hmm först vakna ja sen gick te skolan å kolla på lucia lite försenat menmen sen kom ja hem slappa typ vänta till kvällen och fick hem moppen sen har ja inte gjort så mycket mer
meanzick skrev:Tja, tänkte göra en tråd och hoppas ni gillar den Här kan ni snacka om vad ni gjort under dagen elr helt enkelt bara berätta ngt kul (:
Kan själv berätta att ngn snodde mina tuggummi under jympan och en kompis 40 spänn de patetiska var att jag hade en massa olika kort i fickan.. Busskort, bankomatkort, hundra kort å mitt lilla legitimation. Men dom låg kvar
kul tråd, synd me dina tuggummi hadde ju varit mkt bättre om de tagit busskort lr nått annat ju... noooot
själv har man varit sjuk hela dan sov till 15,00 vetifan va de e me mej men typ psykiskt utmattad lr nått orkar inte göra nått o allt suger
Är oxå lika x) Men har haft feber länge men sover ändå till klockan 14:30 och då får ja kämpa mej upp
idag ha jag vare på skolan å där hadde vi typ valfritt så satt i fa`n å såv sen fick vi fika sen fick vi sluta 2 ist fö 15:45. Sen ha ja typ såve tills nu å tro ja ska gå å lägga mig igen:D Ja gillar att såva
idag har ja vart hemma från skolan så har hållt på med k50in fick ganska mycket gjort fick igång den tog bort svingen, växelpeten och fotpinnarna som ska riktas imorrn
volvo_adde skrev:idag har ja vart hemma från skolan så har hållt på med k50in fick ganska mycket gjort fick igång den tog bort svingen, växelpeten och fotpinnarna som ska riktas imorrn
volvo_adde skrev:idag har ja vart hemma från skolan så har hållt på med k50in fick ganska mycket gjort fick igång den tog bort svingen, växelpeten och fotpinnarna som ska riktas imorrn
När kommer nästa uppdate?
kan fixa bilder på va ja gjort sen så de blir lite senare ikväll då
När kommer nästa uppdate?
kan fixa bilder på va ja gjort sen så de blir lite senare ikväll då
moppe galen skrev:slutade 13.00 fick betygen och jag hade höjt mig i flera ämnen kört moppe efter att den har stått i en vecka sen jag har suttit här. Det var min dag
Jag hade bara höjt mig i ett ämne :/
Men till min överaskning så fick jag behålla 2 VG, fastän jag borde fått IG :O iallafall på ett av dom.
moppe galen skrev:slutade 13.00 fick betygen och jag hade höjt mig i flera ämnen kört moppe efter att den har stått i en vecka sen jag har suttit här. Det var min dag
Jag hade bara höjt mig i ett ämne :/
Men till min överaskning så fick jag behålla 2 VG, fastän jag borde fått IG :O iallafall på ett av dom.
inte för att skryta eller lite kanske men jag fick 7 VG och 2 MVG och resten G