanke på vax och sånt så dax-vaxet går ju knappt få bort.. är de någon som vet nått schampo som tar bort de?:) det funkade med biltemas hand kräm xD min kompis testade :)Biltemas hand tvätt sliter nog på håret en del plus att han hade en massa små ''grus korn'' i huvet 1 vecka efter
Om man gnuggar redit så lossnar de jag får loss mitt iaf
vad har du för shampo då?:D
YES diskmedel funkar för det är juh mot fett och det är precis vad daxwax är
TobbaN skrev:Dax Wax, är det sant, att den sliter så mycket på håret så att man typ blir ganska tunn-hårig, om man använder det under en längre tid?
Vill veta, eftersom jag använder ganska mycket utav det waxet.
Japp, daxwax innehåller en liten mängd diesel som täpper igen dina hårsäckar, det gör att håret inte kan andas och du får tidigare håravfall och till början tunnare hår.
TobbaN skrev:Dax Wax, är det sant, att den sliter så mycket på håret så att man typ blir ganska tunn-hårig, om man använder det under en längre tid?
Japp, daxwax innehåller en liten mängd diesel som täpper igen dina hårsäckar, det gör att håret inte kan andas och du får tidigare håravfall och till början tunnare hår.
men de blir de efter typ 10 år
10 år, är det säkert?
Får nog sluta använda det nästan :p
Vill inte vara tunnhårig redan vid 26 års ålder
Diesel ? xD
Jag använder också dax-wax fast inte så mycket och inte varje dag
meanzick skrev:har du tittat riktiga pj´s som använder mycket ? vissa av dom har blivit riktigt tunnhåriga redan efter 1-2 år. tänk dig då tio, ja
Haha, jo. Dom är väl flintisar vid 20 års ålder
Iallafall, brukar använda lite i luggen som grund, och lite på sidan för att få det stå där. Inte mycket alls, lägger sen på D:fi grön.
Kan man använda det sålänge man inte tar mycket?
meanzick skrev:har du tittat riktiga pj´s som använder mycket ? vissa av dom har blivit riktigt tunnhåriga redan efter 1-2 år. tänk dig då tio, ja
Iallafall, brukar använda lite i luggen som grund, och lite på sidan för att få det stå där. Inte mycket alls, lägger sen på D:fi grön.
lite grann tror jag inte är så farligt, sen behöver man ju inte gnugga in det i hårbotten.
du har ganska så tjockt hår ändå (:
lite grann tror jag inte är så farligt, sen behöver man ju inte gnugga in det i hårbotten.
du har ganska så tjockt hår ändå (:
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
Jag bor i Uddevalla det fans på ica ganska stor affär kostade ca 40 kr gnuggade som fan och vaxet var borta:) luktade kanske inte så jättegott men det är lätt värt dee:)
haha okkajj asså jag har letat överallt men hittar fan inte det:(
(bor i ängelholm)
haha jaja men man kan ju ta först det sen kan man ju ta ett annat shampo efter det så man luktar gott haha
aerox<3
festa<3
my kristiansson<3
ta gärna en titt i mitt galleri
och ni får gärna kommentera också vad ni tycker
aeroxr08 skrev:haha okkajj asså jag har letat överallt men hittar fan inte det:(
(bor i ängelholm)
haha jaja men man kan ju ta först det sen kan man ju ta ett annat shampo efter det så man luktar gott haha
haha jo men de gör jag med men de luktar endå efter endå andvänder jag head and shoulders ganska starkt:D
haha okaaj jaja vafan dom gångerna man ska lukta gått i håret tar man ju ändå daxvax så då luktar det ju vax väl?
sen helldre det än och bli flint senare :Dom det nu är så som vissa säger
aerox<3
festa<3
my kristiansson<3
ta gärna en titt i mitt galleri
och ni får gärna kommentera också vad ni tycker
aeroxr08 skrev:haha okaaj jaja vafan dom gångerna man ska lukta gått i håret tar man ju ändå daxvax så då luktar det ju vax väl?
sen helldre det än och bli flint senare :Dom det nu är så som vissa säger