men tack ändå

Haha, har redan gianelli dämparen på orginalröretchifen skrev:Leovince är ju tystare i min erfarenhet iaf men får du inte trimma och du kör trimmat så kommer det komma fram förr eller senare, bara att räkna med det. Ta ett snack och se vad ni kan komma fram till istället. Kommer förmodligen bli ett stenhårt nekande men då har du ju provat iaf. Vill du bara ha något lite snyggare så kan du köpa gianellis dämpare till originalröret och montera så ser det lite bättre ut iaf.
Ja, om du övertalar farsan att få trimma.DerbiKoffe skrev:men är det värt å skaffa ett thrower då? (alu)
Länk: http://www.twostroke.se/product.asp?product=11034
men vad tror ni den kommer göra med thrower?CaToXXo skrev:Ja, om du övertalar farsan att få trimma.DerbiKoffe skrev:men är det värt å skaffa ett thrower då? (alu)
Hänvisar till nedanstående länkDerbiKoffe skrev:men vad tror ni den kommer göra med thrower?CaToXXo skrev:Ja, om du övertalar farsan att få trimma.DerbiKoffe skrev:men är det värt å skaffa ett thrower då? (alu)
å bara ta bort blindtarmen?
Roxxen96 skrev:Vadå heldraget? Där får man köra om.
bottendraget ökarRakie skrev:Leovince V6 då? Hur mycket bör den toppa med det röret? Har hört att det är ganska lågvarvigt
dämparen ser nästan identisk ut gämfört me mitt överliggande gianelliTrollmor skrev:Tjenare! Köpte ett rör av min granne, han påstod att det var ett Gianelli, men jag har letat runt lite och tror det är ett Conti, som iofs är ett dotterbolag till Gianelli..
Eller kan det vara ett Gianelli Low Boy?
Kan ni avgöra?
Ja det röret är härligt, härligt drag i det och min drd toppar 85 på mätaren med 17.5 mm fögg. Kan gissa på en minst 80 ärliga iallafall. Härligt axx och härlig topp, kör med 11/53, då varvar han som fan när man ligger i max topp som inte är så konstigt, men ändå. men ska byta till 12/53 så slipper man växla 24/7 och man kan ligga på lite lägre varv..:) skrev:tjena!
Jag undrar om Hebo Escape Bufanda är ett bra rör och inte rostar så snabbt och passar det om man bara byter till ett sportluft. munstycket och en drevning? men då undrar jag om orginal veven pallar detta rör då det är på så höga varv?
om det inte gör det har ni något annat förslag till mig som är ett bra rör men inte så dyrt. har en AM6 motor.
tacksam för all hjälp.
joråDEA!! skrev:himla stark motor om du orkar uppförsbackar med 14/65.
Yasuni R1, underliggande TK eller metra kit SP
david96 skrev:tja kommer byta till mig en beta rr nu imron och vill ha lite mera klös i den men vill inte ha något underliggande rör vid sidan
finns de något trimrör som ser ut som orginal? asså i själva formen
och kan någon länka till rätt rör då vissa rör som dom går på vanliga moddeler längst sidan fast på beta så går ju röret under själva moppen.
det är en beta rr 07
skulle vara snällt fall någon kunde länka en avgaspacking till orginal rören då denna är sönder den avgaspackingen som sitter mellan ljuddämparen och röret är sönder och behöver hjälpa med att hitta en sådan
fnns inga pluggar kvar... fråga efter trimrör men tack förhjälpen sitter 80cc på den med mera smått och gott är ute efter ett trimrör och pckingen mellan ljuddämapren och röret. har redan tsätat med tätningspasta och funkar sådärTuZx skrev:david96 skrev:tja kommer byta till mig en beta rr nu imron och vill ha lite mera klös i den men vill inte ha något underliggande rör vid sidan
finns de något trimrör som ser ut som orginal? asså i själva formen
och kan någon länka till rätt rör då vissa rör som dom går på vanliga moddeler längst sidan fast på beta så går ju röret under själva moppen.
det är en beta rr 07
skulle vara snällt fall någon kunde länka en avgaspacking till orginal rören då denna är sönder den avgaspackingen som sitter mellan ljuddämparen och röret är sönder och behöver hjälpa med att hitta en sådan
plugga ur röret på moppen sen skaffa lite tätnings packning vid kröken (där pluggen satt) och ta bort luftburks locket så låter den lite mörkare (inte tickandet ljudet) har själv beta rr07