Jaha då äre fan måndag snart. fan fan fan fan fan.. vill ha helg! nej fan jag vill ha LOV NU!!!
Imorgon blire att vara lite innebandydomare i skolan.. jo visst rätt kul.
Lite plugg, ligger efter i trä som måsstee vara klart, är då inte den ända som är klar vilket är skönt. sen har jag nån jävla redovisning om en nyhet.. det ordnar sig säkert jajajajaj
Honkan skrev:Jaha då äre fan måndag snart. fan fan fan fan fan.. vill ha helg! nej fan jag vill ha LOV NU!!!
Imorgon blire att vara lite innebandydomare i skolan.. jo visst rätt kul.
Lite plugg, ligger efter i trä som måsstee vara klart, är då inte den ända som är klar vilket är skönt. sen har jag nån jävla redovisning om en nyhet.. det ordnar sig säkert jajajajaj
bjuder på det här inlägget, puss och kram<3
hehe ja lov nu hade iinte varit fel!
fyfan va tungt med måndag imon ja...
jävligt trött på skolan just nu för man får alla jävla omprov nu som man fick ig på innan så drar man ut på det hela tiden sen nu är man här sista veckan med en helvetes massa prov
aerox<3
festa<3
my kristiansson<3
ta gärna en titt i mitt galleri
och ni får gärna kommentera också vad ni tycker
nee köpte den lite halv risig men så låna jag ut den för en polare skulle TESTA.Så kom han i 50 typ och kör stoppie när där går brudar och flyger över styret precis när jag hade köpt den tråkit men det får bli ett vinter projekt
Ja han var skit bra tyckte han men det gick ju rent åt helvete.. Så säger han ja jag fick ju upp den så fint i början. Jo visst det går inte bara att nita bromsen men jaja har något att hitta på iallafall.
ja som vi garva han bara a faan det gick ju bra eller hur grabbar eller vad tyckte ni.Där hände ju inte så mkt me moppen säger han men spräckt bakstänka och fram ett bromshandtag och repor på fälgarna men ja sånt som händer.Ska inte låna ut moppen till han sen när den är klar.
jojo men han var ju så smart att han körde utan hjälm men han fick hela moppen över sig så vi fick springa fram och lyfta väck den haha asså du skulle sett det synn vi inte filma
haha va sa föräldrarna när du kom hem då då ? :D
va har du gjort me moppen ?
nää ingen särskilt, ja låna ut den till en kompis som flög över styren bara :D
ja ungefär hade köpt den i grann byn så när jag kom hem så sa fassan va e det för skrot du har köpt.Men sen när jag förklara så skratta han bara och sa så går det när man ska styla för brudrana
ja han gav mig en hundring ja det var väll bara bromshandtaget som gick sönder orka inte chafsa me han.Men jaja skit i det, ramen kom hem i fredags så motor är på och fälgar mm är på.Väntar bara på kåperna ska bli lackade sen är den klar