en fs1 kan man ju få ganska mycket för i bra skick dom finaste säljs för 10000 och man köper ju bara nån risigare för en 2-4k så fixar man ny lack kanske en ny tank och så lite nya delar så tjänar man ju lite cash på det.
Finns ett gammal projekt här på TSR där en kille köper en för typ 3k fixar till sen får han 15k för den
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
twostrokefille skrev:jobba dig uppåt köp en billig fixa sälj köp en lite dyrare fixa sälj då får du ass mycket cash
det är tanken, men om jag kan inte köpa något där jag behöver byta ut alla delar i hela motorn och elsystem och skit, för då går jag inte med någon vinst alls
Jag köpte en maxi för 500 och fick med två motorer, två avgas, två förgasare etc... Håller på att slipa ner rosten nu och ska lacka om, tips på färg? Är det original som gäller eller? vad tror ni jag får för den i slutändan?
kladda inte ner den stackarn med massa stickers. Ska man ha nåt för en veteranare tänker jag en snygg, ganska diskret färg som den är lackad i, och så clean som möjligt. Den ska vara snygg och se ny ut, fungera som den ska, och folk kommer köpa den som samlarobjekt eller pendlingsmoppe
Tjenare måste sälja aeroxen pga har inte tid att he ihop den.
Alla saker till motorn finns inklusive ny packnings sats! Finns även en trim krök orginal finns ochså!
De finns 2 kåpsatser en matt svart och en i ny skick!
För mer info ringa eller smsa! Kollar sällan mejlen.
Pris: bud!
Tips!
Denna Aerox ligger på blocket max pris 1500kr skulle jag ge för den om det är en 30 moppe annars skulle jag nog inte satsa på den..
Men får man inte ihop den kan man sälja delarna för sig
(om man har tid) men vinsten blir inte stor
TIPS - Klicka på bilden för att se mina youtubeklipp!
HasSse666 skrev: Tjenare måste sälja aeroxen pga har inte tid att he ihop den.
Alla saker till motorn finns inklusive ny packnings sats! Finns även en trim krök orginal finns ochså!
De finns 2 kåpsatser en matt svart och en i ny skick!
För mer info ringa eller smsa! Kollar sällan mejlen.
Pris: bud!
Tips!
Denna Aerox ligger på blocket max pris 1500kr skulle jag ge för den om det är en 30 moppe annars skulle jag nog inte satsa på den..
Men får man inte ihop den kan man sälja delarna för sig
(om man har tid) men vinsten blir inte stor
Kan du länka till den? Förjag hittar inte annonsen :O