men om ja kör på ett mhr malossi rör en sp cylinder å en förgasare vad 21mm? vev blire nog å köpa men den tar ja jämnt efter.. äre nö mer man behöver byta.. kopplings fjädrar typ.. nö mer??
nä hemma bygge rör som jag gjorde med tunturi helkama trim underligande gianelli rör, slåg tk med den och Hebo, men moppen gick skymt som f*n, som bara brrrrrr ett tag sen kom varvet i höga tag.
skogen_swe skrev:nä hemma bygge rör som jag gjorde med tunturi helkama trim underligande gianelli rör, slåg tk med den och Hebo, men moppen gick skymt som f*n, som bara brrrrrr ett tag sen kom varvet i höga tag.
duke skrev:Vad ska jag ha för rör till ett Polini Guzz 80cc?
Funkar det bra med ett Hebo överliggande?
thrower är inte det ända lågvarviga på marknaden du leovince v6 borde nog funka bra där och vill du ha vassare effekt så skulle jag rekomendera forrace röret (polini) som nog funkar väldigt fint med dendär cylindern, det är ett sp liknande rör som är snäppet vassare men fortfarande ett "lågvarvigt" midrace rör passar nog bra till dendär då det är en vass sportcylle
skogen_swe skrev:nä hemma bygge rör som jag gjorde med tunturi helkama trim underligande gianelli rör, slåg tk med den och Hebo, men moppen gick skymt som f*n, som bara brrrrrr ett tag sen kom varvet i höga tag.
Inga bilder på hur du gör ?
nä men jag kan ju kasta till baka röret på min Rieju och vissa villken jäkla kläm den ger (alltså film då) jag kan ju göra 3 olika, avgasrör, ett original för skoj skull, ett med Hebo sen hemmabygget som är farligast de fummliga för mig är att jag gjorde ehmma bygge rör för skoj skull men att den skulle slå Hebo röret jag har var nå kåstigt
duke skrev:Vad ska jag ha för rör till ett Polini Guzz 80cc?
Funkar det bra med ett Hebo överliggande?
thrower är inte det ända lågvarviga på marknaden du leovince v6 borde nog funka bra där och vill du ha vassare effekt så skulle jag rekomendera forrace röret (polini) som nog funkar väldigt fint med dendär cylindern, det är ett sp liknande rör som är snäppet vassare men fortfarande ett "lågvarvigt" midrace rör passar nog bra till dendär då det är en vass sportcylle
Var kan man köpa ett sånt rör då?? Har en Furia -02
vet någon vad ett fasmen är (underliggande) och om det skulle funka bra med min 80cc
vet att jag sa att det skulle va överliggande men får köpa det billigt av en
LimmiL skrev:ett gianelli funkar också fint till gussen
nja skulle inte riktigt lira gianelli till gussen, det funkar bra till 70cc sport men över det så börjar det svacka lite. lira forrace röret eller möjligtvis leovince om du vill ha en riktigt lågvarvig setup.