FreZz skrev:D: neeeeeeeeeeeeeej
kan du inte modda tanken så den blir som ktm tanken som hänger på sidan?
Det var så jävla tjock och hård plast så det gick fan inte att smälta ihop bitarna riktigt. Och jag får ju inte plats med tanken hur fanken jag än gör. Så DT tanken får det bli tills jag hittat en som passar. Och hur ser KTM tanken ut då?
Kolla om du inte kan sätta dit kylarvingarna ändå, satte dit en crosstank från en -70 tals suzuki på en aprillia med crf80 motor och bultade kylarvingarna på sidan av de tanken, passade faktiskt rätt bra ändå...
k-skåpet skrev:Kolla om du inte kan sätta dit kylarvingarna ändå, satte dit en crosstank från en -70 tals suzuki på en aprillia med crf80 motor och bultade kylarvingarna på sidan av de tanken, passade faktiskt rätt bra ändå...
Höll faktiskt kylarvingarna mot tanken och funderar på om man kanske ska bränna fast några skruvar i tanken så man kan ha kylarvingarna ändå. Men då måste jag ha en annan svets. Ska satsa allt på att få den körduglig först innan jag tänker på utseendet
Det var så jävla tjock och hård plast så det gick fan inte att smälta ihop bitarna riktigt. Och jag får ju inte plats med tanken hur fanken jag än gör. Så DT tanken får det bli tills jag hittat en som passar. Och hur ser KTM tanken ut då?
så här
Beta tanken är ju redan så. Och toppen var för stor så jag fick inte dit tanken.
kommer ändå bli grymt när du är klar trist med kedjan själv måste jag också skaffa ny kedja snart min går använda som hoprep (check) men fortsätt vill ha lite mer bilder
Xpressen skrev:Hahaha snart skickar jag ner lite cash till dig så du kan uppdatera mer konstant
Haha, gör det! Vill du ha mitt kontonummer?!
Är inte långt kvar nu. Men skulle ha hittat någon meter 35mm rör att bygga avgasröret av med. Sen skulle man haft en ljuddämpare. Och det är väl det som kommer kosta mest nu :/
Xpressen skrev:Hahaha snart skickar jag ner lite cash till dig så du kan uppdatera mer konstant
Är inte långt kvar nu. Men skulle ha hittat någon meter 35mm rör att bygga avgasröret av med. Sen skulle man haft en ljuddämpare. Och det är väl det som kommer kosta mest nu :/
ääh ljuddämpare är bara onödigt :p den döljer bara det ljuva motor ljudet ändå
ääh ljuddämpare är bara onödigt :p den döljer bara det ljuva motor ljudet ändå
Nja, vill nog ha en ljuddämpare då jag även ska ha den som bruksfordon
minns han som hade 250, på sin Rieju rrx fanns inte tillräckligt tunga drev så den gjorde typ 60 km/h
Toppen skiter jag fullständigt i, för jag ska ju stunta med den
Sen så har Betan samma kedja och drev som motorn har, 428. Så skulle den gå runt 60 så skulle jag kunna köpa ett nytt mindre bakdrev till Betan. Sen hittade jag drev till motorn och det fanns ju vad jag såg när jag kollade lite snabbt 10-17 kuggar. Sitter ett 15 på nu tror ja
Det gör jag med, men just nu så har jag fått förgasarproblem... Den får för lite soppa och skruven sitter så krångligt till på den, och den går på låga varv men när man kommer upp i högre varv börjar den att hacka och ha sig... Ska finjustera lite någon dag framöver, fick soppatorsk nys...
Det gör jag med, men just nu så har jag fått förgasarproblem... Den får för lite soppa och skruven sitter så krångligt till på den, och den går på låga varv men när man kommer upp i högre varv börjar den att hacka och ha sig... Ska finjustera lite någon dag framöver, fick soppatorsk nys...
Förgasaren, guds sista straff till mänskligheten!
kul med soppa torsk
men dissar din polare fortarande dig med kamran ?