haha ja då äre kanske inte så troligtdavjoh skrev:en aprilia orginal och han ljuger jävligt mycket så tror knappast det

haha ja då äre kanske inte så troligtdavjoh skrev:en aprilia orginal och han ljuger jävligt mycket så tror knappast det
kolla vad han skrev, de är en drak (drac) och då går den ju mindst 100 orginal, visste du inte det? sen då man drar pluggen brukar det ju ge ca 50km/h på en drac!!!!!!!!!!!!!!!!!111111 också har han ju drevat, glöm inte det, den borde ju göra 200 mindst!!!!!111TobbaN skrev:HAhahha, nu för tiden så är moppen hyper så fort man dragit pluggen
Helt sinneskallepalle skrev:kolla vad han skrev, de är en drak (drac) och då går den ju mindst 100 orginal, visste du inte det? sen då man drar pluggen brukar det ju ge ca 50km/h på en drac!!!!!!!!!!!!!!!!!111111 också har han ju drevat, glöm inte det, den borde ju göra 200 mindst!!!!!111TobbaN skrev:HAhahha, nu för tiden så är moppen hyper så fort man dragit pluggen![]()
![]()
![]()
haha xD men 130km/h är ju inte så mktNotn4 skrev:kanske inte lika extremt fall men känner en som kör med handmade 70cc (MK) och leovince v6 rör som säger en massa skit
t ex att den går i 120-130 med bara sport rör o cylinder men har kvar 14mm org föggoch att om man byter förgasaren till 20mm går den ännu bättre (den går ju bättre än vad med 14mm helt klart men knappast 130kmh) och sen var det också nått om att en 28mm fögg skulle vara optimal till hans setup eftersom större fögg = mer effekt YEAH!
sen har han också gått o tyckt att hans moped är värst nu när han köpt en bakring från en cross till den och att det är självklart att hans greppar bättre än va min som har dubbadvinterringalltså i stan under vintern
bara för att hans ring hör till en cross
vem? kan fan inte komma på vem du menarbluerider94 skrev:jag frågade en kille i skolan igår: Vet en som säljer en airsal t6 cylinder till ett bra pris som passar din moppe.. är du sugen att köpa?
Svar. nej, det går inte, då kommer den göra 130!
hans setup är endast turbokit och drevat och nu gör den 100
Det är en Derbi xtreme 04 han har så det är 14mm förgasare och så med^^
finns ju så många som har gamla derbin.. och bara 1 i stan med Derbi o tk:P-TeddaN- skrev:vem? kan fan inte komma på vem du menarbluerider94 skrev:jag frågade en kille i skolan igår: Vet en som säljer en airsal t6 cylinder till ett bra pris som passar din moppe.. är du sugen att köpa?
Svar. nej, det går inte, då kommer den göra 130!
hans setup är endast turbokit och drevat och nu gör den 100
Det är en Derbi xtreme 04 han har så det är 14mm förgasare och så med^^
meanzick skrev:ofta det finns en cylinder för 5k till en gammal dt ? ;o
http://1domnique.bilddagboken.se/p/show ... rectlink=1
hahha, kanske fotpinnarna man ska ta kort på och lägga ut på blocket för att visa hur skicket är^^Junhager94 skrev:läste det här på en killes blogg som jag "känner":
"Fan va fin dracen är!! det är en 03 fast uttagen 04 men den är så fint skött att man inte ser märken från skorna på fotpinnarna!!"
jaha kunde man se om den är bra skött på fotpinnarna? bra tips!
hahaah xDguth skrev:vi har en turk som har en BTM på skolan
han tyckte den gick lite sekigt så då frågade vi vad han gjorde (på spankbrytning):
"eeh.. jag tog bort sadeln och hittade några skruvar,, åsså skruvade ja på dom.. oså vare några kablar där och tog klippte ja dom."
"
gick typ 5km/h efter det!! sen lämnade han in den
nasse_89 skrev:Ja, det är ganska många som kan köra bakhjul även om moppen är orginal.. Allt handlar om teknikguth skrev:bara man får upp den i rät balansläge så är de ganska lätt att köra långdavjoh skrev:haha en kompis sa "jag körde på bakhjulet 100 meter igår" och hans moppe är orginal XD