precis som en tidigare i tråden berättade om, så var det en i min klass som trodde man kunde köpa gasres hahaa men när man på skoj frågat ut han om hur den delen ser ut så kom det fram att det var snabbgas han menade -.-
en annan bekant kom med denna supersmarta kommentaren när vi pillade med en polares gamla dt:
"jag tror fan inte såna här gamla moppar har något utblås"
han borde pröva käka som fan ett tag utan att skita, så kanske han kommer på hur fel han hade
ÄR NI DUMMA I HUVUDET, JAG SA INTE MUTTERN ERA IDIOTET, JAG SA FLÄKTSKIVAN KAN NI INGET!!!!!! JAG HAR VÄL FAN SJÄLV HAF EN SPEEDFIGHT, FAST HANS KAN MAN INTE KALLA SPEEDFIGHT LIKNAR INTE ENS EN SPEEDFIGHT OCH DEN ÄR IFRÅN 1800 FRÖS IHJÄL !! IDIOTER SKRIV I MIN GÄSTBOK OM NI SNACKA MOPPE, OCH HAR INGEN ÄCKLIG DRAC JÄVEL HAR EN RRX SOM RASTAR ALLAS ER"
TobbaN skrev:
"Visa din ilska genom internet, ANVÄND CAPS LOCK!!"
ÄR NI DUMMA I HUVUDET, JAG SA INTE MUTTERN ERA IDIOTET, JAG SA FLÄKTSKIVAN KAN NI INGET!!!!!! JAG HAR VÄL FAN SJÄLV HAF EN SPEEDFIGHT, FAST HANS KAN MAN INTE KALLA SPEEDFIGHT LIKNAR INTE ENS EN SPEEDFIGHT OCH DEN ÄR IFRÅN 1800 FRÖS IHJÄL !! IDIOTER SKRIV I MIN GÄSTBOK OM NI SNACKA MOPPE, OCH HAR INGEN ÄCKLIG DRAC JÄVEL HAR EN RRX SOM RASTAR ALLAS ER"
haha såg det han e galen men guiden va ju nt om hur man tar bort fläktskivan den dumme ..... och han ljuger han har en drac
En i vår klass skulle "trimma" sin gileria med att byta kullager och späna kedjan han sa att den skulle gå 30 km/h snabbare med nya kullager och typ 20 km/h när han spände sin kedja, hahahhahah garvade ihjäl mig när han sa det
en polare frågar vilken plugg han ska dra på sin Rieju, jag säger att den i röret gör mest, då säger han: Ofta?! jag har redan dragit katalysator slangen , den låter som en cross dock vet jag inte hur fort den går för mätaren är paj men skulle gissa på 80-90
haha hans setup var alltså: dragit bort katalysator slangen
Min polare provade min fiddy på mion tomt åsso fraga han
-Hur många hästar har den?
Jag: -12 på bakhjulet.
Han: - Aha, Så det är därför den gör så många wheelies.
haha lmao
EDIT:
Har också en kompis som trodde att hans farsas zonghy (stavning) var en entaktare
hehe kul tråd, ocj ja jag vet den är gammal men kul ändå :S.
Slöjden i skolan satt vi å tjöta lite så kommer en och säger: igår hittade jag en sån där variatorring......................i avgasröret, fifan va ja garva
Skåningens-handelsbod skrev:man har typ hört det mesta i den vägen typ från kolvuppstötarfjädern och uppåt.
va fan :O
Kolvuppstötarfjädern var/är ett riktigt gammalt skämt man lurade nya mopedister med.
Om moppen gick dåligt så sa man att han skulle byta kolvuppstötarfjädern, eller justera den, den gubben gick alltid hem...
Ena polaren säger att hans kusins moppe gick i 150 km/h innan min kompis köpte den .. Det var en 5.5'a + Jamarcol
De värsta var att han var grymt seriös, börja nästan lipa när vi sa att den omöjligt kan gå i de om det inte är 32 drev i fram + 90 graders nerförsbacke..
Och en annan frågade mig om jag hade Fri läga på min Derbi
Riiikard skrev:Ena polaren säger att hans kusins moppe gick i 150 km/h innan min kompis köpte den .. Det var en 5.5'a + Jamarcol
De värsta var att han var grymt seriös, börja nästan lipa när vi sa att den omöjligt kan gå i de om det inte är 32 drev i fram + 90 graders nerförsbacke..
bla. att han har kört en ockelbo i 300km/h på vattnet och hoppade av, knivade en ren.
(ni som inte vet vad en ockelbo är, det är en gammal snöskoter. varierar mellan modellerna, men en normal ockelbo gör väl ca 40km/h)
han har även hoppat med moppe från norra ringen till vattentornet (några hundra meter)
han körde motorcykel, tjejen satt bakom. han drog upp på bakhjulet så att tjejen skrapade huvudet i backen. det slutade med att hennes huvud flög av, så dom åkte upp på intensiven och sydde på huvudet igen.
Pensionerad från mopeder, numer är det skoter som gäller
kallepalle skrev:en "kändis" i piteå har lite fina myter.
bla. att han har kört en ockelbo i 300km/h på vattnet och hoppade av, knivade en ren.
(ni som inte vet vad en ockelbo är, det är en gammal snöskoter. varierar mellan modellerna, men en normal ockelbo gör väl ca 40km/h)
han har även hoppat med moppe från norra ringen till vattentornet (några hundra meter)
han körde motorcykel, tjejen satt bakom. han drog upp på bakhjulet så att tjejen skrapade huvudet i backen. det slutade med att hennes huvud flög av, så dom åkte upp på intensiven och sydde på huvudet igen.
hahahahahhahahahahhahahahahhahhahahahahhahahah!
Nur das beste is gut genug!
Bmw, finns inget bättre !
kallepalle skrev:en "kändis" i piteå har lite fina myter.
Riiikard skrev:Ena polaren säger att hans kusins moppe gick i 150 km/h innan min kompis köpte den .. Det var en 5.5'a + Jamarcol
hur kan man ens tro de :O ?!!?
sammasak när folk tror att deras drac går 100 urplugg, de har ju inte glädje mätare dirket. min gör 75 med drev, men dom kanske har cykeldator
"Min kompis sa att min dt blöddrade för att jag hade för stort munstycke.
så jag satte igång att dela avgasröret för att byta till ett mindre munstycke.
Jag kan tamejsatan inte hitta något munstycke i avgasröret? :O"
davjoh skrev:haha en kompis sa "jag körde på bakhjulet 100 meter igår" och hans moppe är orginal XD
jaha? långt ifrån omöjligt. har flera polare som kör ca. 20m och en del som är hur säkra och kör hur långt som helst fast dom har typ borrat några mm i pluggen. så behöver verkligen inte vara mytt
"Min kompis sa att min dt blöddrade för att jag hade för stort munstycke.
så jag satte igång att dela avgasröret för att byta till ett mindre munstycke.
Jag kan tamejsatan inte hitta något munstycke i avgasröret? :O"