TheFlyingFin skrev:Tja, ska försöka hålla inlägget lungt, kommer gå lite sisådär, ärupplagd för rånmord jus tnu..
Iaf till saken. Stod i en korsning efter skolan, och skulle hem. Kanske lite långt åt vänster, men iaf HELT tillräckligt för att en bil UTAN MINSTA problem skulle rymmas förbi. Väntar på att kunna köra ut på den större vägen, och då kommer självklart nån finsk h*r j***l och ska svänga. Hon börjar svänga så tidigt så hon kommer rakt över mitt framdäck, och nu är fälgen sned. Hon öppna dörren o börja svära åt mig, och ja svara nog dubbelt värre tibaks och försökte förklara för h*ran att jag inte slipper bakåt då hon har sitt förbaskade hjul på min fälg. Då bakcar hon tibaks så ja slipper bort, men nu är fälgen förbaskat sned. Ögonvittnen säger att det helt klart var hennes fel. Fick nu även reda på vem det är, hjälper detta till för att polisanmäla henne? Vad i hela röven ska jag göra? Hade inte fälgen blitt sne så hade de ju inte varit nåt, men det går ju inte att köra rakt, moppen bara vobblar av sig självt!
Hjälp!
Vart ifrån får du rånmord?
ja asså, först rånar ja henne så ja kan köpa ny fälg, sen mördar ja henne för hon svor åt mig och sa att de va mitt fel xd
Jag är inte rasist, jag är pianist! Jag trycker ner båda vita och svarta!