Tack alla som följer! Ska försöka uppdatera regelbundet

haha, nu mytar du allt va? xDJohn Westerlund skrev:När jag provkörde en CR 500 vintern 12-13 så fick man gasres i femmanPå blankis me 2cm blötsnö. Fast din far kanske har annan krassning o så kanske han inte drog på fullt..
Tack alla som följer! Ska försöka uppdatera regelbundetNu just står det stilla p.g.a. att de har värmenypt men det löser sig nog
kommer nog gå som bara den när du får ordning på den!John Westerlund skrev:Lessen o säga men nu kommer projektet stå still en stund p.g.a att jag brutit nyckelbenet :/ Shit happens! Men under tiden har ja väl tid o få hem allt som saknas. Börja på elsystemet härom dan. Har tändningen på strömlås nu så nu slipper man riva ur tändhatten för o döda den xD
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=pXph8vKL ... e=youtu.be[/youtube] Såhär gick den sist jag hade igång den...
haha, så kan det gåJohn Westerlund skrev:GurkMarmelad: haha lång historia: Jag har diabetes och är med i en förening så vi hadde en helt vanlig årlig träff, denhär gången var det curling som stod på agendan. En tjej som oxå har diabetes undrade om ja ville komma me så ja tackade ja. Väl där så fick man ju två olika skor: en som greppade på isen och en som int greppade. Så skulle vi träna på o sopa o ja blev så i gasen för ja hade fått en perfekt bana men liiite för lite fart på klotet så ja sku springa fram o sopa lite. MEN man ska ju int springa utan glida... så.. ja.. de bar ikull xD o ja landa på vänstra axeln krash bom in till akuten, fick 12 mg morfin, tog några röntgenplåtar o så vipps hade ja brutet nyckelben
Persson97: haha tack tack
jaaa asså... xD röret e nog helt vanligt draget men efter expansionen så e de en 1m slang till ljuddämparn, därför de ser lite fucked up! O så e ju kylarslangen dragen rätt genom ''öglan'' på röret, vilket visade sig vara ett rätt dumt ställe o dra slangen på då de börja lukta bränt o spruta kylarvätska överallt xD Nåja det ordnar sig
Njaa... Jag skulle iaf inte skruva i från insidan. Jag skulle väl göra som HasSse666 o antingen borra 1,5mm hål 2/3 av djupet i däcket o sen droppa lise lim i hålet o skruva in dubben eller skruva in dubben och skruva ut den tibax, droppa lim i hålet o skruva in tibax. Tror de blir bäst om man borrar först men man vet aldrigGurkMarmelad skrev: haha, så kan det gå
ang slicks med isdubb, hur ska man göra? skruvar man i dubben från insidan så dem går igenom gummit och ut på andra sidan?
Tjanå asså prestandamässigt va de väl inge fel me tanke på att de va gasres på ettan o tvåanTörnan skrev:haha fan va fränt projekt! Hur kan ja missa detta?
Angående Airsal 70cc cyllar så är det bara skitsaker min cylinder skar 3 gångerKolla bilderna på mitt projekt så får du se hur kolven såg ut :p
Kommer följas!
ehh vafanPersson97 skrev:det är du som inte kan ställa in fuggen törnisTörnan skrev:haha fan va fränt projekt! Hur kan ja missa detta?
Angående Airsal 70cc cyllar så är det bara skitsaker min cylinder skar 3 gångerKolla bilderna på mitt projekt så får du se hur kolven såg ut :p
Kommer följas!