men det är så värt det

najsReijuMrx skrev:grabbar...
känns som om bruden jag gillat sedan januari börjat gilla mig nu..men de avancerar inte...´
hon bor några mil bort så det är itne helt ltätt att bara ses en kväll heller...
ja du lyckas då alltidmeanzick skrev:najsReijuMrx skrev:grabbar...
känns som om bruden jag gillat sedan januari börjat gilla mig nu..men de avancerar inte...´
hon bor några mil bort så det är itne helt ltätt att bara ses en kväll heller...åk dit bara linus, avstånd löser sig oftast.
Själv lyckas man alltid med det mesta, hon jag höll på med lite i en sommarstuga gillade tydligen mig nu. Och självklart går det rykten på skolan att jag gillar en annan och att vi e på g, vilket jag varken gör direkt eller ngt av det. Så nu satt hon hela kvällen och tittade ledset på mig. Dum i huvudet tänkte jag inte så mycket på det heller, plus att den andra tjejen som det sägs jag var på g med satt bredvid >_<
Hon sa även en del saker som hon syftade på mig men åh, jag är ju dum i huvudet.
Sen fick jag reda på genom en polare att hon trodde jag gillade en annan.
åh shit vad sur jag blir, å så kommer hon inte vara i skolan heller den här veckan då dom har utbytes studenter från tyskland hos sig =)
haha då är vi ganska lika linusReijuMrx skrev:va på fest med hon igår.. (a)
minns dock inte allting..![]()
lite fail av mig men vafan..de händer alla någon gång
det jag minns är att vi strulade massa i poolen och överallt. sen däckade jag, sen vaknade jag i sängen bredvid hennemeanzick skrev:haha då är vi ganska lika linusReijuMrx skrev:va på fest med hon igår.. (a)
failade också lite i fredags när jag var på fest med den tjejen jag var på g med.
å nu har hennes ex börjat gilla henne igen( självklart är man även bra polare med honom), han skriver och ringer ganska ofta och hon blir typ jättedeprimerad så fort han gör det. Fast hon gillar iaf mig har hon sagt och inte bara till mig.
hände det ngt då linus ? =) om du minns ngt dvs.
haha vid dem tillfällen får du ju inte däckaReijuMrx skrev:det jag minns är att vi strulade massa i poolen och överallt. sen däckade jag, sen vaknade jag i sängen bredvid hennemeanzick skrev:haha då är vi ganska lika linusReijuMrx skrev:va på fest med hon igår.. (a)
failade också lite i fredags när jag var på fest med den tjejen jag var på g med.
å nu har hennes ex börjat gilla henne igen( självklart är man även bra polare med honom), han skriver och ringer ganska ofta och hon blir typ jättedeprimerad så fort han gör det. Fast hon gillar iaf mig har hon sagt och inte bara till mig.
hände det ngt då linus ? =) om du minns ngt dvs.![]()
men där hände nog ingenting vad jag vet hehe ^^
Håller med dig! det är ju en riktig Jackpott! =)<3volvo_adde skrev:ta båda vafan 2 är bättre än 1 xD^^
ja men ja mena inte så menade ju om man gillar båda lika mycket till utseendet då går man ju efter personligheten^^ReijuMrx skrev:sant,volvo_adde skrev:kör på den me bäst personlighet då som du tror du kan ha roligast med^^
men även om man säger de högt eller så spelar utseende fan stor roll !
precisvolvo_adde skrev:ja men ja mena inte så menade ju om man gillar båda lika mycket till utseendet då går man ju efter personligheten^^ReijuMrx skrev:sant,volvo_adde skrev:kör på den me bäst personlighet då som du tror du kan ha roligast med^^
men även om man säger de högt eller så spelar utseende fan stor roll !
ReijuMrx skrev:precisvolvo_adde skrev:ja men ja mena inte så menade ju om man gillar båda lika mycket till utseendet då går man ju efter personligheten^^ReijuMrx skrev: sant,
men även om man säger de högt eller så spelar utseende fan stor roll !![]()
btw, kan inte hjälpa dig och dina p-rullar