Holma_ skrev:
Dock så kommer man gråta blod då/om de tar trimmet
Jag kör på det här: Ser jag en polis, då kör jag lugnt. Sakta och ser riktigt ordentlig ut och följer alla trafikreglerna.
Fortsatter de köra efter eller liknande så drar jag på och svanger av vägar och genar över allt! Står jag still eller liknande (även om jag vet att de har sett att den är trimmad och att jag har kört)
Så står jag still och kollar om de kommer. Kommer de, då står jag still och pratar trevligt med dem så släpper de nästan alltid en.
Här har ni ett exempel när vi var och stunta några polare: http://www.youtube.com/watch?v=z3cRDH5Oo50
//Holma
Peter.liindgren skrev:Köp en siren sätt den på styret smit på en stor väg när dom ligger jämsides med dig så bromsar du och sätter på siren så kan du jaga dom istället!
Peter.liindgren skrev:Köp en siren sätt den på styret smit på en stor väg när dom ligger jämsides med dig så bromsar du och sätter på siren så kan du jaga dom istället!
Holma_ skrev:
Dock så kommer man gråta blod då/om de tar trimmet
Jag kör på det här: Ser jag en polis, då kör jag lugnt. Sakta och ser riktigt ordentlig ut och följer alla trafikreglerna.
Fortsatter de köra efter eller liknande så drar jag på och svanger av vägar och genar över allt! Står jag still eller liknande (även om jag vet att de har sett att den är trimmad och att jag har kört)
Så står jag still och kollar om de kommer. Kommer de, då står jag still och pratar trevligt med dem så släpper de nästan alltid en.
Här har ni ett exempel när vi var och stunta några polare: http://www.youtube.com/watch?v=z3cRDH5Oo50
//Holma
Fy fan va najs holma
de är 50/50 detdär ^^ men vet man att man har massa småvägar och känner sig peppad så är de bara att dra på.. vill man häldre ta de lungt och kanske inte få ett "ghost rider" rykte så stannar man ? själv så kör jag, jag tycker att de är värt att betala 500 kr extra om man blir tagen..och kanske slipa betala alls.. haha
MarcusRRX skrev:
Du har kollat på för många filmer grabben..
Stanna moppen och hoppas på det bästa !
Smitning förvärar bara saken.
Haha, FILM IS THE SHIT! smit för faaaaaan. DOCK inte fall det är MC-snut, för då suger det:D snutbilar är klumpiga och dom använder en v70motor som accar sämre än en rasad compact för fan :> dra på fall du har trimmat - och kom ihåg, trimmar du ska du trimma rejält, straffet är det samma .
LOL vad är en v70 motor ? Haha har själv en v70 i familjen t6 chipad Drar alla dina bilar kan lova.. Så snacka inte när du inte vet ett skit
he polisen haha... man bli man jagad av polisen o moppen inte startar just då lägg den ner o spring...hoppas att komma undan...så fort du e hemma så ringer du o anmäler den stulen så gjorde jag ....bli du jagad av mc få honom att köra på din högra sida låt honom få tag i dej.... bromsa in o sen öka takten så få du ett bra försprång o sen ba hoppas på de bästa