h3h3h3 xDdahleN5 skrev:inte så lätt när man ska köra samtidigt och inte vill trappa mobilen xDKarlssoN^ skrev:hahah, aadu var ju så bra på att filma också
typ upp-och-ner typ hela

17- 083 får med ngr slipstift men rekomenderar 20 -812 dom är då iaf balanceradedavid347 skrev:okaajhärligt
känner en som är ÅF för moppar så han hade en vev hemma som jag fick om vi lackade hans tank och kedjeskydd på ngn puch:POsten R skrev:fett med mk vev men fattade inte riktigt vad du gjorde för att få den gratiskommer du lägga ner detta projektet eller kommer de att gå vidare med tanke på epan och så?
mjo, men den vad värd lite kärleksynd på veven, men en motorrenovering är ju aldrig fel
jaao, nya saker är aldrig felRiktigt Nice med ny vev
ärre victor ?kärakärN skrev:hallå din jävla galosch
Såg en på blocket som sålde ett par för 2000 för båda+ däckKarlssoN^ skrev:tanken från början men kostar ju feting dom jag inte har just nuDanielspeedfight2 skrev:tja. =)tycker du ska fixa super motard hjul. kommer bli 5 ggr finare.om ja hade pengar då skulle ja nog köpa ett par
Det spelar inte så stor roll, eftersom jag har svetsat "utanför" avgasporten så jag skruvar dit adaptern till avgasröret rätt i cylindern. Om jag tog bort allt i avgasporten så finns det inga kanter som gör så att avgashastigheten sänks....rod_rrx skrev:jag tycker den där portningen vart misslyckad eftersom du inte matchade avgasröret till avgasporten. därför det är en kant i avgasporten.
du verkade även ha slipat bort spåret för oringen i avgasporten och den ska ju täta så det inte läcker
Roxxen96 skrev:Vadå heldraget? Där får man köra om.
okey men har du beräknat flödesvinklar på spolarna och avgasporten?KarlssoN^ skrev:Det spelar inte så stor roll, eftersom jag har svetsat "utanför" avgasporten så jag skruvar dit adaptern till avgasröret rätt i cylindern. Om jag tog bort allt i avgasporten så finns det inga kanter som gör så att avgashastigheten sänks....rod_rrx skrev:jag tycker den där portningen vart misslyckad eftersom du inte matchade avgasröret till avgasporten. därför det är en kant i avgasporten.
du verkade även ha slipat bort spåret för oringen i avgasporten och den ska ju täta så det inte läcker
kan du porta bra?rod_rrx skrev:okey men har du beräknat flödesvinklar på spolarna och avgasporten?KarlssoN^ skrev:Det spelar inte så stor roll, eftersom jag har svetsat "utanför" avgasporten så jag skruvar dit adaptern till avgasröret rätt i cylindern. Om jag tog bort allt i avgasporten så finns det inga kanter som gör så att avgashastigheten sänks....rod_rrx skrev:jag tycker den där portningen vart misslyckad eftersom du inte matchade avgasröret till avgasporten. därför det är en kant i avgasporten.
du verkade även ha slipat bort spåret för oringen i avgasporten och den ska ju täta så det inte läcker
och har du beräknat tidarean på spol och boost portarna?
SickRazer skrev:Ska lätt fixa sådana där LED lampor till fälgarna, finns de i röd färg också?
Har ju blinkande röda ventilhattar, men skulle det se nice ut med både blått och rött ljust på fälgarna tror du?
Tjenare, har köpt likadant neon som dig och ja, du har kopplat det på parkeringsljuset... Hur?KarlssoN^ skrev:Finns guide för det om jag inte minns felDrac_pojken skrev:Nice!
jag antar att du kör utan batteri å då undrar jag hur du koppla neonet?men jag kopplade in den på parkerings ljuset
Roxxen96 skrev:Vadå heldraget? Där får man köra om.
Du måste ha strömkonvertrar för att neonet inte skall gå sönder samma sekund som du sätter på det.Bergsten skrev:Tjenare, har köpt likadant neon som dig och ja, du har kopplat det på parkeringsljuset... Hur?KarlssoN^ skrev:Finns guide för det om jag inte minns felDrac_pojken skrev:Nice!
jag antar att du kör utan batteri å då undrar jag hur du koppla neonet?men jag kopplade in den på parkerings ljuset
Tacksam för svar då jag inte vill lägga ut 240kr på strömkonvert:rar
Roxxen96 skrev:Vadå heldraget? Där får man köra om.