Hahaha, en sån jävla klassiker där vi bor, vafan i stort sett alla utom jag o han gör ju fan så haha bara en massa idioter runt omkring ossputtrish skrev:okejhär kallar vi det inte något speciellt. vi lite mer "kunnigare" bara kollar på varandra och flinar, samma sak när polarna ta ut moppen ur det kalla garaget där den har stått i några dagar och dom ställer upp den på stödet och ger full gas, haha skrattar när jag bara tänker på det.
borde finnas kurs i växling för noobslindbl0m skrev:Hahaha, en sån jävla klassiker där vi bor, vafan i stort sett alla utom jag o han gör ju fan så haha bara en massa idioter runt omkring ossputtrish skrev:okejhär kallar vi det inte något speciellt. vi lite mer "kunnigare" bara kollar på varandra och flinar, samma sak när polarna ta ut moppen ur det kalla garaget där den har stått i några dagar och dom ställer upp den på stödet och ger full gas, haha skrattar när jag bara tänker på det.
JagHarEnDerbi skrev:borde finnas kurs i växling för noobslindbl0m skrev:Hahaha, en sån jävla klassiker där vi bor, vafan i stort sett alla utom jag o han gör ju fan så haha bara en massa idioter runt omkring ossputtrish skrev:okejhär kallar vi det inte något speciellt. vi lite mer "kunnigare" bara kollar på varandra och flinar, samma sak när polarna ta ut moppen ur det kalla garaget där den har stått i några dagar och dom ställer upp den på stödet och ger full gas, haha skrattar när jag bara tänker på det.
men om dom ger fan i det får vi ju ingen att skratta åtlindbl0m skrev:JagHarEnDerbi skrev:borde finnas kurs i växling för noobslindbl0m skrev: Hahaha, en sån jävla klassiker där vi bor, vafan i stort sett alla utom jag o han gör ju fan så haha bara en massa idioter runt omkring oss
nää, dem borde få en liten stund på sig att försöka och sen om dem inte klarar de så ska dem ge fan i de
så sant så sant! men här har vi dock några nötter som gör myyycket värre saker som vi kan skratta åt läängeJagHarEnDerbi skrev:men om dom ger fan i det får vi ju ingen att skratta åtlindbl0m skrev:JagHarEnDerbi skrev: borde finnas kurs i växling för noobs
nää, dem borde få en liten stund på sig att försöka och sen om dem inte klarar de så ska dem ge fan i de
aa, har du hört om han som skulle ha stylepro 70 och mk thrower org förgasare, den skulle tydligen göra 120lindbl0m skrev:så sant så sant! men här har vi dock några nötter som gör myyycket värre saker som vi kan skratta åt läängeJagHarEnDerbi skrev:lindbl0m skrev:
men om dom ger fan i det får vi ju ingen att skratta åt
haha nej faktiskt inte ^^ men det roligaste är ändå alla som tror sig om sina jävla dracs urpluggade haha, allt mellan 90 till 120 för fan xDJagHarEnDerbi skrev:aa, har du hört om han som skulle ha stylepro 70 och mk thrower org förgasare, den skulle tydligen göra 120lindbl0m skrev:så sant så sant! men här har vi dock några nötter som gör myyycket värre saker som vi kan skratta åt läängeJagHarEnDerbi skrev:
men om dom ger fan i det får vi ju ingen att skratta åt
ja, jag har fan inte hört någon som sagt att sin urpluggade drac gjort mindre än 90 xDlindbl0m skrev:haha nej faktiskt inte ^^ men det roligaste är ändå alla som tror sig om sina jävla dracs urpluggade haha, allt mellan 90 till 120 för fan xDJagHarEnDerbi skrev:aa, har du hört om han som skulle ha stylepro 70 och mk thrower org förgasare, den skulle tydligen göra 120lindbl0m skrev: så sant så sant! men här har vi dock några nötter som gör myyycket värre saker som vi kan skratta åt läänge
PrecisJagHarEnDerbi skrev:ja, jag har fan inte hört någon som sagt att sin urpluggade drac gjort mindre än 90 xDlindbl0m skrev:haha nej faktiskt inte ^^ men det roligaste är ändå alla som tror sig om sina jävla dracs urpluggade haha, allt mellan 90 till 120 för fan xDJagHarEnDerbi skrev: aa, har du hört om han som skulle ha stylepro 70 och mk thrower org förgasare, den skulle tydligen göra 120
fick genast en bild i huvet på en som står och viftar med sin hand i en annas ansikte xDlindbl0m skrev:är min kompis i klassen sa till mig när jag fick min moppe, han sa det typ som han var bäst på moppar,
Du, alltså du ska dreva den så gör den 50kmh snabbare
han sa det med värsta seriösa tonen med typ pekade och viftade mid sin hand mot mig.
va tvungen att lyfta fram den här när jag såg den hahaha vet inte om det bara är minn natthumor men låter det inte jävligt kul:
han sa det med värsta seriösa tonen med typ pekade och viftade mid sin hand mot mig.
hahahaha, så här mycket har jag inte skrattat för mig själv på lääänge
lite rätt hade han iaflegofreak skrev:de bästa var ändå när jag fråga min kompis vad tändstiftet var för nåt,
han trodde de satt i avgasröret och gjorde så att de smällde om moppen![]()
sen trodde han att man växlade en cross med en växelspak på styret,
då får det för lite bensin så kan gå sämre då ja..lankan skrev:En kompis säger att mopeden kommer gå sämre om jag köper sportluftfilter eller pluggar ur luftburken. Han kan dock ha rätt men i mina öron låter det som om han är ute och cyklar.
Någon som kan ge mig svar ?
ja det gör den ju om du bara gör de, men om du går upp i munstycke så går den bättrebluerider94 skrev:då får det för lite bensin så kan gå sämre då ja..lankan skrev:En kompis säger att mopeden kommer gå sämre om jag köper sportluftfilter eller pluggar ur luftburken. Han kan dock ha rätt men i mina öron låter det som om han är ute och cyklar.
Någon som kan ge mig svar ?
haha det var som när jag gjorde den här tråden och sen länkade jag till en snubbe som bor i min by då trodde han att min moppe skulle gå 70- 80 om jag tog bort bromsen ^^Fikon skrev:hahahaha jag köpte nya kylarvingar till min moppe (Senda -05 kåpor) så sa min kompis på skoj:
"ah den går 5km fortare nu va?"
Så svarade min andra kompis: "va allvarligt gör den 5km/h fortare nu? :O"
hahaha skratta som fan.
Och en annan incident. En polare sa till mig:
"Vad är de för trim? Dragen V-Ring och rör eller?"
På en Senda -04, skulle itne tro dehaha