DraceN^ skrev:ställer en jävligt grym noob fråga
Vrf kmr det bara rök ur den röda ljuddämparn???
Det kommer rök från båda det är bara det att man inte ser det så bra
om man känner med handen på den blåa ljuddämparen så känner man att det kommer rök:P Röken tar ju den raka vägen (lätta vägen)
Most Wanted skrev:fäljtejp.däckpenna ska på också ska även byta munstycke men annars är den klar:P
men då skulle du ju passa på att lägga fälgtejpen när du hade av däcket. har du inte bytt munstycke än? du kör väll opluggat(effektröret alltså)? går på 5minuter att byta
ja jag vet men jag beställde men twostroke hade inte fått in fäljtjepen än så man får väll försöka sätta på fäljtejp på däcket när den sitter på moppen
ja jag kör opluggat effektrör jag har beställt munstycke sats från cykelkraft gjorde jag för 2dagar sen:P men det kommer en film senare på när jag kör moppen jag har testat med orginal munstycke men den gick 75då änligt mätaren
Most Wanted skrev:ja jag vet men jag beställde men twostroke hade inte fått in fäljtjepen än så man får väll försöka sätta på fäljtejp på däcket när den sitter på moppen
ja jag kör opluggat effektrör jag har beställt munstycke sats från cykelkraft gjorde jag för 2dagar sen:P men det kommer en film senare på när jag kör moppen jag har testat med orginal munstycke men den gick 75då änligt mätaren
man kan inte lite på mätaren. min Derbi gör 60km/h på mätaren(orginal), sen när vi mäter upp den med gps gör den runt 50-52km/h.
Most Wanted skrev:ja jag vet men jag beställde men twostroke hade inte fått in fäljtjepen än så man får väll försöka sätta på fäljtejp på däcket när den sitter på moppen
man kan inte lite på mätaren. min Derbi gör 60km/h på mätaren(orginal), sen när vi mäter upp den med gps gör den runt 50-52km/h.
men hur gick den med orginalmunstycket då?
det gick sådär. i vissa växlar så fick jag inte känna effekten för lite bensin men annars ju75km men ska mäta med gps och jag har ju 70 bakdrev så den är rätt stark nu också:P
Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information