du röstar på den du tycker du är snyggast, i mitt fall röstade jag på olle, man ser så långt ögat når att han har lagt ner mer tid, mer "unikare". så olle förstjänar en röst helt klart, sen så är det ganska befängt att göra nya konton och rösta.......MrCurop skrev:Röstar man på vilken som är snyggast eller vilken som har mest arbete nedlagt på den?
Jo det är det, kan man inte se vilka som har röstat och kolla se om någon av medlemmarna något gemensamt, när dem blev gick med i forumet osv..gilerahjärnan skrev:du röstar på den du tycker du är snyggast, i mitt fall röstade jag på olle, man ser så långt ögat når att han har lagt ner mer tid, mer "unikare". så olle förstjänar en röst helt klart, sen så är det ganska befängt att göra nya konton och rösta.......MrCurop skrev:Röstar man på vilken som är snyggast eller vilken som har mest arbete nedlagt på den?
Håller med till 100%, om man kollar på Torskens röster så är nog 3/4 registrerade mindre än 1 timme före dom röstade. Synd att dom inte har någon regel att man inte får rösta om man inte varit medlem i mer än 1 månad.p0d1 skrev:Grattis Olle!
Skiter i omröstningens resultat, du är den som vann, vi alla vet det ändå.
Hur ser du det?Pasha skrev:Håller med till 100%, om man kollar på Torskens röster så är nog 3/4 registrerade mindre än 1 timme före dom röstade. Synd att dom inte har någon regel att man inte får rösta om man inte varit medlem i mer än 1 månad.p0d1 skrev:Grattis Olle!
kolla pod1 kommentaren i sida 1.MrCurop skrev:Hur ser du det?Pasha skrev:Håller med till 100%, om man kollar på Torskens röster så är nog 3/4 registrerade mindre än 1 timme före dom röstade. Synd att dom inte har någon regel att man inte får rösta om man inte varit medlem i mer än 1 månad.p0d1 skrev:Grattis Olle!
MrCurop skrev:Jo det är det, kan man inte se vilka som har röstat och kolla se om någon av medlemmarna något gemensamt, när dem blev gick med i forumet osv..gilerahjärnan skrev:du röstar på den du tycker du är snyggast, i mitt fall röstade jag på olle, man ser så långt ögat når att han har lagt ner mer tid, mer "unikare". så olle förstjänar en röst helt klart, sen så är det ganska befängt att göra nya konton och rösta.......MrCurop skrev:Röstar man på vilken som är snyggast eller vilken som har mest arbete nedlagt på den?
Tycker bara det är lite tråkigt hur några säger att han inte lagt ner någon tid, att han bara satt på några klistermärken. Spelar det roll vad han har gjort på moppen? Bara den är snygg så?
Whatever, tycker det är lite konstigt att man röstar utifrån den nerlagda tiden på moppen, men visst, vi alla tycker olika!tetesnubben skrev:MrCurop skrev:Jo det är det, kan man inte se vilka som har röstat och kolla se om någon av medlemmarna något gemensamt, när dem blev gick med i forumet osv..gilerahjärnan skrev: du röstar på den du tycker du är snyggast, i mitt fall röstade jag på olle, man ser så långt ögat når att han har lagt ner mer tid, mer "unikare". så olle förstjänar en röst helt klart, sen så är det ganska befängt att göra nya konton och rösta.......
Tycker bara det är lite tråkigt hur några säger att han inte lagt ner någon tid, att han bara satt på några klistermärken. Spelar det roll vad han har gjort på moppen? Bara den är snygg så?
Nej det spelar absolut ingen roll, du röstar på den du tycker är snyggastMen sen tycker många att den nerlagda tiden på moppen också spelar roll. Tycker lite jag med
Eftersom man oftast ser på moppar hur mycket tid man lagt ner på dem, vilket oftast resulterar till en snyggare och cleanare moppe
Notera "så är det nog".MrCurop skrev:Hur ser du det?Pasha skrev:Håller med till 100%, om man kollar på Torskens röster så är nog 3/4 registrerade mindre än 1 timme före dom röstade. Synd att dom inte har någon regel att man inte får rösta om man inte varit medlem i mer än 1 månad.p0d1 skrev:Grattis Olle!
Aha, men jag är i alla fall inte den som avgör det, men om det nu är så att han har fuskat tycker jag han borde diskasgilerahjärnan skrev:kolla pod1 kommentaren i sida 1.MrCurop skrev:Hur ser du det?Pasha skrev: Håller med till 100%, om man kollar på Torskens röster så är nog 3/4 registrerade mindre än 1 timme före dom röstade. Synd att dom inte har någon regel att man inte får rösta om man inte varit medlem i mer än 1 månad.
Redigerade ditt inlägg lite så det är korrekt.Rexxy skrev:Tyvärr finns det inge bevis, och jag kan inte fälla utan rena bevis. Att 30 personer minst reggade sig precis vid omröstning är inget direkt bevis, snarare ett påstående. Så finns det inge bevis - tyvärr. Jag kan inget göra!
Exakt.jack.lofgren skrev:vi alla vet ju vem som är den riktiga vinnaren ändå
Jag vet inte ens om den funktionen finns i forumet, så det kan jag inte svara på.p0d1 skrev:
Redigerade ditt inlägg lite så det är korrekt.
Svårt att bevisa, indeed, men vi alla vet att det är så.
Tyvärr tillåter sidan ju detta fusk genom att inte ha någon form av krav för att kunna rösta, antal inlägg eller medlem ett visst antal dagar.
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=45645 härtetesnubben skrev:Kan man hitta något projekt på olles Derbi?
En fråga bara, är någon av dem två ens aktiva på tsr?
men vi kan inte göra något åt det...p0d1 skrev:Grattis Olle!
undanflykten där ja... ingen går väll på detta bullshit om han säger så (det markerade) utan att ha en egen åsikt att förmedla till oss?Torsken skrev: Kan börja att säja att jag inte tycker om när folk anklagar mig till fusk utan att veta min version/bild av det hela. Men samtidigt ser jag tydliga själ till att faktiskt tro det, tyvärr. Men nej jag har inte fuskat.
ödmjuk också, 10 + på dig olle, och grattis som p0d1 säger + att du inte kom mer efter när han har ett hundratal följare på fb som han förmedlat tävlingen till.derbiolle skrev:Tack för allt ni säger. Men säger torsken att han inte fuskat så får vi lita på det. Oavsett så vill jag bara tacka för en bra tävling och säga grattis till Torsken om han kollar här igen mot förmodan.
vad för tävling?Rexxy skrev:Var bara redo till december 2014, då kommer en ny tävling upp!