Becca skrev:nu är det så att jag BÖRJADE hönga här seriöst när jag blev bannad, skrev lite här i sommras med men nu är jag inte bannad från mnf längre o KOLLA, JAG ÄR KVAR PÅ TSR det är ju faktist trevligt folk här fast dock inte lika aktivt som mnf men vad gör det ?
ja men du kan ju inte bli mod efter en vecka aktiv ett tag till skulle nog behövas
Becca skrev:nu är det så att jag BÖRJADE hönga här seriöst när jag blev bannad, skrev lite här i sommras med men nu är jag inte bannad från mnf längre o KOLLA, JAG ÄR KVAR PÅ TSR det är ju faktist trevligt folk här fast dock inte lika aktivt som mnf men vad gör det ?
här har vi gemenskapen också! hah^^
har sagt det en gång och säger de igen. diskutera detta i tråden nytt blod! här ska bara nomineringar ske.
Pensionerad från mopeder, numer är det skoter som gäller
Proteam avgick av egen anledning, vi tvinga honom inte så tror inte han till tillbaka^^
LUGNARAAAJ
Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information
Proteam avgick av egen anledning, vi tvinga honom inte så tror inte han till tillbaka^^
om du hade hängt med lite här på tsr så hade du kunnat läsa att han har fått suget tillbaka och börjat skriva en hel del guider och även blitt ganska aktiv här
Somsagt väldigt smickrad över att ni har med mig i diskussionen ens.
jag har ju fått upp ett visst sug igen och vet ju vad jobbet innebär, men för att jag skulle ta på mig ett moderatorjobb igen så är det enbart om medlemmarna samt redaktionen vill det.
ProTeam skrev:Somsagt väldigt smickrad över att ni har med mig i diskussionen ens.
jag har ju fått upp ett visst sug igen och vet ju vad jobbet innebär, men för att jag skulle ta på mig ett moderatorjobb igen så är det enbart om medlemmarna samt redaktionen vill det.
jao, vi behöver en trevlig och social som ändå gör sitt jobb robert e rätt lik moddad på de sättet. Marcus liknar mer henry. Kunnig och sköter sitt jobb bara eller aa. Det är den synen man ser av honom i forumet. I chatten är han en annan
tompa_ skrev:rabborzz tkr jag mkt kunnig o skit snällb
hahah "skit snäll"
LUGNARAAAJ
Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information
chifen skrev:Bensinskalle är trevlig, ganska så aktiv och kan en hel del fyller i de flesta kriterierna för att bli mod. Dessutom har han funnits på sidan ett tag.
Tackartackar, de värmde hjärtat Allt som angår mig gör de
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
jao, vi behöver en trevlig och social som ändå gör sitt jobb robert e rätt lik moddad på de sättet. Marcus liknar mer henry. Kunnig och sköter sitt jobb bara eller aa. Det är den synen man ser av honom i forumet. I chatten är han en annan