Vet inte din årsm?? Men dessa vikter e original.Dt_pojken^^ skrev:vad ska jag ha för vikter med dragen v ring för den går skitkasst när jag drog den så det måste vara munstycke eller vikter
ta ett tint rep /snöre som är starkt fast att det är tunt och så sätter du ena enden om klockan och andra ände om dämparen alltså om man snurra kopplingsklockan så tar det imot när man spänner snörret/bandet/repet försdtår du annars kan jag fixa en bildsenda99 skrev:tja jag skulle byta koppling idag på min aerox men skruven till kopplings clockan sitter för hår någon som vet hur man kan ta väck den utan mutter dragare kan man spärra den eller något
Testa dig fram.aeroxxxx skrev:det här trimmet ska jag köpa Polini - Cylinderkit (Corsa) 70cc Avgasrör Yasuni R, Kevlardämpare Förgasare Dellorto 19mm Black Edition vet inte vilket luftfilter jag ska ha Malossi e16 eller Malossi E5 eller Stage6 Double-Layer Stort variator polini speed control nu till fråga vilket munnstycke ska jag ha ? vilken hårdhet på tryckfjärden ? vilka vikter ? Jag har en yamaha slider 09
runt 4g borde bli bra.Bremler141 skrev:Tjena.. jag har yausini R rör, 17.5mm fög o dragen v-ring!
Kan tänka mig att den gör runt 70km/h med mina axx vikter jag har på nu.. Vilka ska jag ha om ja vill ha båda bra axx och toppfart?
Tack!
PS: Yamaha aerox -07
hur mkt dom väger står på dom. man ska inte blanda vikter eftersom motorn då går ojämt. men det går att göra det tillfälligt.Bremler141 skrev:Tjenare! en snabb fråga,
Kan det "rassla" från varriatorn om några vikter har lossnat (lösa)
Sedan kan jag ha olika vikter eller måste jag ha likadana?
Kan jag ha 3.5g och 4g vikter samtidigt?
Sedan hur ser jag hur mycket dom väger?
Tack!
jag kan säga ärligt att min är piggare än en vanlig original aerox, jag har bytt vikter och kopplingsfjädrar. Vet inte hur det blir ifall man kör avstrypt däremot men borde ju gå bra ändåProoStunter skrev:blir det nån bättre effekt om man byter vikter och tryckfjädrar men inte har nå annat trimm?
Dt_pojken^^ skrev:19,5*15,5 tror jag det är på min men e din den nyare??track_666 skrev:hej hej vilken storlek e det på vikterna på piagio zip -01