Hur tar du dig ur knipan ? LEK :)

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
Användarens profilbild
stunt_pojken^^
King of the street
Kontakt:

Inlägg av stunt_pojken^^ »

KUL PÅ HJUL skrev:HUr tog du dig hem då, liftade du eller gick du hem?

du ska ha en ny fråga!!!

vad gör du om tsr skulle lägga ner?? själv skulle jag börja böla :oops: haha
Användarens profilbild
meanzick
Axel och Vickes personliga slav
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

Du ska köpa ett par kallingar för 150 spänn för ditt presentkort du fick i julklapp. Hon i kassan säger tydligt att det inte finns ngn bytesrätt eller liknande på varan när du köper den. När du kommer ut från affären märker du att de är ett par hot pants. Vad gör du ? :)

hehe, hände mej idag :P
Tillhör mille!
Användarens profilbild
Mr F
Elmoped

Inlägg av Mr F »

hahahaa meanzick hur lyckas du xD :lol: ?

aja skulle nog börja garva som satan :lol:

vad skulle du göra om en bög började stöta på dig ?
rösta på Victor i blackrider snälla..
||
\/
Han har garanterat den ärligaste och vettigaste motiveringen till varför han skulle vinna blackrider
kolla själv och rösta om du känner för det http://www.twostrokerider.se/tavling/deltagare/67
Användarens profilbild
stunt_pojken^^
King of the street
Kontakt:

få damp och sparka han mellan bena(stavas?)och sen gå därifrån

edit jag glömde fråga aja här kmr en

vad skulle du göra om du hade en snygg lärare typ 22 år och du är typ 18 och går i 3an på gymnasiet tyckte om hon men hon hatar killar och är lebb och hon börjar stöta på klassens snyggaste brud och det är bara ni tre i klassrummet

vet lite konstig fråga men kommer inte på något annat
Senast redigerad av stunt_pojken^^ den 30 december 2008, 00:30, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Mr F
Elmoped

Inlägg av Mr F »

du måste skriva en ny fråga också ffs :lol:

du har en lång mattelektion och du somnar till. Du vaknar av du har dreglat ner hela mateboken och alla skrattar åt dig vad gör du?
||
\/
Han har garanterat den ärligaste och vettigaste motiveringen till varför han skulle vinna blackrider
kolla själv och rösta om du känner för det http://www.twostrokerider.se/tavling/deltagare/67
Användarens profilbild
jogat
Farsans gamla zündapp

Inlägg av jogat »

skulle flyttat ut på landet :lol:

om du var hos en tjej som du knappt känner. du gick på toa och hade ränskita men när du skulle torka dig så finns det inget papper på hela toaleten. va gör du?
//joel
Användarens profilbild
Mr F
Elmoped

Inlägg av Mr F »

spolar ner mig ...

du är hos din flickvän på middag med hennes föräldrar. Du mår lite illa och plötsligt så spyr ner hennes mamma som sitter mitt emot dig vad gör du?
||
\/
Användarens profilbild
stunt_pojken^^
King of the street
Kontakt:

får damp och hoppar ut igenom fönstret om det finns ngt och springer hem och hoppas på att hon inte går i min skola

ömmer frågan hela tiden

du får veta att din farfar är hitlers bror och att han ska döda en massa av dina kompisar
Användarens profilbild
Mr F
Elmoped

Inlägg av Mr F »

låser in honom på ett sjukhus och hälsar på honom på hans födelsedag :lol:

din moppe blir snodd och dagen efter kommer skolans biffigaste kille körandes på den till skolan ( vi kan säga att han är ca 2.30 och tar 250 i bänkpress :lol: ) vad gör du?
||
\/
Användarens profilbild
stunt_pojken^^
King of the street
Kontakt:

hämtar min farfar som är bror till hitler och ber han skjuta han och sen låser in han igen och hälsar på han på MINA födelsedagar

vad gör du om du träffar en tjej och du ska äta middag hos hon och hons mamma har gjort mat till er och det är grönkål och skinka du hatar det över allt annat i världen säger du det eller äter du?
Användarens profilbild
joakim...
Elmoped

Inlägg av joakim... »

skulle sägga att jag inte äter skinka!:P

Fan jag som skrev en sån bra historia sen tog jag bort inlägget för jag såg att jag va seg på att skriva svar:P jajaa...

Du ser att din morsa blir nerslagen på gatan en morgon då hon hämtar tidningen! dom snor hennes morgonrock så hon ligger nerslagen på gatan helt naken! Vad gör du sen?
Användarens profilbild
stunt_pojken^^
King of the street
Kontakt:

haha jag hämtar min farfar nää inte det igen

jag springer ut med en ny morgonrock och sen springer jag in igen och spelar cs och skiter i henne haha

vad gör du om ngn bryter sig in i dit hus när du sover och sätter en tiger raket i din näsa och tänder på så den spränger bort hela din näsa och halva ditt ansikte

Fan va läskigt :shock: kmr inte våga att sova inatt :D
Användarens profilbild
joakim...
Elmoped

Inlägg av joakim... »

jag tarfram någonting tungt å slårner den som bröt sig in sen så tar jag fram alla jävla småraketer jag hittar å stoppar upp i hans/hons näsborrar eller tar en stor å trycker upp i röven! sen fjuttar man på :twisted: !

Om du har varit hos en tjej kvällen före men vaknar i en "böghög" :lol: å ser att alla ser så nöjda ut å du har on överallt( till och med i munnen och halsen :shock: ) Sen hittar du inga kläder å du ser att huset ligger mitt inne i stan! Precis när som fläst folk går till jobben! vad gör du?
Användarens profilbild
stunt_pojken^^
King of the street
Kontakt:

självmord helt klart

samma fråga till dig vad hade du gjort
Användarens profilbild
TobbaN
King of the street

Inlägg av TobbaN »

rest mig upp, gömt ansiktet och bara sprungit iväg :lol:

Du beställer en Pata Negra cylinder.
Men när du öppnar paketet inser du att det är en misslyckad portad Baotian cylinder. Vad gör du?
f.d TSR-Crew
lillmkw
Elmoped

Inlägg av lillmkw »

för mig spela ngn roll för jag har en boatian :lol: :lol: :lol: :P

ni är på stan o shoppar, ett par rå snygga byxor på bikbok som är söndriga på knäna som kostar 699kr, men du har bara 500kr, o du ska bara ha dom.Vad gör du?
jag vet iaf vad en moppe är?

LILLNICK3 I MITT HJÄRTA<3
http://www.mkWiklund.blogg.se
Användarens profilbild
meanzick
Axel och Vickes personliga slav
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

haha, mailar tebax å säger att dom skickat fel :P

Du är hos din flickvän och ni sitter i soffan med hennes föräldrar. Hon vill se dina magrutor så du tar upp tröjan och spänner dig. Samtidigt råkar du lägga värsta äggmöken. Vad gör du och säger du ? :)
Tillhör mille!
lillmkw
Elmoped

Inlägg av lillmkw »

jag skulle säga: ojj det slank, o den stank!

du är på liseberg o bestämmer dig för att åka den värsta karusellen som finns..när du åker en bit upp o ner så spyr du, så att det flyger på dom där bak, vad gör du och vad säger du när du kliver av karusellen? :lol:

lillmkw
Elmoped

Inlägg av lillmkw »

ingen som vet? :D

Användarens profilbild
moppe galen
Farsans gamla zündapp

Inlägg av moppe galen »

lillmkw skrev:jag skulle säga: ojj det slank, o den stank!

du är på liseberg o bestämmer dig för att åka den värsta karusellen som finns..när du åker en bit upp o ner så spyr du, så att det flyger på dom där bak, vad gör du och vad säger du när du kliver av karusellen? :lol:
nja ifall dom inte såg att det var jag så skulle jag gå där ifrån efter åkturen och lossas om som ingeting. Men ifall dom såg mig så skulle jag springa där ifrån som intuuta bara fan.

kan inte komma på något som någon kan svara på :oops: någon annan får fortsätta :oops:
Användarens profilbild
TobbaN
King of the street

Inlägg av TobbaN »

Du är hemma hos din flickvän/pojkvän och äter middag med hans/hennes familj. Helt plötsligt börjar pappan reta dig och kasta mat på dig. Vad gör du?
f.d TSR-Crew
janss
Elmoped

Inlägg av janss »

gömmer mig och hoppas att min flickvän ska rädda mig;)

du har lanat med en polare och vaknar upp dagen därefter och har jävligt ont i röven vad gör du? (har hänt en ja känner xD)
Användarens profilbild
moppe galen
Farsans gamla zündapp

Inlägg av moppe galen »

skulle slå ihjäl han, sen polis anmäla han.

fortsätter på samma fråga :oops:
lillmkw
Elmoped

Inlägg av lillmkw »

TobbaN skrev:Du är hemma hos din flickvän/pojkvän och äter middag med hans/hennes familj. Helt plötsligt börjar pappan reta dig och kasta mat på dig. Vad gör du?
jag ställer mig upp och skriker: MAAAAAT KRIIIIIG!!!!!!! :D

hela skolan sitter i gympasalen och ska hålla en tyst minut. du sitter i mitten och råkar fisa en höööög och stinkande fis. alla börjar skratta och peka på dig. vad gör du?

Daanne
Avstängd

Inlägg av Daanne »

lillmkw skrev:
TobbaN skrev:Du är hemma hos din flickvän/pojkvän och äter middag med hans/hennes familj. Helt plötsligt börjar pappan reta dig och kasta mat på dig. Vad gör du?
jag ställer mig upp och skriker: MAAAAAT KRIIIIIG!!!!!!! :D

hela skolan sitter i gympasalen och ska hålla en tyst minut. du sitter i mitten och råkar fisa en höööög och stinkande fis. alla börjar skratta och peka på dig. vad gör du?
Pekar på personen bredvid mig och garvar åt han/henne

Tar samma fråga fast att du BÖRJAR skratta ihjäl dig och alla pekar på dig och ser väldigt arga ut!
Användarens profilbild
joakim...
Elmoped

Inlägg av joakim... »

bli tvär tyst å hålla en tyst dag istället för minut :lol:

om din mormor börjar dejta din bästa vänn och han/hon börjar vara med din mormor flera gånger i veckan å nästan slutar vara eller änns prata med dej:P Vad gör du då?
Användarens profilbild
TobbaN
King of the street

Inlägg av TobbaN »

joakim... skrev:bli tvär tyst å hålla en tyst dag istället för minut :lol:

om din mormor börjar dejta din bästa vänn och han/hon börjar vara med din mormor flera gånger i veckan å nästan slutar vara eller änns prata med dej:P Vad gör du då?

Säger att det inte går, eftersom min mormor dog för ett par år sedan :( :wink:

Du har parkerat din moppe på parkeringen på din skola. Sen när du ska åka hem, så råkar en polis vara i närheten, och frågar om han får skjuts till polisstationen. Och din moppe råkar ha en Hyper-setup på sig just då.
Och om du säger nej, så misstänker han dig och tar moppen. Vad gör du? :P
f.d TSR-Crew
Användarens profilbild
kallepalle
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av kallepalle »

säger nej, den är inte reggad för att skjutsa eller så säger jag nej, den är trimmad och avsedd för att köra på bana.

vad skulle du göra om din kompis skulle va en tjallare för polisen?
KUL PÅ HJUL
Farsans gamla zündapp

Inlägg av KUL PÅ HJUL »

ta och elda upp hans moppe

vad skulle de göra om du kör med din moppe i typ 70km/h och ska svänga in i en kurva och märker att styret lossnat från moppen?
Användarens profilbild
TobbaN
King of the street

Inlägg av TobbaN »

försöker ta tag i styrkronorna eller gaffeln för att försöka svänga xD

Du har köpt en ny Fox hjälm för typ 3500kr. Sen när du kommer till skolan, så lägger du den uppe på skåpet innan du ska lägga in den. sen när du ska ta ner den, så märker du att den är borta. Den är helt ny, och 1 dag gammal. Och det visar sig att skolans "äckel" har spottat och sånt i den. Vad gör du?
f.d TSR-Crew
Användarens profilbild
moppe galen
Farsans gamla zündapp

Inlägg av moppe galen »

Först bli väldigt förvånad, sen sitta och hoppas på det bästa att jag inte får allt förstora skador.

Du är på en fest och har kul. Sen efter ett tag så ser du att din flickvän/pojkvän kommer. Hon försvinner in bland folket och när du ser henne så står hon och hånglar med en annan. Hon ser dig och du springer där ifrån. Dagen efter så skyller hon på att hon var full mm. Skulle du förlåta henne?
pwnsowns
Svårstartad skrothög

Inlägg av pwnsowns »

nej jag skulle nog inte förlåta henne. jag menar ,, vrf hånglade hon inte med mig så fall :lol: :lol:

Du är på en fest och går in i ett rum för att bli avsugen av en tjej. när hon börjar suga på den så går den inte upp. vad gör du ? 8)
F.S.N.
2fast4u
Användarens profilbild
RiejuSpike03
Elmoped

Inlägg av RiejuSpike03 »

siger till tjejen att idag tar du hand om henne =)

Vad skulle du göra ifall du fick diaré och springer på toa o sen märker du att toa pappret är slut och du vet att du har en snygg tjejs msn på ett papper i bakfickan... vad gör du??
Användarens profilbild
Riejumrx
Hedersmedlem

Inlägg av Riejumrx »

skriver numret på mobilen fort som fan och torkar mig sedan ;)

du är hos en tjej och ni ska ha myslkväll, sen säger hon att du luktar asmycket svett..vad gör du ? :P
Nyxorzz
Användarens profilbild
TobbaN
King of the street

Inlägg av TobbaN »

ReijuMrx skrev:skriver numret på mobilen fort som fan och torkar mig sedan ;)

du är hos en tjej och ni ska ha myslkväll, sen säger hon att du luktar asmycket svett..vad gör du ? :P

Säger att det är min nya parfym 8)

Dina föräldrar har bjudit in hela poliskåren till middag hemma hos er.
Vad gör du?
f.d TSR-Crew
Skriv svar