Jo, det är faktiskt så överdrivet höga böter.Tompa1122 skrev:Man kan väl inte få 1000kr per meter?kallepalle skrev:förmodligen haft väldigt mkt trim. många trafiköversägelser, tex kört mot rött osv. kört för fort. smitit. retat polisen. kanske börnat? (1000kr/
meter för börn) kanske inte hade moped kortet? kanske inte var 15?
hahaha scooter ftwlillnick3 skrev:han har ju rätt!karlssonlysekil skrev:En kompis till mig sa att hans moped var skitbra för att han aldrig behövde spänna sin kedja. Dock har han en scooter,
Tuta skrev:hahaha scooter ftwlillnick3 skrev:han har ju rätt!karlssonlysekil skrev:En kompis till mig sa att hans moped var skitbra för att han aldrig behövde spänna sin kedja. Dock har han en scooter,
Min farsa sa att pluggarna slits ut efter c:a 500 mil och moppen blir I princip ostrypt då så han tyckte det va onödigt att trimma
hahaha klockren bluff. klart den inte slits bort haha xDwillemedDERBIN skrev:Tuta skrev:hahaha scooter ftwlillnick3 skrev: han har ju rätt!
Min farsa sa att pluggarna slits ut efter c:a 500 mil och moppen blir I princip ostrypt då så han tyckte det va onödigt att trimma
sry men jag tror du blev lurad xD
kanske han har rätt men det låter riktigt skumt iaf xD ^^
en kompis portade sin till 90 MAX.willemedDERBIN skrev:för ett tag sen så såg jag det var ngn som sade att man kunde få upp en kompakt i 100 ?
hörde från grannen att han kunde trimma kompakter till 100 men...
citat * jag kunde få upp en kompakt i 120 men det varade inte länge xD *
svårt att tro :/
MYCKETt svårt att tro !!!
Haha vafan nej jag trodde inte på han xDlindbl0m skrev:hahaha klockren bluff. klart den inte slits bort haha xDwillemedDERBIN skrev:Tuta skrev: hahaha scooter ftw
sry men jag tror du blev lurad xD
kanske han har rätt men det låter riktigt skumt iaf xD ^^
Din kommentar till min bild till det.kallepalle skrev:omöjligt är det ju inte. kolla in denna video så får ni se många veteranare som går utta helvete. http://www.youtube.com/watch?v=HP1w3dCw ... re=related
hahah det är chill jukallepalle skrev:det skrev jag pga att motorn ser ut att vara en 2-växlad sachs. ska du upp i över 100 ska det vara en 3 växlad eller modifierad till ännu fler växlar
edit: fast nu när jag kollar lite närmare så verkar det vara en 3växlad iallafall? jag kanske såg fel, och ber isåfall om ursäkt. men även om det är en 3växlad motor så krävs det mer än ett effektrör och lite bonnetrim för att få upp en sachs i 100+.
Jag kör sachs över 100km/h.kallepalle skrev:det skrev jag pga att motorn ser ut att vara en 2-växlad sachs. ska du upp i över 100 ska det vara en 3 växlad eller modifierad till ännu fler växlar
edit: fast nu när jag kollar lite närmare så verkar det vara en 3växlad iallafall? jag kanske såg fel, och ber isåfall om ursäkt. men även om det är en 3växlad motor så krävs det mer än ett effektrör och lite bonnetrim för att få upp en sachs i 100+.
Rexxy skrev:Jag kör sachs över 100km/h.kallepalle skrev:det skrev jag pga att motorn ser ut att vara en 2-växlad sachs. ska du upp i över 100 ska det vara en 3 växlad eller modifierad till ännu fler växlar
Och fick tidigare upp en compact i 100km/h, 4 vxl.
En Gubbe sa till mig och polarna när vi mekade lite, att en puch gör 90km/h urpluggad och drevad...
Hade just då min snabbmoppe där, och sa då att den gjorde 107km/h med 80cc, så hur funkar det då? Han tappade hakan!!![]()
![]()
ktm_danielsson skrev:
Startgas på kicken... ?
Edit: Såg att du var från stockholm, förklarar allting
haha soft:PGRieju skrev:Okay..
Vi hade sockertabletter. Gav det till en polare och sa att det va extacy. Han bara; Nähäää seriöst!? Vi; Jofan, pröva det, skitfett!
Så han sväljer tabletten och säger att han inte känner något. Då säger vi ju såklart att det tar ett tag innan det kommer. Det tog typ 10 min sen sprang han runt och snackade med träd och sa att MONSTER jagade han..
Och allt detta på sockertabletter.
Sen måste jag bara berätta om min polare när han va packad.
Vi hade typ chillkrök hemma hos en polare. Han drack lite för mkt.
När vi skulle gå hem så försvinner han. Sen hittar vi han 5min senare sittandes på alla 4 och säger; MUU jag e en koo...
STENSERIÖS! Denna alkohol..
Ahahahha fan va fult haha, att han trodde att han var en koGRieju skrev:Okay..
Vi hade sockertabletter. Gav det till en polare och sa att det va extacy. Han bara; Nähäää seriöst!? Vi; Jofan, pröva det, skitfett!
Så han sväljer tabletten och säger att han inte känner något. Då säger vi ju såklart att det tar ett tag innan det kommer. Det tog typ 10 min sen sprang han runt och snackade med träd och sa att MONSTER jagade han..
Och allt detta på sockertabletter.
Sen måste jag bara berätta om min polare när han va packad.
Vi hade typ chillkrök hemma hos en polare. Han drack lite för mkt.
När vi skulle gå hem så försvinner han. Sen hittar vi han 5min senare sittandes på alla 4 och säger; MUU jag e en koo...
STENSERIÖS! Denna alkohol..