Hehe, kom och tänka på en grej, en "polare" skulle försöka hjälpa en annan med moppen och tittade lite på den(det var sommar)... sedan ställde han sig upp, peka på tändstiftet och sa... men vafan såklart det inte funkar, man behöver ju inte tändstift på sommaren, bara på vintern. HAHAH, det värsta va att han såg sten serre ut
Bättre snabbt än sakta
-------------------------->->->
haha, jag la ut en bild på bilddagboken här om dagen och skrev typ att mina guide blev publicerad och sånt. Så fick jag detta svaret av en kille:
"Haha fan vad dålig du kan förfan dra av fläktskivan med händerna hahah klenis, och vrf skulle man behöva göra en guide för byta vikter hahaha, plus du har också en minarelli på din speedfight, bara att din är en STÅENDE minarelli och vissa andra mopeder har LIGGANDE minarelli och alla variator ser lika danna ut, så HAHAHA"
hahaha, det hade varit jävligt sweet om ni kunde komentera den bilden och säga till honom hur mycket fel han har;)
wuedde skrev:haha, jag la ut en bild på bilddagboken här om dagen och skrev typ att mina guide blev publicerad och sånt. Så fick jag detta svaret av en kille:
"Haha fan vad dålig du kan förfan dra av fläktskivan med händerna hahah klenis, och vrf skulle man behöva göra en guide för byta vikter hahaha, plus du har också en minarelli på din speedfight, bara att din är en STÅENDE minarelli och vissa andra mopeder har LIGGANDE minarelli och alla variator ser lika danna ut, så HAHAHA"
hahaha, det hade varit jävligt sweet om ni kunde komentera den bilden och säga till honom hur mycket fel han har;)
Jag och en kompis skulle in till Startuning , vi bor i gävle så. Jag skulle köpa nya bakkåpor till min aerox och kanske nå mer om jag hitta . Jag köpte lite grejjer så när vi drog så ringer en annan kompis och frågar om vi köpte nå , kompisen som jag va med då sa nä man lära va 180 cm lång för att köpa saker , och han som ringde gick på de , trodde på fullaste allvar att man måste vara 180 cm lång för att handla
wuedde skrev:haha, jag la ut en bild på bilddagboken här om dagen och skrev typ att mina guide blev publicerad och sånt. Så fick jag detta svaret av en kille:
Min moppe stog utte hela heligen o då brukar den va svår startat på grund av kylan så jag brukar annvände start gas(liknande)Min kompis sovde hoss mig denna helg.
Nästa dag skulle vi till skolan ja sa till honom att han skulle gå ner och starta moppen så kommer jag snart..
När jag var framme stog han och srutade start gas i avgas röret och skrek att flaskan är slut ! helt ärligt!
hehe, tack!
Ska bli sjukt roligt att se vad han skriver när han ser det!:D (den killen är en sådan person som tror att han är bäst på allt och ger sig aldrig, men egentligen inte kan någonting...som ni märker:P)
TobbaN skrev:
"Visa din ilska genom internet, ANVÄND CAPS LOCK!!"
TobbaN skrev:En av mina kompisar sa att han mätte upp sin Rieju Drac Blackseries med Mk thrower, i 115 km/h med bil. Och då sa jag att bilar visar fel. Men nej sa han. lol på han. Sen sa han att nån killes Rieju Drac -98 toppade 90 orginalt. Vill ju bara börja gråta när jag hör sånt
dom kan fan toppa 90 orginalt. i nog brant nerförsbacke dvs. typ stup haha.
sen har vi ju flera roliga killar här i piteå. kan ta upp några exempel på vad en sa:
1.jag körde i 300km/h med en ockelbo på vattnet, åsså hoppa ja av å kniva en ren.
2. jag hoppade med moppe från norra ringen till vatten tornet (ca 1 km)
3. ja körde me tjejen på motorcykeln, så drog vi på bakhjule, å hon skrapa huvve i backen så de flög av. sen for vi på sjukhuse å sydde fast de igen.
4. jag e ledare för ryska maffian. deras högkvarter e på piteå havsbad. lösenordet e bullet, för att vi kan fånga kulor.
sen kan ja ju länka 2 filmer till en annan rolig kille:
nähä dom hade tydligen tagi bort filmerna
TobbaN skrev:En av mina kompisar sa att han mätte upp sin Rieju Drac Blackseries med Mk thrower, i 115 km/h med bil. Och då sa jag att bilar visar fel. Men nej sa han. lol på han. Sen sa han att nån killes Rieju Drac -98 toppade 90 orginalt. Vill ju bara börja gråta när jag hör sånt
dom kan fan toppa 90 orginalt. i nog brant nerförsbacke dvs. typ stup haha.
sen har vi ju flera roliga killar här i piteå. kan ta upp några exempel på vad en sa:
1.jag körde i 300km/h med en ockelbo på vattnet, åsså hoppa ja av å kniva en ren.
2. jag hoppade med moppe från norra ringen till vatten tornet (ca 1 km)
3. ja körde me tjejen på motorcykeln, så drog vi på bakhjule, å hon skrapa huvve i backen så de flög av. sen for vi på sjukhuse å sydde fast de igen.
4. jag e ledare för ryska maffian. deras högkvarter e på piteå havsbad. lösenordet e bullet, för att vi kan fånga kulor.
sen kan ja ju länka 2 filmer till en annan rolig kille:
nähä dom hade tydligen tagi bort filmerna
han:"jag ska byta till dubbel så större munstycke i förgasaren"
jag: " nej varför, eru seriös? ( han har bara dragit vringen )"
han: " öhh? den får mer bensin och därför går den mycket snabbare"
..garv..
samma kille.." jag ska ta bort mina var.vikter "
jag: " va?! varför då:s"
han: " de e trim"
big lol, sen när han testat , " de gick inte".. -.-
J: jag har skaffat 70cc mm
N: fan va nice hur snabbt kommer den gå nu 150?(helt jävla seriös)
J: nja kanske runt 100 perfekt inställd mm
N: lol inte mer? min går 88 orginal har inte gjort någonting
J: haha en moppe går aldrig så snabbt orginal det heter glädje mätare
N: ja men mätaren står på 93 har mätt upp med bil
J: bilar har oxzå glädjemtare sen orarde jag inte bry migsa bara okej nice att den går så snabbt orginal)
sen sa han att hans kusins rieud rac går i 130 urpluggad
och att han hade skjusta N och att dom hoppade på skolan (högsdtadiet inte gymnasiet så vet inte hur det ser ut där) och att dom hade flögit ca 5 meter o sen gjort 180 grader sväng och han hade inte hjälm seriöst han är fan dum i huvet men han är ändå schyst tycker fan synd om han
Detta skrev han nu:
"AhlqVissT igår, 23:17
Inte muttern idot, jag skrev väl fläktskivan, OCH ALLA ANDRA SER VISTÅ UT LIKA DANNA DIIOT!!!!! Jag har väl haft en speedfight själv, och jag bytade vikter på grezzers med OCH HAN HAR LIGGANDE MINARELLI IDIOT! "
Och:
"AhlqVissT igår, 23:19
SPEEDFIGHT HAR EN STÅENDE MINARELLI IDIOT VAD E DET DU INTE FATTAR, DU KAN INGETING OM MOPPAR; DU TROR DU KAN SKIT MCYKET OM MOPPAR FÖR DU BYTAR VIKTER OCH SÄTTER PÅ SPORT LUFILTER, DU KAN INTE ENS BYTA RÖR DIT MONGO, DU VAR TVUNGEN ATT HA HJÄLP CP "
HEEELT sjukt!:P
TobbaN skrev:
Detta skrev han nu:
"AhlqVissT igår, 23:17
Inte muttern idot, jag skrev väl fläktskivan, OCH ALLA ANDRA SER VISTÅ UT LIKA DANNA DIIOT!!!!! Jag har väl haft en speedfight själv, och jag bytade vikter på grezzers med OCH HAN HAR LIGGANDE MINARELLI IDIOT! "
Och:
"AhlqVissT igår, 23:19
SPEEDFIGHT HAR EN STÅENDE MINARELLI IDIOT VAD E DET DU INTE FATTAR, DU KAN INGETING OM MOPPAR; DU TROR DU KAN SKIT MCYKET OM MOPPAR FÖR DU BYTAR VIKTER OCH SÄTTER PÅ SPORT LUFILTER, DU KAN INTE ENS BYTA RÖR DIT MONGO, DU VAR TVUNGEN ATT HA HJÄLP CP "
HEEELT sjukt!:P
Hahahaha.