mtpower skrev:g-ounze skrev:mtpower skrev:
De flesta mopeder har samma ram som sina släktingar med betydligt mer kubik än mopeden.
Finns Aerox, Zip, Beta ARK i 125 + eller? ;D
Som Lilleman^^ sa.
Anyway.. ^^, Min runner spöar skiten ur en Yamaha Aerox när de kommer till stabilitet!.. =).. Svårare att komma upp på bakan.. JA!. Men när du är uppe är de lätt att hålla den ^^,... De är helt enkelt en underbar moppe!..
Visst.. Min runner har problem.. klåpar jobb på förra ägaren!
När ja fixat till den kommer den vara underbar!
Edit: När de kommer till att köra moppe så är jag den killen som älskar hög hastighet på rak sträcka och älskar att ligga på sidorna i kurvor!
Jag har aldrig någonsin kunnat ligga så mycket med en scooter som med en Gilera Runner.. =) Har testat me en Aerox.. Och man kommer till en punkt när man ligger att den börjar vobbla o.s.v..... nae.. Runner är nog de bästa för sprint, köra i kurvor o.s.v... Inte alls en vidare bra bakhjuls moppe.. Men de är den knappast byggd för..
Dessutom kan ja pressa 80 km/h och köra zick zack sjukt jävla snabbt.. Kan vobbla me styret och endå har ja 100% kontroll över moppen.. Aldrig varit med om något stabilare.. =) Tvekar att nya runner är lika bra som förra