verkar som att du inte kan det iom att jag har skickat pm att du ska skärpa dig. kan säga att vi i crew och mods är måttligt trötta på ditt beteende!ArvidsZon skrev:Wow, du kunde läsa åt oss också.
[/spoiler]
[spoiler]wää wää wää

fan va tråkigt!

håller med PK !PK skrev:[spoiler]verkar som att du inte kan det iom att jag har skickat pm att du ska skärpa dig. kan säga att vi i crew och mods är måttligt trötta på ditt beteende!ArvidsZon skrev:Wow, du kunde läsa åt oss också.
[/spoiler]
NEJ! detta fick ju inte hända! bara att svetsa om lite?
vad är max du fick upp den i i bänken? km/h och hk?
GW skrev:Hoppas nån hjälper, tack på förhud mvh
jonkyboys skrev:Jag var iväg och köpte ett lik härom dan
Nej, menade där dom där rören sticker ner runt sätet.Perra.S skrev:Jo, vrf tror du att jag inte ska ha det?TechnoMen skrev:Nice.. men du ska alltså inte ha överladding eller?![]()
Hmm vad menar du mer exakt? Själva plattorna som motorn är skruvad i?VoxuzZ skrev:Trevligt att du fortsätter, men ramen ser lite klen ut vid motorfästet tycker jag
HAh, el...Peddobear skrev:metanol?
diesel
etanol
bänsin
el
Lite dåligt med plats på ramen tyckte jag..Perra.S skrev:Jo, vrf tror du att jag inte ska ha det?TechnoMen skrev:Nice.. men du ska alltså inte ha överladding eller?![]()
Hmm vad menar du mer exakt? Själva plattorna som motorn är skruvad i?VoxuzZ skrev:Trevligt att du fortsätter, men ramen ser lite klen ut vid motorfästet tycker jag
fy uti helvete rent ut sagt vad den skulle varva om du hade N20 då den verkade vara rätt högvarvig på filmen/bänkningenTechnoMen skrev:Lite dåligt med plats på ramen tyckte jag..Perra.S skrev:Jo, vrf tror du att jag inte ska ha det?TechnoMen skrev:Nice.. men du ska alltså inte ha överladding eller?![]()
Edit: fatta om du körde på lite N2O också! :W
Fy helvete va mycket HK kan skulle få ut! Dock tror jag inte vevet skulle klara av det.. xDGuZt4v skrev:fy uti helvete rent ut sagt vad den skulle varva om du hade N20 då den verkade vara rätt högvarvig på filmen/bänkningenTechnoMen skrev:Lite dåligt med plats på ramen tyckte jag..Perra.S skrev: Jo, vrf tror du att jag inte ska ha det?![]()
Hmm vad menar du mer exakt? Själva plattorna som motorn är skruvad i?
Edit: fatta om du körde på lite N2O också! :W