Moto_X skrev:Jaduu, skyller väl på att bilen drog iväg av sej själv
Vad skulle du gjort om du va oskuld och vart erbjuden ett knull med en ganska ful tjej?
Beror på hur ful hon är
Du skolkar från skolan, och sitter hemma. Helt plötsligt får du sug efter att runka. Du börjar lite, medans du ser hela din klass står utanför på gatan, och ser in genom fönstret.
Vad hade du gjort?
Skämts som fan och försökt bortförklara mig.
Du sitter ensam med en skitsnygg tjej och helt plötsligt råkar du släppa en illaluktande och hög fis. Vad gör du?
Du är med din flickvän i hennes rum och ni hennes föräldrar är borta och ingen annan är hemma, ni ha just haft ett rikitgt fint förspel o precis när ni börjat med ... (antar att ni vet) så kommer hennes mamma in i rummet och ska berätta att teatern vart inställd och att dom kom hem istället. Va gör du då?:P
Moppen skär mitt i ingenmansland mobilen är död och de kommer inte komma några som ser dig.. och ingen civilsation i närheten... de är glödhett så du svettas som en gris vad gör du? =)
(00:45:54) Tiepkoffeh: min *fult ord* är 2x större en din thorsken
(00:46:27) Tiepkoffeh: MÄTA?!?!?
(00:46:45) Tiepkoffeh: Vi kan cama
(00:47:21) Tiepkoffeh: Vi öppnar videochat och mäter
(00:47:30) Tiepkoffeh: Vad heter du på skype?
Thorsken skrev:Säger att vi övar inför en annan teater ;D
Moppen skär mitt i ingenmansland mobilen är död och de kommer inte komma några som ser dig.. och ingen civilsation i närheten... de är glödhett så du svettas som en gris vad gör du? =)
vad finns det o göra bara o börja traska
Du är mobbad i skolan och skolans tuffingarna hissar upp dig i skolans flaggstång i ett kalsånggrepp
Jag är skolans tuffing så ja slår ner de innan de ens blivit så långt
du somnar med tjejen i sängen DIN EGEN säng sen när du vaknar så ligger de en kille naken brevid dig och tjejen som beviserligen legat med din tjej.. vad gör du?
frågat vad dom gjort med maten xD.
du står å pissar hemma hos en tjej som du aldrig vart hos så pissar du utanför å då öppnar hennes pappa dörren när du torkar vad säger du?.
Herman^ skrev:sorry jag har druckit lite för mycket ida XD
du blir jagad av polisen och dom tränger in dig i ett hörn vad ska du göra
(du kör med det 80cc)
Ge upp
Om du är vid skolan och håller på att stunta mm på skolgården. Och så kommer rektorn och ringer hem och dina föräldrar blir förbannade och ger dig "moppe förbud". Vad gör du dåe ?
*-*-*-* Never Drive Faster Than Your Angel Can Fly *-*-*-*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jag kollar FÖRST hur det gick med moppen och sen tjejen
Om du var ute och åkte moppe och stannade vid ett rödljus. Och sen hoppar det fram en polis från bilen bredvid och börjar slå dig i huvudet med en ROSA PLAST BATONG!! Vad gör du då?
du kör moppe å ska packera jämte dina polares moppar å kommer in i rätt hög fart å bromsen har slutat fungera du kör in i mopparna å alla rammla å repas.. alla din polare blir skit för bannade vad gör du??
radioluke skrev:jag säger att hon va torr och behövde smörja in lite salva. och jag skulle hjälpa henne.
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH!
Alkohol å kvinnohål är de enda hål jag tål
Norrland, ty e e de vackreste som finnes!
Bjuder dom på varsin flurre på donken och hoppas på att dom ska förlåta det som hänt
Du har träningsbrallor på dig i skolan och du ser skolans snyggaste lärare i kort kjol, du får stånd dirr och hon märker det och kommer fram till dig. Vad gör du?
urbann skrev:Bjuder dom på varsin flurre på donken och hoppas på att dom ska förlåta det som hänt
Du har träningsbrallor på dig i skolan och du ser skolans snyggaste lärare i kort kjol, du får stånd dirr och hon märker det och kommer fram till dig. Vad gör du?
Sätter mig ner, trycker ner den mellan låren och hoppas att hon inte säger något. sen frågar jag om hon har sovit gott;)
Du kollar på film och lägger en sjuukt äcklig fis:P vad gör du?
TobbaN skrev:
"Visa din ilska genom internet, ANVÄND CAPS LOCK!!"
Du ska ha samlag med tjejen i asslet och när du fårr upp den så skiter hon ut den tillsammans med masdsa diare som du får överallt vad gör du?
Du ska ha midag hos tjejens föräldrar.. men när du ska sätta dig märker du att du har smink i hela ansiktet som emo och blundar för att inte se deras min samtidigt trillarr du och duken på bordet flyger åt helvete och alla på bordet.. vad gör du?
Vad gör du om du om du åkt ut i ingenmansland nmärmsta mack 2 mil bort och ingen som helst täckning och mopeden är slangad pga brorsan tagit rubbet förutom reserven som då är på utan du vet om det... sen får sopatorsk då kollar du mobilen där står de "sorry kompisanra skulle ströga och ja skulle med tog lite av din bensin" detta var skriit kvällen innan
(hände mig)
Vad gör du om du om du åkt ut i ingenmansland nmärmsta mack 2 mil bort och ingen som helst täckning och mopeden är slangad pga brorsan tagit rubbet förutom reserven som då är på utan du vet om det... sen får sopatorsk då kollar du mobilen där står de "sorry kompisanra skulle ströga och ja skulle med tog lite av din bensin" detta var skriit kvällen innan
(hände mig)
sprungit hem med adrenalinet pumpande o döda hans kompisar?
va gjorde du btw
du sitter o spelar sen kommer en moped in genom väggen, VAD GÖR DU!
var ju brorsan som tog bensin till hans moppe för han inte hade cash.. men du skrev ingenfråga.. får görat då..
Du blir i hopp med din drömtjej.... men hon visar sig vara en shemale.. vad gör du?
Du gick in på en pizzeria och beställde Hawaii pizza och sen sätter du dig och väntar på att den blir klar. Du är jätte hungrig alltså! Sen kommer pizzan och det är fullt med bajs på den! Vad gör du då?
Lillebror har kommit in på ditt rum och hittat din sexlåda.... dvs din sammling porrtidningar och kondomer... sen har han börjat leka med en kondom och kollar på bilder på nakna damer.. vad gör du? :p